Hangi spor-hobi dalıyla uğraşıyosunuz ya da hangi sporu-hobiyi yapmak isterdiniz?

Arkadaşlar sizin için vazgeçilmez olan spor-hobi nedir kısacası hangi spor-hobi? :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • jumping yapmak isterdim hemde çok :D

    • İnş Yaparsın bi gün :D

    • inş yapmadan ölmek istemiyorum valla :D

Kızlar Ne Diyor 19

  • Step-Aerobik yaptım uzun yıllar , yakın dövüş dersleri aldım , şimdi bosu ve plates yapıyorum .Sanırım sokak dövüşüne başlıycam ...

  • bu ara hiçbir spor dalıyla ugrasmıyorm :)

  • Yüzmeye devam etmek isterdım

  • ben surfing cok yapmak isterdim ama denizlen aram iyi değil :)))ben simdi ara sira futbol oynarim arkadaslarla, her pazar yuzerim, okuldada voleybol takimindaim, abimlende ara sira tennis:) okadarr

  • spordan nefret ediyorum yiyorum yatıyorum hayat bana güzel

  • yüzmek,koşmak,veleybol,tenis,beyzbol,bilardo,Judo,jimnastik,dalgıçlık,tekvando bukadar

    • harika dayak atarsın :)

  • plates ıp atlıyorum.

  • Spor Voleybol,koşuhobi: zarlar,elekrogitar,tavla,motor sürmek,playstation

  • kicimin ustunde oturma sanati

  • plates ve ıp atlıyorum.

  • Binicilik:)

  • 3sene ortaokulda,3 sene lisede,4 sene üniversitede voleybol oynadım.Aynı zamanda da profesyonel olarak kulüpte oynadım.Kolumun sakatlığı nedeniyle bırakmak zorunda kaldım.Tekrar voleybol oynamayı çok isterdim :((

  • badminton ama maalesef Türkiyede pek oynicak hava yok salonlar dışında

  • paten yapıyorum ..karada ..buzda...

  • Oturmasyon.

  • İki sene okulin basket takımnda basket oynadım1.5 sene buz pateni yaptımsimdide basket kocumun tavsiyesiyle atletizm de koşu yapıyorum bolge ikinciligim var :D ve normal paten kayıyorum fitness olarak sporcuyuz yani )

  • lisede 100 mt koşardık ama yaşlandık azizimşimdi evde rodeo, snowbaord,basket filan izlyrm

  • daha çok tenis

  • hepsiyle ...

Erkekler Ne Diyor 11

  • vicut geliştirme we boks aslında ilk bokstu sonra sıkıtılar falan bu hale döndü

  • bu günlerde hiç bir sporla uğraşmıyorum ama tenisle uğraşmak isterdim

  • Bodybuilding .

  • yazları yuzmek :)) kısları ıse futbol :))

  • futbol basket.

  • futbol ve ormanda antreman :)

  • İ*playing Basketball.Because basketball is my life

  • snooker olabilir...

  • küçüklüğümden beri yaptığım iki spor Tekvando ve boks

  • yürüyüş yapalım dedik kendimle catıştım yürüyeceksen neden araba aldım dedim tenis oynayalım dedik arkadaşlardan beri erkek adam beyaz şort giyermi dediler aslında bahanem oldu sigara ve tenis aynı bünyede olmuyor avcılık dediler dag bayır gezmenin bana göre olmadıgını anladım ,agac oyma seti aldım 3 kere elimi kestim bıraktım tek hobim var diye bilirim klasik otomobiller ve arkadaşlar tadilat tamirat yaptıgımız bir garaj ve kulubümüz var resmi olarak acılışı yapıldı vazgecilmez olanlar ise odadaki muhabet kuşumasamdaki fesleyenkitaplarım,1964 model chevrolet im

    • Wow harika Zaten yürüyüş o kadar sağlıklı yapsaydı insanları emin ol postacılar ölümsüz olurlardı :)

    • insanı hiç yormayan hobilerim var mutluyum ama bu aralar kendime yeni bir hobi edindim
      artık hobilerimin arasında olmıyacak dua ya amin demek te var :)))

    • :) oda güzel

  • sumo güreşi

Yükleniyor...