Ölçülerim nasıl? Merak ediyorum :)?

Merhabaa herkese kendi hakkimda bir kac biseler yazicam ve dusuncelerinizi merak ediyorum lutfen ego tatmini olarak gormessin kimse bu soruyu :S olçulerim 88-80-93 kilo 75 boyum 178 ve 18 yasindayim :)

Güncellemeler:
Belimi inceltmeye calisiyorum benim takildigim yer orasi ayrica kilolu degilim fazla balik etliyim boyumdan dolayi

0|0
7|47

En İyi Erkek Görüşü

  • uzun boylu olman önemli özelliklerinden biri. beliini toparlaman gerekli. çok fazla bakım uygulamana gerek yok belin hakkında. istersen biraz zayıflayıp toparla belini ya da istersen spor yaparak daha düz ve sıkı belin olsun. diğer beden ölçülerin çok ideal ve kuusursuz bana göre. ama şu an bile seni görsem beğenirdim mutlaka. belinin biraz geniş olması önemli değil. belin geniş olsada çekici olduğunu düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim çok naziksin.:)) ben size güveniyorum. istediğin gibi bir bedene mutlaka sahip olacaksın. yeterki kendini üzme sabırlı ol

    • :) ıns olur teşekkür ederım

    • rica ederim :))

Erkekler Ne Diyor 46

  • Zayıflamalısın bel çok kalın

    0|0
    0|0
  • Biraz spor yap

    1|0
    0|0
  • kilonu hiç beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Aferin
    .

    0|0
    0|0
  • bel biraz incelirse 10 numarasın

    0|0
    0|0
  • olcu onemlı degıl hıc bı erkekte dıkkat etmıyo zaten arkadan sarılınca vucut sıfıra sıfır oturuyosa olcu tamamdır

    0|0
    0|0
  • bel kısmıı bıraz ıncelt

    0|0
    0|0
  • göbek çok göbeği eritsen tamamdır

    0|0
    0|0
  • Yoklukta giderin var. şaka bir yana balık etliyi anlarımda fazla balık etli? (her şakanın altında gerçeklik payı vardır)

    0|0
    0|0
    • Iri yapiliyim ve herzamanda yasitlarima gore iri olmusumdur oyle yani :S

    • Kilolu degilim fazla, balik etliyim boyumdan dolayi gostermiyorum kilomu yani yalnis anlamissin

    • Anladım, olur o zaman

  • Belinle kalcan bir olmus neredeyse. Neyi soruyorsun ki sen. Ölculerin ortada iste.

    0|0
    0|0
    • Tamam ama bu kadar kabalik gerekmiyodu sanki zorla cevap vermissin :S

    • Kabalik ettigimi düsünmuyorum. Zorla cevap vermedim tabiyki. Sen sormussun ben cevap verdim. Sadece ölculerin belli yani merak ettigin sey ne dedim. Gorunen köy klavuz istermi. Ayrica spor yaparsin diyet yaparsin olur biter. Allah dermansiz dert vermesin. Sonucta diger ölçülerin ideal sayilabilir.

  • Spor yap..

    0|0
    0|0
  • benim belim bile 78 karşiim kilo vermelisin

    0|0
    0|0
  • iyiymiş. ama benim için farketmez nede olsa hiçbir türlü ilişkimiz yok hehehehehe :D

    0|0
    0|0
  • wow. muhteşem inceltme belini de ya

    0|0
    0|0
  • belin kalın biraz biraz 80 bel çok göğüslerle arasında az fark olması dümdüz bişey olur belini incelt diğer yerlerin güzel boyunda iyi ama bel çok kalın...

    0|0
    0|0
  • İdare eder

    0|0
    0|1
  • Görmeden bişi demem belki tenin kötü vs vs

    0|0
    0|0
  • At la midilli arası bişeysin

    0|1
    0|0
  • göbek hariç iyi :)

    0|0
    0|0
  • iyidir iyi balık et daha hoş hem

    0|0
    0|0
  • cogu erkek için radardasın

    0|0
    0|0
  • Ayva Göbekte Güzeldir Arkadaşlar.. HArika Avcıyı Unutmayalım...
    Saygılar..

    0|0
    0|0
  • bel kalın 20 cm incel hem kalçan ortaya çıkar seksi bir görünümün olur

    0|0
    0|0
  • Fazla merak iyi değildir

    0|0
    0|0
  • boya bak be biz 1.70 i zor gectik :S

    0|0
    0|0
  • Fena değil ama beli en azından bir 70e düşürmen gerek :D

    0|0
    0|0
    • Tabi bende isterim ama zor canim :D sabir gerekiyo biselerin degismesi icin sporla oda bende yok ne yazikki

    • Hepsini Göster
    • Pardon ben 61 kiloyum :D 51 ne yaa :D::D:D Ama dediğim gibi günde 50 mekik zamanını bile almaz. 25 sabah 25 akşam.

    • Haha onemli degil ben 61 oldugumuda hic gormedim en zayif 68 kilo oldum okdr :) denicem saol

  • o nasıl bel ya :)

    0|0
    0|0
  • at gibi dedikleri bu olsa gerek... gayet geçerli

    0|0
    0|0
  • erkekler 88 93 e çoktan kilitlendi 80 çok ta mühim değil :D

    0|0
    0|0
  • Kilo çok🙅😡
    Boyun harika 👌
    Kilonu 65 yap ve bana gel beybii 💗

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 7

  • belle kalça bir

    0|1
    0|0
  • Belini incelt

    0|0
    0|0
  • Belin çok kalin kalcan çok dar. kalcan 98 i bulmaliydi

    0|0
    0|0
  • 80 cm bel?

    0|0
    0|0
  • Kendin bilmiyor musun ki millete sorma ihtiyaci hissediyorsun? Bitmediniz

    0|1
    0|0
  • belin çok kalın orayı incelttin mi süper

    0|0
    0|0
  • belin kalın ya :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...