Sizce Eylülün yarısına kadar spor salonuna gitsem mi? Yoksa evde bir şeyler yapabilir miyim?

Boyum kısa ve kilom baya arttı. 158 62kiloyum. İyiki göbeğim çok yok ama basenlerim baya baya var yani. Alt bacak fena değilde üst oturunca iyice yayılıyor birde :D Göbüşte azıcık var ondanda versem fena olmaz. Birazda yüzüm inse tamam :D Şöyle söyleyim kilo alınca heryerime azar azar alıyorum bacak hariç. Spora başlasam heryer aynı anda iner diye tahmin ediyorum iyi olur yani. Ne yapmalıyım? Şu 2 aydan az bir zamanda.


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • @dailyworkhard Twitterda benim sayfam günlük atreman yayınlıyorum takip et bol bol yağ yak, meyve, sebze, protein tüket. Kuruyemiş ye. Pasta bisküvi ve şekeri kes. Karbonhidratını tam buğday ekmeği ve yulaf ezmesinden al.

    0|0
    0|0
    • Peki yeterli olur mu bu? Yoksa spor salonu olayını düşünsem mi? İrade 0 evde nasıl olur bilmiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler :)

    • Ben teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • az ye az bizim iş yerindede var bir tane ay çok kilo aldım diyo 3 tabak tatlı yiyo sonra ay totom buyumuş ay küçük fil gibi olmuşum nedn benim götüme bakmıyolar

    0|0
    0|0
  • Evde insan hantallaşıyor , o düzeni tempoyu tutturamıyor.
    Gitmen daha iyi olacaktır

    0|0
    0|0
  • sebze meyve ağırlıklı beslen, mümkünse öğlen yemeğini 1 kase yoğurt ve meyve ile geçiştirmeye çalış. akşam yemeğini saat 6'da yemeye gayret göster, 20:00'den sonra su hariç hiç bir şey yiyip içme. 2 aya kalmaz tığ gibi olursun.

    0|0
    0|0
    • Kilo verilirde bacaklar iner mi? :D Sporsuz inmez gibi. Ayrıca meyve çok severimde hayatımda nerdeyse hiç sebze yemedim. Patates vs şeyler değil tabi. Salata bile yemedim hayatımda.

    • kilo verdikçe bacaklarda incelecektir, spor yapmak iyidir elbette. imkan dahilinde bisiklet tercih edilebilir, hızlı yağ yakma özelliğinden dolayı. ve yine imkân buldukça yürüyüşe çıkmak yararlı olacaktır. Çarşı pazar yerine daha çok Polenezköy tarzı yerler olmalı.

  • Oruç tut bacı'm.

    0|0
    0|0
  • yapabilirsin

    0|0
    0|0
  • spor yap faydasını görürsün

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • squat yap hem kalçaların şekle girer hemde baldırlar erir.. gün aşırı 1-2 saat yürüsen, porsiyon ufaltıp akşam geç saatte yemek yemesen 2 ayda gider kilon..

    0|1
    0|0
  • yüzme yap en çabuk kiloyu onda verdim 75 kiloydum şu an 57 kiloyadayım bunlar hep yüzme yaparak tabi ki bu kadar kısa sürede yapılması zor ama yüzmeye devam edersen vücudunda şekle girecektir emin ol :)

    0|0
    0|0
  • En fazla spor salonuna gittiğini diyet yaptığını varsayarsak 6 kilo verebilirsin 2 ayda sağlıklı olanıda bu zaten

    0|0
    0|0
Yükleniyor...