Diyet yapmadan kilo verilir mi?

Her turlusunden diyet denedim ama yok olmuyo! Ben diyet icin yaratilmis en yanlis insanim heralde. En fazla 6 gun. O da zorla yatarak ayilarak bayilarak. Diyette hemen elim ayagim tiremeye basliyo yuzum bembeyaz oluyo. Dedim artik dur! 59 kiloyum 5 kilo vermem lazim. Diyet disinda ne yapabilrim? Ornek menu falan verirseniz cok sevaba gecer :D


0|0
8|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Önce doktora git, titremeler şeker düşüklüğünden olabilir. ve galiba kansızlıkta var sende. veya gizli şeker rahatsızlığın olabilir. dediklerimi ciddiye al doktora git ve başka diyetisyen uzmanına git. ben 1 ayda 12-13 kilo verdim evde dinlenerek 3. günden sonra açlık hissetmedim :) komşunun hanımının diyetinden yaptım. çalışıyorsan benim diyet sana olmaz. önce doktora git muayene ol hatta çekapa gir.. sonra diyete bak sorun yoksaki vardır. az çok. eğer sağlamsan her konuda diyet listesini yolluyayım link var.

    1|0
    0|0
    • Hakli olabilirsin doktora gitmegi uzun zamadir dusunuyodum. Vakit kaybetmedende gidicem zaten. Tesekkur ederim.. :)

    • Hepsini Göster
    • Haklisiniz. bir seylerin hala sansi varken yapmak lazim. is isten gecince olmuyo ne yazik ki. O kalbin bir kisminin calismasi benim dedemde de var hatta yeni ameliyat oldu. Babanizada gecmis olsun. Saglik onemli. ilk isim iyi bir kontrolden gecmek. Daha sonrasinda saglikli bir sekilde kilo vermek. :)) Sizinde cevabiniz icin tesekkurler :)

    • Sizede geçmiş olsun, dedeniz için. cevab yorumunuzun detaylı olduğu ve doktora gitmeye ikna olduğunuz için Allah razı olsun teşekkür ederim. bizlerle sonuçları paylaşırsanız ve gidişatı seviniriz :).

Erkekler Ne Diyor 8

  • Fazla bir diyete gerek yok aslında ekmek ve şekerden uzak durup, araya biraz spor sıkıştır. Kardiyo yap. Düzenli ye ve akşamları yatmadan 2-3 saat öncesinde yememeye özen göster.
    Spor yaptım diye de spordan sonra oturup 1 öküz yeme tabi :)

    1|0
    0|0
  • Kilo Vermenin Tek Kuralı Vardır. Aldığın Kaloriden Fazlasını Harcamalısın.
    İstediğin Kadar Yiyebilirsin. Eğer Yeteri Kadar Spor ve Egzersiz Yaparsan, İstediğin Kiloya Sağlık bir Şekilde Ulaşabilirsin.

    1|0
    0|0
  • Benzinsiz araba gidermi?

    1|0
    0|0
  • ya şeker alımını durdur tamamen kes verirsin

    1|0
    0|0
  • Diyetten kastin neler yiyip neler iciyon soyle bakalim belli olur..

    1|0
    0|0
    • sabahlari kepekli ekmekten tost. aralarda yogurt meyve cay gibi seyler. aksamda haslama tavuk genelde.

    • Hepsini Göster
    • Ana ogunlerde sebze yemegini tavuk veya et tarzi seyleri eksik etme ama 150 gr. Mida gecmesin ve sebzede 1 porsiyon olsun.

    • Tekrar cok tesekkur ederim

  • Tabi kardeşim hatta günde 1 kuzu yiyerekde zayıflayabilirsin önemli olan niyet

    0|0
    0|0
  • sexte iyi gelir

    0|0
    0|0
  • Diyet demek yemek yemek demek biliyorsun değil mi? 😄

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Diyet yapma günlük en az yarim saat yuru kahvaltinda herseyi ye ama aksam yemehi yememeye calis ya da meyve yogurt gibi seylerle gecistir inersin hem de xok sıkıntı cekmeden

    1|0
    0|0
  • spor step

    1|0
    0|0
  • Zumba yap dur sana link atıyım https://www.youtube.com/watch?v=y9raJrc-X9k

    1|0
    0|0
  • Bol bol spor ve su içmek. Ama yemeklerinden de fazlalıkları atman lazım bir şekilde :)

    1|0
    0|0
  • Spor ise yariyor

    1|0
    0|0
  • Dengeli beslenmeye gayret bence :D

    1|0
    0|0
  • Sirke iç, limon ye :) Miden hassassa sulandırarak iç :)

    1|0
    0|0
  • Diyet yapma kardeş. Hamur işi abur cubur hazır gazlı şekerli içeceklerden uzak dur yabaş yavaş ideal kilona ulaşırsın

    1|0
    0|0
Yükleniyor...