Kalça ve göğüsler nasıl buyür?

Büyütme yöntemleriniz varsa yazabilrmisinz kızlar?


0|0
621

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya ne abazalar var kız burada doğru düzgün bir soru sormuş hemen sapıtın, azın, fanteziler kurun he. Sana da gelince göğüs için parmak uçlarınla hafif dairesel hareketler ve (çok) hafifçe tokatlayarak masaj yapmalısın. Kalça için de yanlış anlama ama kendi kendine twerk ya da bir benzeri olan oryantal yapmalısın.

    0|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ben yurt dışında yaşıyorum, yaşadığım yerde fizik olarak söylemem gerekirse 100 kızdan minimum 90'ı düzgün fiziğe sahip kızlar. Coğrafya, ırk, gen vs kalıtsal ve çevresel şeyler fizik yapılarını etkiliyor. İlk öncelikle bunu bilmenizi isterim. Ancak, farklı kültürlerin danslarını öğrenebilir bunun için kursa yazılabilirsiniz. Fitness'ın yanı sıra, bayanlar için dans etmek kalçayı ve göğüs bölgesini daha fazla şişirir ve beli inceltecektir. Vücudunuzun oranına göre daha küçük bele sahip olmak sizi daha büyük göğüs ve kalça sahibi olarak gösterecektir. Ancak sosyal ve sanatsal olarak bir amacınızın olmasını, tek gayenizin kalça ve göğsünüzü büyütüp erkeklere sırf bu kozlarınızı kullanarak hitap etmenizi tasvip etmemekteyim.

    0|0
    0|0
    • Ayrıca ellet büyür diye bir zihniyet var, ellemeyle büyüseydi erkeklerde tank gibi gezerdi, böyle saçma şeylere aldanmayın. :)

  • yaş büyüdügünde büyür acele etme

    0|0
    0|0
  • sen boşver burdaki abazaları.. youtube a gir eva andressa yaz onun kalça ve vucudun her yerini geliştirmek için bir sürü egzersiz videosu var onlarla çalış https://www. facebook. com/Paulinenordin/timeline bide bu ablaya bak. çok fayda göreceksin eğer disiplinle uygularsan özellikle kalça olayında.

    0|0
    0|0
  • Sevgilin bolca emsin vücut salgı salgılıyor aniden büyüyor

    0|1
    0|0
  • Bildiğim ve gördüğüm kadarıyla oynayınca büyüyor abazalık değil :D fazla oynama derim, ileride sarkma filan yapar :D ıyyyyyy

    0|0
    0|0
  • Beyinle.

    0|0
    0|0
  • göğüs süt dolunca, kalça çok oturunca

    0|1
    0|0
  • Yata yata ama çok yağlanır heryerin sadece kalçaların büyümez fitness yap evde basit hareketler var ve mıncıkla işte benden bukadar :))

    0|0
    0|0
  • göğüs büyütde kalça büyütme gereksiz :/

    0|0
    0|0
  • göğsünü ellet kalça içide anal seks yap tatlım :)

    0|1
    0|0
  • yapabileceğin en iyi şey bakire değilsen seks bakireysen ön sevişme veya kendini mıncıklamak :)

    0|1
    0|0
  • emdir, tokatlattır..

    0|1
    0|0
  • her gün onbeş yirmi dakika bağdaş kurarak otur :) popon için

    0|0
    0|0
  • Inanarak. d

    0|0
    0|0
  • Erkeğe elletmeye başladığında ikiside büyür merak etme

    0|0
    1|0
  • Valla benim bildiğimde sık ellenen göğüs büyür.

    0|0
    0|0
  • body yaparak :D

    0|0
    0|0
  • Ben sıka sıka profil resmimdeki kadar oldular sende yapabilirsin ;)

    0|0
    0|0
  • Kalça ve göğüslerine hafif hafif tokat at pışpışlamis gibi

    0|0
    0|0
  • Mast yaparak gögüsler.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Karpuz yata yata

    1|0
    0|0
  • oturduğun yerden büyür kalçaların göğüslerinede her gün masaj yap

    0|1
    0|0
  • kilo alarak

    0|0
    0|0
  • öyle bir derdim yok bacı

    0|0
    0|0
  • Hava bas.

    0|0
    0|0
  • Göğüslerini bol bol sık elle. Seks kalça büyütür

    0|1
    0|0
    • Her kalçası büyük, seks mi yapıyo yani?

    • Ne alakası var. Bazılarının doğuştan büyük bazilarida seksle büyütür.

Yükleniyor...