Karbonhidrat tozları ve amino asitler vücut geliştirme sporu yapanlara ilerisi için zarar verir mi?

arkadaşlar vücut geliştirme sporu yapıyorum belli bir yere kadar geliştirdim vücudu ama ondan sonra vücudum genişlemedi mecburen takviyelere başvurdum kilo sorunum vardı bunu karbonhidratla giderdim 50 kiloydum bu spora başlarken şimdi 67 kiloyum ve amino asit kullandım şu an bir zararını görmüyorum ama bazı kişiler ileride bazı sorunlar yaratabileceğini söylüyorlar doğruluk payı ne kadardır sizce yanlız şunu belirteyim erkekliği öldürüyor diyorlar bence bu tamamen saçmalık hormon iğnesi kullanmadığın sürece bence olmaz bahsettiğim sorunlar sarkma gibi şeyler


0|0
1|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Supplementlerin hiçbir zararı yoktur. Bildiğin gibi antremandan sonra en geç 2 saat içinde protein ve karbonhidrad agırlıklı yemen gerekiyor. Ve tabi KALİTELİ protein olmasıda önemli. Eğer supplementin varsa suyla karısıtırırsın (kana çabuk karısır suyla) içersin vücudunu yıkımdan kurtarırsın. Ya da günlük ne biliyim öyle 5-6 ögün yemek yiycek vaktin yoktur(70 kilo 140 gram protein almalı) bir kısmını supplementlerden karşılarsın. Bunlar sadece besin takviyesi yani. Hormonda steroiddi bilmem ne onlara girme gerekte yok zaten ama supplementleri gönül rahatlıgıyla kullanabilirsin.

    Birde şöyle bir efsane var işte protein tozu kullandı şişti :D sen çok yumurta yersen birden kas mı olur hacı? Yoo. Yani çok birbokta bekleme sadece günlük besin ihtiyacını tam olarak saglarsın daha çabuk gelişirsin. Protein tozu aldım Arnold olcam diye omuzlar dik yürüme sakın :D

    0|0
    0|0
    • çok şey beklemiorum zaten .eyvallah saolasın kasılma olmuycak asla :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tamamda sen kendi ağzınla söylemişsin.Bi yere kadar büyüdü vücudüm.Sen sprocumu olacaksın milli mi olacaksın nedir yani.Bu kadar vücduna eziyet etme bence.Çünkü bunları kullanırsan ömür boyu sporu bırakmıcaksın oda olmayacağına göre onun için sen bırak şu kaslı maslı erkekleri görüp kendini öyle yapma çabasını.Vücudun kapasitesi kadar geliştir bence

    0|0
    0|0
    • zaten çok aşırısında gözüm yok. acayip şekilde kilo sorunum vardı ne yesem alamadım vücudum iğrenç gözükmeye başlamıştı artık çok zayıf olunca kilo aldırıcı kullandım bu yüzden 1.75 boy 50 kiloydum :) şu an 67 ye çıktım bu bana yeterli ve bu sporu bırakamyı düşünmüyorum yani hiç yapmasamda evde aletlerimi alırım haftada 2 günde olsa çalışıp vücudu söndürmem aynı tutarım . saol bilgilendirdiğin için :)

Erkekler Ne Diyor 24

  • amino asit kullanma gunde 20 GRAMa kadar karacıgerde metabolıze edılır ama cok cok uzun sure kullanma sporu bıraktıgın zaman ger sekıl sarkma olur ama senın bahsettıgın sarkma sanırım steroıd ıcın... Erkeklıgı oldurme dedıklerı steroid kullanma dedıgın kasa testesteron yuklemek tüm androjen çeşitleri beyındekı testesteron salgılama merkezıne negatıff feed back== yani daha fazla salgılama dıye emır verır senın kasa verdıgın steroıd testıslerde kullanılmaz boylelıkle steroid kullanımı vucut testesteron oranını dusurur asırı dozda kullanımı kısırlık yapabılır ... amıno asıt ve proteın kullanımında boyle bır problem yoktur... ggunde 20 gramı gecersen karacıgeri bozar...

    0|1
    0|0
    • steroid den uzak durucam öbür takviyeleride dediğin gibi aşırı tüketmeden vücudun istediği kadar kullanıcam saol bilgilendirdiğin için :)

    • yazı ıyı steroıd kullancam arastırma yapıyorum bilgilendırı oldu ama su varkı 1 sene proteın tozu 1 sene karbonhıdrat 5 6 ayda amıno kullandım kas demıyorum ama kılo artısı hıc gormedım anlamak mumkun deıl

  • sen genede dogal yolla geliştir..

    hem vücuda aşık olan kızlardan ne hayır çıkar..

    vücut yapmaya çalışanların çogu sahilde kas gösterisi için yapıyor..

    0|0
    0|0
    • saol doğru diyosun .ama insanın vücudun iyi olamsı bakışların üzerinde olmasıda insanı tahrik ediyor tabi dediğin gibi bokunu çıkarmadan kasıntı kasıntı dolaşıp gösteri yapmadan :D

    • vücut yapmışsın sporda hayvan gibi ter atmıssın yemenden içmenden feragat etmişsin ehh bi zahmet sahilde o vücudu sergileme hakkın olsun yani bütün herkezin gözü üzerinde olsun dikkat et nazar değmesin kardesim

    • saol kardeşim :)

  • Yapma vücut geliştirmeyi bile artık bence vücudun yapılandıysa. Bak ayıptır söylemesi oldukça düzgün fiziğim var body yaptığım zaman herkes bayılıyordu ben bile aynaya bakınca kendime aşık oluyordum ama hem sağlıklı bir spor değil hem de yaş ilerledikçe zaten vücudun genişliyor bir de body le gen,işlersen görüntü bozulur bir de uzun boylu değilsen iyi görünümün kötüleşir. Bu arada ben tamamaen doğal yaptım besinleri araştırarak yediğimiz içtiğimiz bile zararlıyken bunlara güvenme zaten doğal besinlerin yerine geçen şeyler illa yapçam diyorsan iyi araştır besinlere paranı ver iyi beslen öyle yap doğal olsun

    0|0
    0|0
    • şöyle bir kaç ay daha biraz büyütmeye çalışıcam sonra az gidicem oda vücudu korumak için arttırmak için değil yani sağolasın :)

  • kaliteli bi marka alırsan sorun olcağını sanmam. içinde kimyasal koruyucu falan yoksa bi sıkıntı olmaz. zaten peynir altı suyundan yapıyorlar, doğal yani. peynir altı suyu da çok zengindir protein açısından. ama hormon iğnesi falan o işlere girme, düzenli çalıştıkça hormonlarının da seviyesi yükselir. hormonlara karışma, hormonu vucudun kendi ayarlasın. tozların bi zararı olacaksa böbreğe olur, ama aynı zarar nescafe içerken falan da olur. çok olümcül bi olay değil yani. + doğal katkısız bişey bulursan hiçbi zararı olmaz. ben kullanmadm ama eczacı arkadaşlar zararlı olmadığını söylediler katkısızsa.

    0|0
    0|0
    • kaliteli marka kullanıyorum optimum hormon iğnesi işlerine girmiycem kesinlikle saol bilgilendirdiğin için :)

  • Bende kullanıyorum , dediğin gibi biyerden sonra illaki kullanman gerekiyor , yoksa vucüt kendinden yakmaya başlıyor . Kreatini sürekli kullandığında böbreklerde su topluyor bunu biliyorum ama karbonhidrat ve amino asitlerle ilgili bişey bende bilmiyorum .

    0|0
    0|1
  • Öyle bir soru Sormuşsun ki kardeş,m , her kafadan Ses çıkacak bir soru..tabiri caizze Ağzı olan konuşuyor , bilende bilmeyende..Bilenler ne güzel yazmış cevabını almışındır bilmeyenler , daha Dambell i bile eline almamış insanlar.Kulaktan duyma bilgilerle yorum yazıyor..Bilmiyorsan bu poku gel mektebinde ku demekten kendimi alamıyorum..

    Arkadaşım DEvam et aynen ;) İdealine inş ulaşırsın . . . Arada Organlarında dinlenmesi gerekiyor dikkat et yeter ..

    0|0
    0|0
    • saolasın çok aşırı yüklenmeden takviyelere ara sırada dinlendirerek vücudu takviyelerden devam edicem :)

    • Sende Sağol kardeşim..Ben de vücüt geliştirme yapıyorum..Başarılar dilerim..

      sporda Çook aşırı yüklen ki kas daha hızlı büyüsün gelişme göstersin.Yaz oldu artık şimdi programını ağır değil de biraz daha düşür. yoksa kas kaybedersin.2 ay hem vücüt olarakta dinlenmiş olacaksın kışa daha iyi gireceksin.bu 2 ay kendini korumaya bak kardeşim,

  • bunlar besin takviyesi aminoasit vucut yapı taşı biyoloji dersinde görmüsünüdürr zararı yok seni gelştiren bişi sana nasıl zarar veebilirr artık halk bilince olarak bu sacma paradokslardan kurtulmamız lazımm

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun mantık olrak düşündüğünde dediğin gibi çok saçma seni geliştiren vücudun iktiyacı olan birşeyi vücuda veripte zarar görmek saolasn :)

  • sarkma olmuyo o yalanı bıraksınlar bi kere sen spor yapmasan bile yaslanınca vücudun sarkmıyomu sarkıyo problem yok bide amino asit isine yaradımı mesela 35 kg basarken sana kuvvet verip 40-45 yaptınmı arttırdınmı ağırlığı

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun yaşlanınca zaten sarkıcak bu sporu yapmasanda en azından bu sporu yapıp ileridede vücudu sert tutmaya çalışıcaz :) daha kullanalı 2 hafta olmamasına rağmen işe yaradı amino asit daha şimdiden 5-10 kiloluk ağırlık fazlalığına başladım üstelik kas ağrısıda kalmadı spordan sonra

    • bende spora gidiyorum adam akıllı beslenemediğim için aminoasit aldırdım ptesi günü kullanmaya baslıcam merak ediyorum nasıl bi performans veriyo

  • evet hemde cok buyuk zararlara yol acabılır ( karaciğer, deri sarkması, damar tıkanıklığı vs. gibi )biz sporculara bu tip ürünleri kullanmamalarını tavsiye ediyoruz , onun yerine başka yolları tavsiye ediyoruz fakat oda vücut gelişimi yapan sporculara proteini az olduğundan dolayı rağbet görmüyor ama sağlıklı

    0|0
    0|0
  • arkadasım bu tür haplar iğneler kullanıldıgında seın yaptıgın spora sadece yardımcı olur,fakat bıraktıgın anda hiç çalışmassan yani tamamen bırakırsan vucüdun çok kötü bir hal alır sarkmalar aşırı derecede artar yani bırakmam dersen devam et hap iğne felan korkma,bırkasan bile haftada bir kere bile aynı hareketleri yapsam formunu korursun, ;) erkeklerği öldürüyor lafını ilk defa duyuyorum

    0|0
    0|0
    • yani yaş ilerlese ama spora devam etsem sarkma olmaz heralde. bırakmayı düşünmüyorum hiç spora devam o yüzden sorunda yok :)

    • aynen dostum bırakmadıgın surece sorun yok :)

  • herşeyin fazlası zarar uzmna danışarak klln bende sporu ypryorm kullanmadım ama kullanıcam bi arkds demiş 3 ay kullan dinlendir o doğru ama kaslar sarkar demek bence yanlış sadece küçülüo ama çok çbk eski haline dönüo eğer sormak istersen yrdmcı olrm

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun herşeyin fazlası zarar bende 3 ay kullanıp sonra dinlendiricem vücudu karaciğeri :) bi ara 2 ay ara vermiştim küçülmüştü sarkma olmamıştı tekrar başladığımda vücut çok çabuk toparlanmıştı eyvallah saolasın :)

    • bi şey değil

  • Bıraktığın zaman aynı besini alamayacağın için aldıklarının büyük kısmını geri vereceksin. Bir de karaciğere zararlı diye biliyorum.

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun çökme olucak biraz bıraktığımda karaciğeri yoruyor aynen saolasın :)

  • Senin dediğin supplement zararı yok.. Erkeklik ile ilgili yazdığın hormon.. Zararlı olan hormon yani..

    0|0
    0|0
  • dostum yokus cıkmadan ter atmadan biyere varamazsın tozlar proteinler fasafiso aldırma muz ye süt iç bol bol yumurta felan ye aldırıs etme öyle seylere cok zararlı

    0|0
    0|0
  • tek kelime, kullanma derim.

    0|0
    0|0
  • Adı markaların ürünlerini kullanmaz isen hiç bir şey olmaz. Senelerdir düzenli kullanıyorum ben.

    0|1
    0|0
  • her türlü gavur zakkonu ilerde rahatsızlık yapar.

    0|0
    0|0
  • Karaciger nakavt olur 3 ay duzenli kullanımda :D bu yuzdn kullan mıyorum

    0|0
    0|0
    • once nasıl bır vücut ıstedıgıne bağlı, ben hafıf kaslı sevyrm o kadar..

    • Hepsini Göster
    • kullanma şekline bağlı benim hocam 4 kutu bitirdi weider maşallah hiç bişeyi yok doğru ve oranında kullandımı yara sağlıo emin ol ayrıca fazla yumurta ve et yersende karaciğer nakavt olur

    • Vallaha antıreman olmadığı gunlerde 2 tane antıreman oldugu gunlerde 4 tane yiyorum haftada 20 yumurta flan edyo ölüyom mu la ben :D

  • üç aylık periyotlarla kullanılması öngörülür.3 ay kullan , 3 ay bırak.Hiç bişey olmaz merak etme.

    0|0
    0|0
  • en ıyısı doğal yolla vücut yapmak ama oda zor gelısıyor hele ınce kaslıysan ben gibi

    0|0
    0|0
    • Aha benm kopyam 1.5 sene calısma 28 cm kol oldu 34-35 bazen 36 ya ble vurduruyorum boy 1.82 kilo 70 sen boy kilo kac bkam hangmiz daha iyi :D

    • aynen ince kaslıyım bende anlıyoruz birbirimzin derdinden :)

  • en güzeli doğal olanı hiç birşey kullanma,çok eskiden ilğilendim ,hiç birşey kullanmadım,

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun doğal yolla en iyisi ama sorunda doğal yolla iyi beslenemediğim ne yaptıysam olmadı 50 kiloda kaldım mecbur karbonhidrat tozu kullandım öyle 67 kiloya çıktım :)

  • eğer sporu bırakırsan heryerin sarkar...

    0|0
    0|1
  • illaki bir sarkma olur ya.

    0|0
    0|0
  • Amacın spor yapmak sağlıklı kalmaksa kullanma doğal olaak beslen bu kllandığın ilaçları ek besin tavsiyesi olarak düşün kısa yoldan daha iyi vücut yaparsın daha da ilersi steroitler zaten ancak doğal yap doğal kal sporun mantığına aykırı ilaç almak zaten doğal vgcilerin vücutları daha uzun süreli kendilerini korurlar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...