Kick boks yapan kızlar hakkında düşünceniz neler?

Beyler kick boks yapan kiz hakkinda dusunceniz neler bayanlar sizde


0|0
1|20

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • Sakal bıyık yoksa sıkıntı yok ama tartışmaya girmemek lazım Allah muhafaza kum torbası gibi davranırsa adama kötü.

    0|0
    0|0
  • ben kendımde o spor ile ugrasyorum salonlardaki tipleri bildiğim için yapmasını istemem onun dışında bişey daha var ben dövüş sporlarını kız , kadın doğasına aykırı görüyorum ya sen negüzel hanım hanımcık bir kızsın allah senı ona göre yaratmış ne gerek var böyle sporlara oturup ojenı sürüp kurumasını beklesene sen yakışmıyo yumruk atıp tekme sallamak =))

    0|0
    0|0
  • DANGER

    0|0
    0|0
  • Benı dovemıyecegı ıcın bııs dusunmuyorum kanks

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım aklıma geldi kulağı çınlasın :D:D:D... erkek arkadaşım gibi takılıyoz... romantiklik incelik flan hiç yok... rahatım o konuda... arada bilek güreşi yapıyoruz.. :)) ilaç kullanıyo hormonal bozukluk var biraz.. :)) ama mutluyum

    0|0
    0|0
  • çok sinirli olurlar onlar ama
    insan bişey demeye korkar :D

    0|0
    0|0
  • beni dövmediği sürece prob. değil

    0|0
    0|0
  • bide futbol oynuyosan offff

    0|0
    0|0
  • Düşünme fırsatı yok aslında kodummu indirir ler

    0|0
    0|0
  • kasli ablalar hepsine saygim var kavgaya girilmez. ^^

    0|0
    0|0
  • Huyuna suyuna gitmek lazım :/

    0|0
    0|0
  • Bir spor dalı sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Bence bayanların kendini koruyabilmesi güzel bir şey. Gösteriş için olmadığı sürece.

    0|0
    0|0
  • Kendisini savunmasini bilmesi benim gozumde bir + tabii ki

    0|0
    0|0
  • Yapmasin ne gerek var kizlara yakışmıyor

    0|0
    0|0
  • Feminen bir davranış değil. Amaç nedir. birini dövmek mi. O kadar kadın sporu varken

    0|0
    0|0
  • Gel beni dov derim :)

    0|0
    0|0
  • O kiz beni siker * olmaz

    0|0
    0|0
  • Şu erkek vucudu gibi olan kızların tercihleri degişik galiba.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...