Sizce bitiren adam, sevmeyen adam bunları yapar mı? Sizce ne olur kızlar?

benim 3 yıllık bir ilişkim vardı 3 hafta önceye kadar şiddetli geçimsizlik felan bana seni sevmiyorum dedi ayrıldı ben çok aradım yapma duyguların karışmıştır diye epey uğraştım fakat yok diyor herneyse tamam dedim aramıycm kendimi tutacağım dedim kendi kendime 1 hafta önce aramaya başladı 2 günde bir hala arıyor bukez üç gün oldu ama. benim sormak istediğim şu acaba okadar yılın hatrına mı arıyor yoksa beni özlediğiinden mi öyle napıyorsun felan diyor sizce bitiren adam sevmeyen adam bunları yaparmı ararmı böyle sırf o yılların hatrına?


0|0
6|1

En İyi Kız Görüşü

  • senın onun pesınden koşman onu havalandırmıs sen aramayı bırakınca busefer ya benı bıraktıysa dıye dusunup o aramaya baslamıs ıste kacan kovalanır taktıgı

    0|0
    0|0
    • döner mi sence?

    • Hepsini Göster
    • söylediğini deneyeceğim sağ ol

    • rica ederim :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • Özlemiştir. barış gitsin fakat aynı saçma kavgalardan vazgeçin.

    0|0
    0|0
    • barış diyosun ama kendeisi ben bu konuya yaklaşınca soğuk davranıyor ben anlamıyorum amacını?

  • o kız seviyorsa da sevmiyorsa da dengesizmiş her türlü uzak dur ondan

    0|0
    0|0
    • çok büyük sorunlar yaşadık ondan böyle oldu diye düşünüyorum benden kaynaklı sorunlar

  • özlemiştir kesin :)

    0|0
    0|0
    • sevmeyen adam özler mi?

    • Hepsini Göster
    • bana güveni çok güçlü zannetmiyorum

    • bitmiş bir ilişkiden bahsediyoruz .

  • senin hatunun poposu fazla kalkmıs büyük ihtimal sen aramayınca korkmus... kaçan kovalanır ya :)))))

    0|0
    0|0
    • bana da öyle geldi şimdi aradı işte. ne saçma işler bunlar ya kaçan kovalanır olayı kimse kaçmasın kimse de kovalanmasın niye illa biri alttan almak zorunda bu nasıl bir siistem kesin kızlar koymuştur bu kuralı:D

    • aynen katılıorum ya :D bencede kimse kaçmasın kovalamasın.. herkes yerinde kalsın

  • Özlemiştir belki

    0|0
    0|0
    • özleyen insan döner mi peki tekrar?

    • Hepsini Göster
    • bak herşey hakkında karamsar olabilirim ama bu konuda asla kendisi bunu yapacak biri değil 7,5 senedir tanıyorum kendisini sence normal mi dediğin peki dur sen hiç uzun süreli ilişki yaşadın mı?

    • Tamam sen güveniyosan yapmaz diyosan bana laf düşmez

Erkekler Ne Diyor 1

  • dışarıda umduğunu bulamamış arkadasım o yüzden arıyo, ya insan 3 yıl birlikte olduğu birine seni sevmiyorum diyip ayrılıyosa arkana bile bakma ..

    0|0
    0|0
    • 1 haftada umduğunu bulamama gibi bir durum olabilir mi ki?

    • Hepsini Göster
    • valla sana bişey söyliyimmi kadınlardan kork birader hiç te öyle sandığın gibi masum değiller bak ben hertürlüsünü görsüm bunların ama bu demek değil ki senin kız arkadasında yaptı,bence hiç vicdanı yok kardeş ben erkek olduğum halde 3 yıllık kız arkadasıma seni sevmiyorum diyerek ayrılmazdım emin ol vicdanım el vermezdi.

    • çok büyük olaylar olursa sen de böyle davranırsın onun yerinde olsan bırakıp gidersin bırak aramayı anladınmı herşeyi paylaşmıyorum sonuçta en başta sevmesen her ay para ödediğimiz fenercell hattımız var sadece aramızda sınırsız diğer yönlere paralı hattı kullanmazsın bunlar başına gelse şimdi anlatmak istemiyorum boşver kardeş sağ ol yorumun için

Yükleniyor...