Sporcu olmayan erkek arkadaşlara soruyorum... Kaç tane nizami şınav çekebiliyorsunuz?

Yani öyle popoyu kaldırıp indirerek değil.. Göğüs yeri öpecek...


0|0
3|30

En İyi Kız Görüşü

  • ben çekiyorum ama en fazla 20 tane panpa

    0|1
    0|1
    • yanlış yazmışım 10 tane

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler :)

    • rica ederim.. Aslında böyle seçimler yapmaktan hiç hoşlanmıyorum ama... Cevap veren herkese teşekkür etmem lazım.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Abim 50 tane çekiyor. Sporcu değil. Askeriye sınavlarına hazirlanirken ve vücut çalışırken kendi kendine geliştirdi

    0|1
    0|0
    • Teşekkür ederim... Ya siz?

    • Hepsini Göster
    • İlginize teşekkür ederim...

    • Ben teşekkür ederim :)

  • Ben de cevap versem cok canim cekti :)) 18 tane cekiyorum :P

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • Bayağıdır çekmiyorum ama şimdi yatsam rahat 50 tane çekerim.

    Geçen sene havuz başında kız sırtıma otururken 50 tane çekmiştim, şimdi tek başıma yine 50 çekerim.

    0|1
    0|0
    • Sporcu olmayan bunu başaramaz.

    • Hepsini Göster
    • Ama normalde de çeviğimdir yani, uzun zamandır ağırlık falan kaldırmıyorum şimdi de yatsam yere 50 taneyi çekerim. Benim kollar güçlü bayağı, barfix de çok iyi çekerim. Ama mesela mekik çekemem fazla, 30 - 40 anca.

    • Haklısın mekik normallerde kalmış...

  • sporcuyum ama profösyonel futbolcuyum ağrılıkla ilgili bir uzmanlığım yok. 40 tane şınav çekebilirim 20 tanede barfix.

    0|1
    0|0
  • Hayatım boyunca sportif olmadım. İlk nizami şınav-mekil-barfiks-koşu ile askerde tanışmıştım. Nizami şınav 10-15 çekmiştim, pert olmuştum :)

    0|1
    0|0
  • kollarım yeterince kuvvetli değil
    en fazla 20 ye kadar çekebiliyorum
    barfiks 5 ya da 6

    uzun atlama 5,10 m
    100 metre koşu 14,10 saniye
    3 km. koşu 10 dakika 40 saniye
    yüksek atlama 1,63

    :))

    0|1
    0|0
    • bence iyiymiş.. ben de max 20 olur...

    • kolları kuvvetli arkadaşlar 40 50 vuruyor şınavda
      ben beceremiyordum ama çok sukur bacaklarım sağlam

    • Yaa o çok çekenler çoğunlukla nizami olmuyorlar. Ama doğru yapanlar da var tabii...

  • Şınava merak saldığım bir ara sparta şınavıyla 20 falan yapıyordum ellerim hem düz hem yumruk şeklindeydi. Şimdi normal 20'yi anca çıkarırım :)
    Çok hoş oluyo kendini ittirince elleri şaplatıyorsun falan :)

    0|1
    0|0
  • Şinav cekmeyi geçtim dizimi bile bukemiyorum :D

    0|1
    0|0
    • neden ki.. rahatsızmısın?

    • Hepsini Göster
    • Geçmiş olsun size.. Sabırlı ol derim. Umarım ameliyatın başarılı olmuştur.

    • Sağol amilyat başarılı fizik tedaviye göndermedi kendim yapiyom doktoruda anlamadım

  • Sporcu olarak söyleyim 120 tane çekiyorum nizami olarak

    0|1
    0|0
  • #Zorlanarak 25

    0|1
    0|0
    • İyiymiş ama.. Zaten tüm gücün bitene kadar yapmalısın.

    • Hepsini Göster
    • vakit geçirecek bişeyler olursa vakit çabuk gelir.

    • #Valla çocukluğuma geri döndüm oyun oynuyorum pc'den film izliyom geçiyo be üstad :)

  • sporcuyum cevap vermiyorum :D

    1|1
    0|0
  • spor yapmadan önce 50 yi halla 50 ama ful enerjimi toplamam lazım nizami için nizami barfiks şu an 15 eskiden 5 dir herhalde

    0|1
    0|0
    • Teşekkürler ama sanırım yorum yazanlar hep fazla çakan arkadaşlar. Komlekse soktunuz beni vallaa..:))

    • aksine nerde 50 çekiom desem çekemezsin diyolar çekiyom mal gibi kalıyolardı tabi kopmleksli olarak görmek istersen görebilrsin

    • yok tabii. bakma sen bana öyle kolay etkilenmem. Şakasına söylüyorum.

  • 80 tane çıkıyor çok rahat sporcuydum çok boşladım

    0|1
    0|0
  • 30 tane 35 yaparsam o kolum kopar

    0|1
    0|0
  • 10 TANE. D

    0|1
    0|0
  • 100 tane nizami fitness ve kickbox yapıyorum :)

    0|1
    0|0
  • 30 Garanti'de ondan sonrası sıkıntı :D

    0|1
    0|0
  • Hacı kollarım ince olduğu için 15-20 falan.
    Ama iş mekikse benden iyisi yok :)

    0|1
    0|0
  • 40 kanka

    0|1
    0|0
  • ben 2 taneye kadar rahat

    0|1
    0|0
  • 10 :D

    0|1
    0|0
  • 35 kardeşim

    0|1
    0|0
    • Benimkinin iki katına yakın. tebrikler.

    • Hepsini Göster
    • inşallah en kısa sürede yaparsın

    • teşekkürler...

  • Denedim ve 27' de bitmiş haldeydim.

    0|1
    0|0
    • Yavv bu soruyu keşke iftardan sonra sorsaydım.. Milleti perişan ettik. Teşekkürler cevabın için.

    • Sorun değil, akşam birdaha deniyeceğim yemeğimi, suyumu içtikten sonra. :)

  • 30 civarı. Hiç spor yapmıyorum o yüzden hamlık çok. Göbek var mekik 30-45 arası anca

    0|1
    0|0
  • Şınav 10 anca ama 250 tane mekik çekerim

    0|1
    0|0
    • o zaman karın da baklavalar çıkmıştır senin..250 süper bir sayı.

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler.. Denemekte fayda olabilir...

    • Önemli değil ;)

  • Sporcular da cevap verebilir mi :-D

    0|1
    0|0
  • nizami 45 sinav, 60 mekik, 10 barfiks
    bunlar iki dak sure

    0|1
    0|0
  • Nizami zorlanmadan 15 kasarak 22 23 gerisi ağır aksak 30

    0|1
    0|0
    • Çok iyi bir sayı bu bence.. tebrikler.

    • Genelde hareketli bir yaşam ve arada sırada mekik şınav herkes yapabilir

    • Ben de hareketliyimdir ama sporda çok düzenli olamıyorum. Ama yapacağım ben de ileride.

  • 95 kilo 25 tane knk

    0|1
    0|0
    • Yani şişmanım demek istiyorsan iyiymiş kollar bence... Çalışmaya devam derim.

    • Hepsini Göster
    • Peder 5 tane cek sunu alayım diyince (4te sıfırlar) it gibi çekiyosun :)

  • 50 tane sporcuydum artık degılım

    0|1
    0|0
  • 20 filan.

    0|1
    0|0
    • Normal seviye bu.. Ben de o kadar.

    • Hepsini Göster
    • Göbek aldı başını gidiyor, şart. Kaç ayda fit görünüme ulaşırım ki?

    • Bunu bilemem. Ama sadece sporla olabilen bir durum değil bu. Diyet te gerekir.

  • 23 :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...