Hep negatif düsünüyorum, sizce neden?

Hep negatif düsünüyorum herhangi bir is veye baska bir konu olsun ilk eksileri gözümün önüne geliyor ve hemen vazgeçiyorum sizce neden ?


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bu belirli bir dönem.. Heppp böyle olucak değilsin. Her insanın karanlık dönemleri ve geçiş devreleri oluyor. Bunu aşmak senın elinde. Kendini mesgul et. Uçan kuştan martıdan ilham al mesela..

    1|0
    0|0
    • Yaa bazen bu hayatta yasamıyor gibi bile hissediyorum gerçeklikden kopukluk bilmem anlatabiliyormuyum

    • Hepsini Göster
    • Aynende sabir yok bee bro :D:D:

    • o zaman patla arkadsım :))

Kızlar Ne Diyor 3

  • karakterinin özelliği bu sanırım, bende karamsarımdır ama hayatımı etkilemesine izin vermiyorum.

    0|0
    0|0
  • Kısılık meselesı sanırım bırazda bu .

    0|0
    1|0
  • bende de var o ama takılıyorum alıştım artık ben hiç bir şeyi takıntı yapmıyorum takmıyorum yani bu huyumu çok seviyorum.. :D şuan güldüğüm gibi :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • hayata dolu tarafından bakıcaksın bişeyleri isteriz ama hemen olmaz yada istediğimiz gibi olmaz negatif yönleri değilde pozitif bakcaksın her ınsan karamsarlık yasar bı çıkış ışık ferahlık ister ama yine kendı elimizde buda umudunu yitirmiceksin azimli olcaksın unutma her gecenin bi sabahı her gündüzünde bi karanlığı var illaki bişeyler istediğimiz gibi olucak zaman geldimi ...

    0|0
    0|0
    • eyvallah kardesim içimi ferahlattın biraz

    • rica ederim güzel kardeşim üzme kendını rahat ol bizde sıkıntı çektık çekıyoruz ama ölüp gidicez bigün fazla da kasma iş olacağına varı hersey zamanı gelir düzelir istediğin gibi olur

  • kisisel gelisim kitabi okumani tavsiye ederim.zaten hayat kisa hickimse yaptigi isten memnun degil.+ dusunmek iyidir.ne derler bilirsin bardagi dolu tarafindan gormelisin.

    0|0
    0|0
  • güven problemi yaşıyorsun sanırım

    1|0
    0|0
Yükleniyor...