Sizce karın kasım nasıl baylar bayanlar?

http://i.hizliresim.com/onz247.jpg

Yorum yaparsanız sevinirim

Güncellemeler:
Ya pardon sabah ın körü + oruç kafaya vurdu adonis dicektim

0|0
7|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Yukarıda, ''beğenmedim'' diyen kezbanlara sor bakayım; böyle bir vücudu olan bir erkek oldu mu hiç hayatlarında.

    Gayet iyisin kardeşim.
    Definasyon falan on numara.

    Latissimus Dorsi'leri biraz daha büyüt, yeterli..

    0|1
    1|0
    • Teşekkür ederim kardeşim beni anlıyan bir sen çıktın

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kas nerde

    0|1
    0|0
  • Yolun başındasın.

    0|1
    0|0
  • Kas göreydik bir yorum yapardık belki.

    0|0
    0|0
  • vucudunu beğenmedım

    0|0
    0|1
    • Neyini peki daha yeni sayılırım

    • Hepsini Göster
    • özür dileme şunlardan kardesim sende ya bırak konuşssun dursunlar böylelerine tenezzül edip cevap bile verme. bende senin için konuşuyorum zaten. vücudunda gayet iyi bu kezbolara takılma sen

    • Eyvallah kardeşimde bayanları kırmak istemiyorum doğal olarak

  • kası göremedim

    0|0
    0|0
  • karın kotu göremedim ama :D

    0|0
    0|0
    • Daha yakından göre bilirsin Bebek :]

    • olmayan birşeyi nasıl görebilicem knk

  • Giderin var kfjaks

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Karın kasların yok kanka..
    Alt karın iyi ona lafım yok, diğer yerler de güzel.. Biraz six pack kasman gerek..

    0|1
    0|0
  • 10 uzerinden 7 bro. Gogusleri azicik daha sisirsen ve birazda baklava eklersen tamamdir ama boylede iyi ideal yani

    0|1
    0|0
  • Bu daha yolun başı paso yattığım halde bendede var bu vücut çaba sarf etmen lazım dostum

    0|1
    0|0
    • Adonis dicektim birader kusura bakma soruyu güncelledim aynen vucut çalışıyorum daha yeniyiz

  • Kas yok kafada tovbe böyle birşey çarpmis sanki

    0|0
    0|1
  • Tövbe bismillah kafaya bak o. O

    1|0
    0|1
  • Karin neyin?

    0|0
    0|1
  • öhö öhhö :D

    0|0
    0|1
  • güzel vücut

    0|0
    0|1
  • Kas yok ki orada xd

    0|0
    0|1
  • Ben kas mas göremedim

    0|0
    0|0
  • kafan vantilatörmüş kardeş nerden aldın?

    0|0
    0|1
Yükleniyor...