Ya dünya kupası nedir bana açıklaya bilir misiniz?

Ya maçları az buçuk biliyorum ama dünya kupasını bana tam anlamıyla anlata bilir misiniz? Mrk ediyorum


0|0
119

En İyi Erkek Görüşü

  • 4 yılda bir yapılır. Bunlar 2 yıl öncesinden maç yapmaya başlar bildiğim kadarıyla dünyadaki tüm ülkeler katılabiliyo isteyen katılmıyo işte her neyse bunlar 7 kişimi ne bilmiyorum bir grup kurarlar 2 sene içinde maç yaparlar yaparlar işte son seneye geldi mi 32 takım kalır. işte bunlar dünya kupasında oynayacak takımlardır dünya kupası bu anda gerçek anlamıyla başlar tek maç olur hep 1. kupayı alır ki bu sene Almanya alcak bana göre 2. 3. ve 4. belirlenir sonra bide euro cup var o da 4 yılda bir olur o avrupada olur yine ülke takımları katılır yani bize 2 senede bir futbol zevki yaşatıyolar :D

    0|0
    0|0
    • Anladım güzel anlattin teşekkür ederim :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • top oynuyorlar işte

    0|0
    0|0
  • Ülkelerin katıldığı bir turnuva işte adı üstünde dünya kupası

    0|0
    0|0
  • Dünya kupası işte en çok yakışıklı erkeği olan milşi takımları seçip oynatıyorlar bence çok saçma başrılı olan takımlar futbolcuları tipsizse almıyolar

    0|0
    0|0
  • şimdi bir gezegen düşün tamam mı. samanyolu galaksisinde bulunsun ve 3. sırada olsun galakside ki belki yaşamaya elverişli tek gezegen bu gezegen olsun ve bu gecegenin üstünde milyarca insan yaşasın ve bu milyarca insanın yaklaşık %49u erkek olsun.. napar bu erkekler? top peşinde koşar.

    0|0
    0|0
  • 4 yılda bir düzenlenen önce ilk eleme grupları var oradan çıkan 1. ler direk gruplara kalıyor 2. ler eleme maçı oynuyor sonra 4 erli gruplar oluşuyor bunlar biribirleriyle yapıyor. 1. le 2 ci oynuyor onu kazanan çeyrek final sonra yarı final ondan sonra 3. maçı en sonda 1. belli oluyor :D

    0|0
    0|0
  • oha oha oha ofsaytı açıklattıran gördüm de dünya kupası nedir abi? sen başka gezegende mi yaşıyorsun?

    0|0
    0|0
    • Hayır ya dünya kupasınin ne oldunu biliyorum ben detaylarini öğrenmek istiyorum

  • ülkeler arasında turnuva şampiyon olan dünya kupasını alıyor yani dünyanın en büyüğü oluyor

    0|0
    0|0
    • Ülkeleri ikili grup yapıp mac oynanıyor sonra puanlamami oluyo yani senin buraya kadar anlattini biliyorum

  • Boşuna kafanı yorma çok gereksiz bir şey.

    0|0
    0|0
  • Dünya üzerindeki bütün ülkelerin katıldığı bir turnuva. Genel olarak heyecanlı geçer. İzlemesi çok zevklidir.

    0|0
    0|0
  • Dünya kupasının asil amaci oynandıgı ülkeye aklının alamiyacagi kadar para getirmesi idda ve spor bahisleride çok para kazanıyorlar futbolun babasi acıkcası paralar konusuyor

    0|0
    0|0
    • Hmm anladım :)

    • Hepsini Göster
    • Hmmm iddia oynuyosunuz yani :))

    • Haftalık oynuyorum öyle fanatiği değilim deli gibi para yatırıp kazananlardan sıkıntıdan nette takip ettigim bahis sitesi var ordan bakıyorum veya tahminen yapıyorum işte umut ya tutarsa :)

  • dünyada ki ülkeleri biliyorsan
    soruyu cözeceksin. d

    0|0
    0|0
  • dünya kupası = Dünyadaki tüm milli takımların katıldığı futbol turnuvasıdır. tabiki giderek takımlar elenir ve sonunda 1 takım dünya kupasını alır.

    0|0
    0|0
    • Çok güzel acikladin teşekkür ederim :) peki kim kaldı şu an bo sonrakki maç ne zaman

    • Hepsini Göster
    • Aynen biliyorum ama az bişey işte benim için önemli olan kişi için önemli oldugu icin ayrıntılı öğrenmek istiyorum

    • kolay gelsin o zaman :)

  • sen futbola çok yanlış başlamışsın alt liglere bak önce yavaş yavaş bunlar

    0|0
    0|0
  • Bunlar gizli soru oyunları beyler. Bende istediğini vermiş oldum da gerçi.

    0|0
    0|0
    • Ne demek istedin anliyamdin

    • Hepsini Göster
    • Sen acıktınmi arkadaşim :)

    • Aynen. Var mı bişiler?

  • dünya kupası demişsin neyini açıkliyim işte dünyanın kupası:D

    1|0
    0|0
  • Kupa iste çay felan içiyon üstünde dünya resmi var :D

    0|0
    0|0
  • ya klup takımlarının değil de milli takımların katıldığı 4 yılda bir düzenlenen turnuva işte

    0|0
    0|0
  • Aha böyle bir delik var ağam
    - ee içindr ne var nımıssız?
    Poğ var

    :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Trt yi ac efsane bir mac oynuyor su an

    0|0
    0|0
Yükleniyor...