Almanya Nasıl Atabildi Yaa?

Az önce Mueller in golüyle şaşkına döndüm, ilk gol nasıl Almanya'dan gelebilir abi ya. Neymar ın eksikliği mi dersiniz, ben şok olurum Brezilya yenilirse.

Güncellemeler:
OHAA 2. GOLL!!
yok artıkk 3. olamaz böyle bişey yaa

0|0
10|9

En İyi Kız Görüşü

  • Brezilyaya üzüldüm yahu :(

    0|0
    0|0
    • aynen ya brezilya 5-0 nasıl yenilebilir valla çok enteresan ve üzücü bir durum

Kızlar Ne Diyor 9

Erkekler Ne Diyor 9

  • neymar ve t. silva nın olmayışı bu kadarmı etkiler yok artık 4 oldu

    0|0
    0|0
  • Brezilya daha ilk maçtan kötü oldugunu göstermişti normal.
    Her zaman derim Almanlar bundan sonraki 4-5 kupayı alır.

    0|0
    0|0
  • Brezilya alacak bak ve gör

    0|1
    0|0
  • Adama konya ovası gibi boş alan verirsen atar golü.
    Organizasyonda sıkıntı vardı 4-5 brezilyalı defans öndeki oyuncuyu tutuyordu müller bomboş kaldı ve golü attı.
    David Luiz anladı da geç kaldı tabii.

    0|0
    0|0
  • şoktayım :D

    0|0
    0|0
  • Müller ne ballı bir topçu ya hiç sevmiyorum o herifi. Neymarsız, Brezilyanın işi zor olucaktı belliydi zaten kontra filan oynamayı düşünüyo olabilirdi. Erken gol yediler ne olucak bakalım ben Brezilya-Arjantin finalinden yanayım :)

    0|0
    0|0
  • 5 oldu 5 :D :D

    0|0
    0|0
  • Almanya fena sokuşlarda bu sefer :O

    0|0
    0|0
  • Brezilya finalde rahat olun :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...