Ramazan Ayı sürecinde; Spor anlamında ciddi kayıp alarak Oruç mu tutsak, yoksa Spora devam mı etsek?

Ramazan ayında Spormu yapsak, oruçmu tutsak? Çoğu sporcunun 2 arada bir derede kaldığı sorudur. Genellikle cevap verilemez çünkü ya Din'en bişey kazanacaksın, ya da vücuden. Cevapları bekliyorum.

  • Spor
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Oruç
    100% (2)100% (5)100% (7)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • 4 yıldır spor yapıyorum ancak Ramazan orucunu kaçırmam. Sana spor yapma imkanı veren Allah'tır. Sen ise onu verdiği imkanı onun verdiği vücudu Allah'tan mı kıskanıyorsun? Allah-ü teala, sana bir azap gönderir, sakat kalırsın spor değil yürüyemeyecek duruma da gelebilirsin. Böyle saçma düşüncelere kapılıp da helak olmayın sakın. İftardan sonra da formunu korumak için hafif kilolarla idmanını yaparsın. Anlaştık mı?

    0|1
    0|0
    • Hocam ben sprinterim. Derecelerim var. 1 ay gitmezsem 2-3 ay çalışmam boşa gidiyor. Bide benim açımdan cevap ver şu konuya

    • Senin etiketin önce Sprinter değil Müslüman. Allah'a karşı gelerek, O'nun verdiği vücudu O'ndan esirgeyerek bir cacık yapamazsın açık ve net söylüyorum kardeşim. Böyle şeytani oyunlara gelme.

    • Herhalde sen böyle hacı hoca işlerinden anlıyosun. Peki haftalık 2 gün spora versem kendimi zaten 20 gün kaldı. 5-6 gün tutmayıp yıl içersinde tutsam bir sakatlık olurmu?

Kızlar Ne Diyor 1

  • ramazan yılda 1 kere spor hergün
    sen düşün gerisini

    0|0
    0|0
    • Profesyonel olarak yapıyorum ama bu işi. Akşam çıkıp yarım saat sahilde koşmak değil bu. Günde 20-30 hatta bazen 40 Kilometre tempolu koşmak gibi. 1 Ay bırakırsam 2-3 ay yapmamış gibi oluyorum formum düşüyor. Bu yönden cevapla lütfen

Erkekler Ne Diyor 8

  • önce oruç

    0|0
    0|0
  • iftardan sonra çok ağır olmamak sardıyla yap sporunu ıste kanks

    0|0
    0|0
    • Komplekste dağın başında... Üşenir insan zaten iftar sonrası bir ağırlık basıyor insana :D

  • spor her zaman yapılır ilk önce Allah'ın verdiği ibadetleri yerine getirelim

    0|0
    0|0
  • iki side

    0|0
    0|0
  • Ben fitness yapiyorum iftara 30 dk kala bitiriyorum antrenmani

    0|0
    0|0
  • spor ve oruç bir arada...

    0|0
    0|0
    • Çok zor o da. Sprinterler ne yapsın? :D

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah yorumun için teşekkürler değerlendiricem.

    • rica ederim...

  • ben de tam spora başlayacakken ramazan geldi artık bekleyeceğim :)

    0|0
    0|0
  • ben fitness yapıyorum ramazanda ara verdim o televizyonda satılan revoflex xtreme aldım onunla idare ediyorum en azından göğüs ön kol çalışmalarında etkili oluyor. gelişme olmasada olanı koruyor. ve bunları iftardan sonra yapıyorum

    0|0
    0|0
    • Ağırlık ve fitnessçılar için sorun olmuyor zaten fazla. Ama diğer cevaplarımıda okursan ben kısa mesafe koşucusuyum. 1 salise benim için 1 yıl kadar önemli

    • iftardan sahura kadar kocaman vakit var o zaman yap antremanlarını

Yükleniyor...