Depresyondan çıktığın an neden hayat bambaşka geliyor? Hayat oysa ki depresyonda da aynı çıkınca da?

ben defalarca depresyona girdim ve çıktım yendim sonunda yalnız depresyonla ilgili şunu merak ediyorum ve size sormk iştiryorum depresyondan çıkarken hayat insanlar doğa her şey size daha farklı geliyor yeni doğmuş bi bebek gibi oluyorsunuz tam anlamıyla rebirth yaşıyorsunuz insanlar daha başka gözünüzde doğa daha bi güzel hayat daha bi güzel o mutluluğu normalken elde edemeiyorum inanın depresyondan çıkıp hayatın kıymetini anladığın an herşey sana süper geliyor bunun ndeni nedir ? Sizce ? Hatta o mutluluğu yaşmaak için depresyona bile girip sonra çıkmak isteyebilirim hahaha işin şakası

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Filmi basa saralim Depresyona girme nedeni nedir?Psikoterapide bunun kesinlikle ortaya cikarilmasi gerekir sadece ilacla duzelirse tekrarlama riski yuksektir.Insan vucudu ruhen ve bedenen dengeyi sever,vucudun kaldirabilecegi kadar depresyona cozum bulur yas artikca deprosyonun agirligida artar fakat vucud daha onceki tecrubelerinden buna hazirliklidir hemen cozumlerini uretir algilama gucluklerini ,mutsuzluklari,his kaybini onler bir zaman verilirse herseyi normale dondurur.Onun icindir ki cocuklarinin hayat mucadelesine izin vermeyen ANNE ve BABALAR onlara cok buyuk kotuluk yapmis olurlar,aman cocugum uzulmesin,problem yasamasin bodoslama onlarin hayatlarin icine dalip onlar adina karar vererek yetilerinin kaybetmesine neden olurlar vucutlarinin fizyolijik olarak tek kelime gelismesine engel olurlar.Bu ozellikleri kaybeden vucut sistemi bir turlu dengeye getiremez ve hos olmayan sonuclar ortaya cikar.Bu tespitleri yaptiktan sonra senin depresyon sonrasi

    bu duygulari yasaman cok ama cok guzel ,dilerim tekrarlamaz vucuduna bu sansi ver cozum

    uretecektir .Dedigin kesinlikle dogrudur bu sadece senin icin degil herkes icin gecerlidir

    ufak ufak depresyon yasamak akabinde ona cozum bulmak daha agir durumlarda vucud icin bir hazirlikdir,bu gercek anlamdada hayata bir hazirliktir.Birkac benzesim yapacagim oruc tutuyorsun akabinde sicak ekmegin hic duymadigin bir kokusunu oldugunu farkediyorsun

    allah allah diyorsun o ne mis gibi simdiye duydugun kokulardan cok farkli koku...Sigara iciyordun ve biraktin akabinde giysilerine kadar sinmis les gibi bir koku evet o kokular her zaman vardi ,tipki kus civiltilari ,tabiatin guzelligi ,yasamin guzelligi gibi .O guzelliklerin hepsi vardi. Soyle diyelim ters taraftaydin ve hayattaki pozisyon olarak yerini degistirdin baska gozle bakmaya basladin vucudunada dengeye gelmesi icin sans verdin ,hayat normale dondu.

    Sevgi ile kal yasam cok ama guzel .

Erkekler Ne Diyor 12

  • depresyon diyosun depresyonunun şiddeti ne peki kaçıncı aşama ? ben major depresyonum hala çıkmadım 3 senedir. alıştım böyle yaşamaya. hayatı daha iyi anlıyorum.

  • Biri şu kızı ikna etsin.. Biri şu kıza anlatsın ...O zaman iyi olacağım. O zaman iyi olacağıma inanıyorum

  • Birisine asık olunca kimsenin görmediği gibi görürüz onu halbuki değişen gözlerimiz değildir. Bakış acısının duyguların gücünü küçümsemeyin

  • Kişi depresyona girdiği zaman her yer ona sıkıcı , bunaltıcı geliyor . İçim sıkılıyor diye bir tabir vardır . Aynen işte bu tabire uyum sağlıyor ve beynide düşüncelerine destek oluyor . İçi sıkılan insan , off puff hayat çok sıkıcı , yapacak bir şey bulamıyorum . Kendimi bu sıkıntının içinden kurtarmam gerek diyebiliyor . Yani , kendi içini karanlığa hapsettiği gibi , dış dünyasını da karanlığa hapsediyor . Depresyondan çıktıktan sonra , karanlıktan aydınlığa çıkıyor ve bebek gibi mutlu - huzurlu ve neşeli oluyor . Her ne kadar depresyona girdiğinde ve depresyondan çıktığında " Hayat " aynı hayatsa da , kişinin düşünceleri hayatı farklı kılıyor . Boş bir sokak sıkmıyor insanı veyahut kaldırımlar arasında sıkışmıyor .

    Her şey insanın kendinde bitiyor yani . İçsel huzur ve düşüncelerin koordinasyonu .

  • Gerçekten depresyon yaşadığına inanıyor musun çünkü gerçek depresyon tahmin edilen gibi bir şey değil hakikaten söylüyorum insanın ağzına sıçılıyor umarım bu klasik kezban triplerinden değildir yok şizofrenik yapı yok manik depresif yok depresyon falan günümüzde psikolojik rahatsızlıkların primi yüksek ki bu ayrı bir konu sorunun cevabı şu o mutluluğu veya pozitifliği bir daha bulman zor hayatına devam et takılma böyle şeylere

  • depresyondan çıkınca bardağın dolu tarafını da görebildiğin için olabilir.

  • sanırım etrafındakilerin, sahip olduğun şeylerin tekrar farkına varmaya başlıyorsun.. İnsan depresyonda iken herşeyden kaçıyor ve yaşamaktan zevk almıyor.

  • bakış açısı diyelim.sıkıntılı olduğum zamanlar düşünmeyi bırakırım.etrafımdakilerle makara yaparım.depresyon diye bişi de bana uğramaz.hiç bişeyi takmaya değmez.ne olsa zaman geçtikçe ne olcaksa o oluyo.

  • Arzu edilenden ziyade arzu etmeye aşığız bız...

    bence acık ve net cevabım ...

    • hapıshaneye dusmus 2 adam dusun ıkısıde aynı demır parmaklıklardan dısarı bakıyor bırısı kını nefretı oldurmeyı kanı goruyor aynı yerden bakn kısı ıse gusellıgı askı gunesı havayı ıyı seylerı goruyor tamamıyle ıcgudusel boyutta hersey..

    • hıc acık degıl ben bısey anlamadım!

  • Örnek veriyorum, şu anda evin var araban var işe/okula gidip geliyorsun vs.

    Hiç evi arabası olmayan bir insana bunları verirsen çok çok çok mutlu olur ve farklı hisseder halbuki senin zaten vardır senin için bir şey ifade etmez.

    Sen bi' telefon alırsın, bende zaten vardır benim için hiç bir şey ifade etmez ama sen inanılmaz mutlusundur.

    En dibe vurduktan sonra her şey sana daha güzel gelir.

    Daha arabest bir açıklama ile insan elindeyken kıymetini göremiyor/anlayamıyor.

    • senı arkadas olarak ekledım kabul et

  • Tekrar güzelliklerin farkına varmaktan kaynaklanıyor..

  • Ben o etkiyi egomu tatmin ederek de alıyorum. Mesela güzelce giyiniyorum ve çıkıyorum sokağa ve bana bakıyorlar. Benim de egom tatmin oluyor. Tabi her zaman güzel giyinirim de, bazen depresyona gireceğimi hissettiğim zamanlar onu düşünerek öyle çıkıyorum :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • burada hayat değişmiyor senin bakış açın değişiyor. hayata nasıl bakarsan öyle olur. pembe gözlüklerle bakarsan daha güzel bir hayat yaşarsın.. evrene olumlu mesajlar ver ki sana güzel bir şekilde geri dönsün.

  • bi fikrim yok, zaten gün icinde defalarca bunalima girip ciktigim icin bana normal geliyor artik, sormuyorum nedenini.

    1 saat önce bunalimin dibinde aceba camdan atsalammi derken 1 saat sonra mutlulugum tavan yapiyor. kuslar agaclar böcükler hayat nekadan da düzel moduna giriyorum.

    • necün

    • Senden beklemediğim bir yorumdu :)

Yükleniyor...