Volkan demirel ve basın. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

link volkanın yaptığı tamamen terbiyesizlik değilmi biriileri bunu tempra yapmış adam ekmek parası için resim çekiyor


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yapmayın Allah askına 1 yıldır Volkana yönelik neler yapıldıgını hepimiz görüyoruz basın olsun rakip taraftar olsun neler yaptı ne hareketlerde bulundu gördük.. Lig bitmiş hersey bitmıs sen git hala fotoğraf çek zıvanadan çıkar.. Tepkisi ağır olmus olabilir ama Basın böyle uğraştıkça daha çok tepki alacaktır.. Hem bunu sadece volkan dıye nıtelemekten vazgecın. Habertürk'ün spikerinin volkan ve emre için p*ç demesine ne demeli ? Sonra bu adamlar agresif oluyor tabii ki olur..

    1|0
    0|0
    • lig bitmiş ama farkındaysan üzerinde MİLLİ TAKIMIN eşofmanları var ;) yani anlayacağın ligle migle alakası yok o sipker basına yaptıgı harekketten dolayı denilmiştir büyük bi ihtimalle yoksa ne için olsun

    • Hepsini Göster
    • haklısın fener daha çook böyle Türkiyeyi rezil etmeye devam ederse başkaların pisliğini göremeyiz :))

    • :) :) tamam...

  • katılıyorum terbiyesizliğin daniskası. Hiç profesyonelce bir davranış değil yani

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • Çocukları çekme rahatsız oluyorlar . Gel beni çek diyip gazeteciye posta koyması ve rahatsızlığını dile getirmesi gayet normal . Adam ekmek parası için resim çekiyor olabilir . Onlarda Milli Futbolcular neticede . Ağır basan Maneviyat mı ? Maddiyat mı ? Bir insan sükunetini bozmuyor diye , sen ille de o insanın tepesine binmeye kalkarsan , aralarından biri çıkar ( Volkan Demirel ) tepkisini dile getirir .

    Bunun yanı sıra 1 sezon boyunca Medya'da yalan yanlış haberlerle ismi gezinen bir isim . Ayrıca ; Volkan Demirel ve Emre Belözoğluna edilen küfürlerde cabası .

    " Seni Evinden Aldırmayan Volkan Değil " demesi tabi ki konunun farklı bir boyutu . Orada kişisel bir konu gündeme gelmiş belli ki ( Küfür Gibi ) .

    Orada 20 tane gazeteci varda , Volkan Demirel neden bir tanesiyle tartışıyor ? Diğer 19'u demek ki adam gibi işini yapıyor . Geriye kalan 1 tanesi Kişisel Tahrik peşinde .

    1|0
    0|0
    • arkadaşım başak birisine sataşsaydı sen onun içinde diyecektin niye diğer 19 una sataşmıyorda ona sataşıyor diye ben sana sadece şunu söylim eğerki milli takımı zorunlu şekilde ve para vermeseler orda çok nadir bi futbolcu görürsün ben zaten seni evinden aldırmayan volkan değildir lafından dolayı bunu paylaştım ;)

    • Hepsini Göster
    • Ödeniyor ama cüzzi bi rakam ;) kazanalına maçlaarın finallerin paraları fedarasyon atmıyor cebe bende bu konuda ısrarcıyım ;) antipatiklikle alakası yok adamı tanımam etmem banane :) tamamen dışarıdan olan bir bakış açısı ama seninkisi kabullenememek adam senin babanın oğlumu yok ben haksızın yanındayım diyorsan burdan söyliyim sana kardeş yanlış taraftasın ;) çok uzdı bu yorum saol yorumun için

    • işte cevap bu.

  • bir anda böyle bir çıkış yapması saçma geldi bana da ya bu adama daha önceden bir gıcıklığı vardı yada bilmediğimiz bir şey var

    0|0
    0|0
  • Volkan kendine gel sen toplum tarafından takip edilen bi insansın böyle davranışları normal bi vatandaş yapsa göze batmaz ama sen göze batıyon.

    0|0
    0|0
  • adam haklı beyler. her dakka çekim yapılmaz ki

    0|0
    0|0
  • böyle formayı haketmeyen karaktersiz artist şahsiyetleri mıllı formadan derhal uzaklastırmak lazım ...

    0|0
    0|0
  • şerefsiz olum o !

    0|0
    0|1
  • süngerimsi terliksi görünmeyen organizmalar kadar bile olamaz o adam öyle bir karaktersiz şerefsiz

    0|0
    0|1
  • Gereksiz bi adam

    0|0
    0|0
  • çok fazla havalandı

    0|0
    0|0
  • bence volkanı eşek sudan gelinceye kadar dövmek lazım cidden . dötü çok kalktı.

    0|0
    0|0
  • karektersiz

    0|0
    0|1
  • terbiyesiz bi herif kendisi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...