Fazla kilom var ne yapsam?

Arkadaslar 1.69 boyunda 56-57 kiloyum. Bisiklet suruyorum arada ama bacak ve basen bölgemde problemim var. Gobek falan degil de iste. Yediklerime dikkat ediyorum az yiyorum. Diyet yapsam mi ne yapsam moralim bozuuk dalga gecmezseniz sevinirim


0|0
7|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Kilo fazlam var dediğin taş çatlasın 2-3 kilo bunun için moralini bozmaya değmez bile. Diyetten ziyade normalde yediğinin yarısını ye şeker, un ve tuzdan mümkün mertebe uzak dur. Yatakta yattığın yerde ayaklarını hava kaldırıp bisiklet sürüyormuş gibi bacaklarını çalıştır.

    İlla diyet istiyorum dersen bana yaz sana yaptığım diyeti yazayım. 10 günde 6 kilo vermiş birisi olarak :-)

    1|0
    0|0
    • Ben normal bisiklet sürüyorum yokus falan :D ama kas oldu bacagimda kalin gorunuyor iyice. Yediklerimin yarisi diyetten daha cazip geldi :D

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim. Diyete ihtiyacın yok ama diyet yapmak istersen yaz ben bir ara kendi diyetimi anlatırım ;-)

    • Tamam sagol

Erkekler Ne Diyor 16

  • Fazla kılon varsa yemeye devam et kanks

    0|0
    1|0
    • Hay senin kanksina her soruda yeter ya. Dalga gececekler yazmasin dedim. Yemiyorum diyorum sen ne diyorsun git isine gece gece

    • Hepsini Göster
    • :D heheheh knks seni öldurcek he en ıyısı kaç :)

    • Hahaha :D ramak kaldi :/

  • çok degılkı ıyısın boyuna gore

    0|0
    0|0
    • Bacaklarim kalin ya. Bisiklet de suruyorum kas var sanki biraz da ondan

    • Hepsini Göster
    • rica ederim yanı boyla kılon arası 12-13 sayı var cok ıyı bıle 59 kadar da cıkabılın 10 sayı normalde idealsın su an da :)

    • :))

  • Ekmekden uzak dur kanka

    1|0
    0|0
  • Koşu yap.

    1|0
    0|0
    • Ya bisikletten dolayi kas var bacagim ne olacak onlar yuzunden kalin gorunuyor olabilir mi :(

    • Bisiklet kas yapar bence sürme ): sabahları erken saatte hafif tempo koşmalısın deparsız.

    • Tamam tesekkur ederim :)

  • Boşuna diyet falan yapma, senin işin bitmiş.

    0|0
    1|0
  • bisiklet sürmeye devam et

    0|0
    0|0
    • Kas olustu o yuzden kalin gorunuyor sanki iyice

  • size diyet göndersem beğenecek olursanız listesini gönderirim.

    0|0
    0|0
  • Hiçte fazla değil iyisin ki

    0|0
    0|0
    • Bacagim kalin bacagim :D

    • Öyle o zaman koşman gerek yağlı yemeyi kesip hamuru azaltıp meyveye yönelmen gerek :D

  • bence iyisin

    0|1
    0|0
  • - Ailenin kilosu nasıl genetik mi

    0|0
    0|0
    • Anne tarafim zayif ama baba tarafim kilolu

    • Hepsini Göster
    • Mesaj atsana bir bana :) Sana özel birşey önericem

    • Buradan soyle iste. Gizli olmamin bir sebebi var :D

  • gayet iyisin beybi ne problemin awr?

    0|0
    0|0
    • Bacagim kaliiin :( bisiklet surerken kas olustu biraz.. onun da etkisi vardir belki

    • iyidir bacaklar boşver :D

  • görmedik ki nasıl ona göre tavsiye ederdik :)

    0|0
    0|0
  • bence balık etliler daha seksi ;)

    0|0
    0|0
    • :((

    • Hepsini Göster
    • Balik etli demene uzuluyorum neye olacak :D

    • ahmak mısın sen... SEKSİsin diyorum sana... daha ne diyeyim... kompleks yapma... ;) muck

  • Kiloya ihtiyacım var bana ver bırazınıı :D

    0|0
    0|0
  • bana ver bir 5 kilo :S bende 1.73 57 kilo :S

    0|0
    0|0
  • seks yaparsan 57 kilo olur sana 3 haftada 50

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Aslında boyun falan çok iyi ama bir yerde yığılıyorsa kiloların sorun oluyor işte, yediklerine dikkat etmekten başla, daha sonra spora geç. Cardio ve squat yapmak çok işe yarıyor hatta android ya da ios kullanıyorsan Nike Training uygulamasını indirebilirsin :D

    0|0
    0|0
  • Kilon çok anormal değil. 1-2 kg fazlasını.

    0|0
    0|0
    • Ya kilodan degil de basenlerimden kaynakli sanirim sıkıntım

  • e boyuna gore kılon normal aslında ama bolgesel anlamda sıkıntın varsa spor yapcan baska yapcak bıse yok

    0|0
    0|0
  • O kadar fazlan yok ve basenlerini dert ediyorsun anladigim kadariyla. Pilates yaparsan incelecektir.

    0|0
    0|0
    • Evet basenlerimle sorunum. Pilates guzel fikir... Su 2 3 ay squat yapsam ise yarar mi sizce

    • Ya ben her şeyi denedim 1 yil fitness geçmişim oldu basenlerimi inceltti yalnız pilates sayesinde ölçüde değişiklik olmasa dahi olduğundan daha ince gözüküyorsun inanilmaz fark yaratıyor. Ebru sallinin skinny Jeans pilates dvdsi vad sirf basen eritmeye yönelik arastir derim benim 1 cm falan gittu basenden 10 günde

    • Aa hadi. Tamamdir. Tesekkur ederim :)

  • Basen bacak kalın olduğu için incelmek istiyorsun. Sanırım tempolu koşu iyi gelecektir.

    0|0
    0|0
  • Valla ben herşeyi yiyiorum hayvan gibi ama ne 1 gram eksiliyom ne de artıyom keşke 5 kilo alsam

    0|0
    0|0
  • Sanırım kilolar basen bölgen ağırlık olarak toplanmış. Bunun için bisiklet ve koşu yapman lazım.

    0|0
    0|0
    • Evet aynen hepsi basenimde... bisiklet suruyorum bacaklarim altinda da kas olustu artik. Ama basenimdekiler gitmiyor kaldilar oyle

    • Bisikleti oturarak mı yapıyorsun? Oturarak yapma hani eliptik bisikletler oluyor ya ayakta yapılan onlardan yap. Birde bol bol yürüyüş yapman gerek.

    • Bildigimiz bisiklet suruyorum yokus falan :D artik ayakta surerim o zaman. Yuruyus de okey. Tesekkur ederim

Yükleniyor...