Trabzonsporlu olcan galatasarayda ne düşünüyorsunuz?

trabzonspordab bir milli yıldız daha kadromuza kattık hedef onurda :))))


0|0
424

En İyi Erkek Görüşü

  • Vala süper oldu tam ıstegım futbolcu gs ye yakısır

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 23

  • Çok iyi oldu GS adına alınabilecek en iyi yerli oyunculardan birini aldık diye düşünüyorum evamı gelir inş :)

    1|0
    0|0
  • güzel olduda sen yasıyomuydun be süslü ablacım

    1|1
    0|0
  • Hayırlı olsun inşallah iş yapar.

    1|0
    0|0
  • Olcan trabzonspor dan ayrılmak istiyodu ayrıldı. Ama şerefden yoksun bir karakteri varmış. Fakat onur öyle değil. Onur u nah alırsınız ahahaha :D

    0|0
    1|0
  • Cok iyi bir transfer renktas

    1|0
    0|0
  • Trabzon'un sağolsunlar çok ekmeğini yedik, yemeye devam..

    1|0
    0|0
  • galatasaray eğilmez bir takım iyice türk milli futbolcularımızla daha güçleniyoruz :) GS

    1|1
    0|0
  • iyi yerli :))

    onurda gelsin tadından yenmez.

    1|0
    0|0
  • Trabzon değil sanırsın 6s nin altyapısı

    1|0
    0|1
  • kesin bilgi mi kaynak ne

    0|0
    1|0
  • vay koyu Galatasaraylı biri daha :))) Olcan'ı almak iyi oldu. ama ben bizim durumu beğenmiyorum. Kombine halen almadım ve beklemedeyim.

    0|0
    0|0
    • alsan iyi olur bu sene tozu dumana katıcağız

    • ya hoca olayı canımı sıkıyor. Almasam da giderim ben orası sorun değil de ;) kombine yenilersem gruptan bağımsız gidiyorum daha rahat oluyo ondan bekletiyorum.

  • Hayırlı uğurlu olsun vergi affıda geldi ne güzel valla yapsınlar transfer en başta Fener trabzona göndermişti Fenerin gönderdiği oyuncular hep yıldız oluyor Türkiyede :)

    0|0
    0|0
  • tabi antrenörlerin hiçbirin bişey olmaz alıyo formda oyuncaları ondan sonra büyük takımız biz. Büyük takımsan kendi topçunu kendin yetiştrceksin öyle çıkıştaki futbolcuyu almaya olmaz bu iş. Barcelona ya bak bide %90ı altyapıdan yetişmiş

    0|0
    0|0
  • Çok iyi oldu bu :)

    0|0
    0|0
  • galatasaray trabzonsporu sömürüyor :D

    0|0
    0|0
  • Hyirlisi

    0|0
    0|0
  • alt yapımız :D:D

    0|0
    0|0
  • Galatasarayın alt yapısı Trabzonspor yetiştiriyolar bize gönderiyorlar:)

    0|0
    0|0
  • iyi oldu hoş oldu

    0|0
    0|0
  • Gs de Pendik vakası yaşayabilir :)))

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 4

  • Pek hoşlandığım bir futbolcu olduğu söylenemez, hayırlısı olsun.

    1|0
    0|0
  • GS bizden besleniyor zaten...
    Ne büyük bir takımız değil mi?
    Alt yapısından oyuncu çıkaramıyor da TS'nin kadrosuna göz dikiyor.. :))

    0|0
    0|0
  • Kadromuza bir milli yıldızı daha katmış olduk tabiki bu çok güzel bişey ve artık Mevlüt de Galatasaray da :)

    0|0
    0|0
  • Daha transfer somuçlanmadı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...