EURO 2012 ne diyosunuz?

Kim alır beyler kupayı bi futbol muhabbeti yapalım :)


0|0
0|11

En İyi Erkek Görüşü

  • abi ispanyayla almanya favori tabide hiç belli olmaz...hollanda, portekiz, italya,ingiltere, fransa ve ukrayna gibi takımlarda süpriz ypabilir..özellikle kadro kalitesi ve potansiyeli ollarak portekiz ve fransa ciddi favoriler bnce..hiç belli olmaz abi herkes olabilir...

    0|0
    0|0
    • süpriz bi ülke kazansa hiç fena olmaz renk katar bence :) yalnız fransa esksi gibi değil bitti fransa

    • kadrosu çok iyi..birey birey baktıgın zmn ispanyadan asagı diil ama teknik direktör cok zayıf bide tempoları çok düşük...tabi 98deki o jenerasyon bidaha zor gelir...

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 10

  • ispanya almanya hollanda, bu üçlüden biri

    0|1
    0|0
  • mesut özil-almanya

    0|0
    0|0
  • tüm kalbimle İspanya.

    Portekiz de alsa olur.

    0|0
    0|0
  • almanya alır . zaten onlar dost. onlar kazansın .

    0|0
    0|0
  • Varını yoğunu Almanya'ya bas

    0|0
    0|0
  • bence ispanya alır...

    0|0
    0|0
  • İngiltere.

    0|0
    0|0
  • almanya alıcak ;)

    0|0
    0|0
  • almanya diyorum başka bişey demiyorum ;)

    0|0
    0|0
  • biz alamayız o kesin ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...