Olimpiakos-Panatinaikos Yunanistan basketbol ligi finali ne zaman başlıyor?

Arkadaşlar yunanistan basketbol liginde final ilk maçı ne zaman bileniniz var mı?Türk kanallarında yayınlanacak mı?Elbet vardır takip eden ,nereden izleyebiliriz maçları?


0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • tam benim topic'im..avrupa basketboluna meraklıysan faceden ekle abi, konuşuruz uzun uzun..yrn serinin 3. macı barış ve dostlukda..1-1 biliosun şu an..saha avantajı olympiakosda, herifler 15 yıldır sampiyonluk görmediler..bu sene, bu gazlada olamazlarsa bidahada olamazlar..yrn saat 7 de novosports ile al jazeera sports verio canlı..skysportsada bi bak..türk kanallarında ilk 2 maca yayın yokdu belki belki ntvspor verebilir dicem ama sanmıorum...

    0|0
    0|0
    • Evet ntvsporda vardı dünkü maç,gerçekten harika bir maç oldu,Olinin oyununu izlemek gerçekten müthiş zevk veriyor.Yani kız arkadaşımla buluşmam maçını izlerim o derece :) O savaşcılık ,her topa atlama ,her topa uzanma,o çaba,top çalmalar ,bloklar ... Bu finali izlemeyen basketbodan anlıyorum demesin bence :)

  • seri 2-2ydi en son

    0|0
    0|0
Yükleniyor...