Canınız sıkıldığında n'aparsınız?

Sevgilim sabahtan akşama kadar çalışıyor. akşamda eve geliyo yemek yiyip yatıyoruz. pek konuşamıyoruz.eskiden öyle değildi.şu 2 3 gündür böyle. yaz geldiği için işler yoğunlaştı tabi. o çalışırken bnimde canm skliyo. patlıyorum evde resmen.iş arıyorum bulamadım. siz napiyosunuz canınız skldgnda

Güncellemeler:
Aynı evde yaşamıyoruz.telefonla konuşma maksadnda dedım

0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • sevgilinle aynı evdemi yasıosunuz yoksa?

    0|0
    0|0
    • hyr

    • aksamda eve geliyr yemek yiyip yatyrz yazmıssın bi tuhaf geldi :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • karakalem portre çizerim, kitap okurum, yürüyüşe çıkarım, linux dağıtımlarını incelerim, elektronik cihaz tamiri falan filan sıkılmam asla.

    0|0
    0|0
  • lise dönemimde yaz tatiliyse eğer deniz kenarında 3 ile 1i biraraya getiryordum:))

    0|0
    0|0
  • canı sıkılan birisini buluyorum :)

    0|0
    0|0
  • dışarıda gezerim

    0|0
    0|0
  • parmak degişdiriyorum :D

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • gez toz tek başıma ne çok gezdim yafuu ben bugün patilerim ağrıyoo

    0|0
    0|0
  • Photoshop açarım saçma sapan şeyler çizer dururum

    0|0
    0|0
  • kurslara falan kaydolablrsn?

    1|0
    0|0
  • Disariya cikarim giderim bir yerlerde biseyler icerim..

    0|0
    0|0
  • Bilgisayar. Televizyon. Sonra yine bilgisayar işte.

    1|0
    0|0
  • kendin icin birseyler yap; sacini boya, oje sür, makyaj dene yüzünde, ... :))

    1|0
    0|0
Yükleniyor...