Spor yapanlar bakabilirmi?

Ya arkadaşlar 18 yaşindayım 4 aydır body yapiyorum fakat son 2 haftadır tembelleştim salona gidesim gelmiyo ağırlık kaldırasım gelmiyo eskiden kaldırdıgım ağırlıklarda zorlanıyorum bu havaların ısınmasından dolayımı oluyor çoğu kişi öyle diyo ama anlıyamadım


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • İçinde yok sebin kardeşim 4 ay olmus artik ciddi agirliklara gecmen lazim zaten yavastan hocan bisey biliyoki yapiyo o programi. Ben eylulden beri tek bir antrenman bile kacirmadim ve temmuzun 20sine kadar da birakmicam. Sicaklarla alakasi yok dediğim gibi icinde olacak

    0|0
    0|0
    • Eminmisin bilader beni ne kadar taniyosun daha 1 gun sektirmedim antrenmanimi birgün bir hareketimi atlamadım öğünlerime varıncaya kadar gramı gramına yiyorum 4 aydır seker un tuz kullanmadim asitli içicek kullanmadim yeter mi içimde olup olmadiginin kaniti için

    • Hepsini Göster
    • Abi bide bacak calisma imkanim yok salon kapsamli dgeil parada vermiyorum zaten bu peogram nasiz sencr

      Goğus on kol
      Omuz sırt kanat arka kol
      Gigus on kol
      Omuz sirt kanat arka kol

    • Bacagi bir sekilde hallet calis bacak gelismezse bir yerden sonra ust taraf da gelismez hormonlarla alakali. Ayrica cirkin durur bacak kesin calis derim. Yazdigin program simdilik idare eder seni ama 1 2 aya bacagida ekleyip saglam bir program yapmalısın.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • dur bende 2 şınav çekimde spor olsun

    0|0
    0|0
  • Vücudunu çok zorlama. Ve dediğin gibi sıcaklardan bunalmış olabilirsin

    0|0
    0|0
    • Programimda çok agirdi hocamla konuşup hafifleticem biraz daha zaten

    • Vücudunu zorlarsan erken çıkarıyım kasları derken canını sıkıntıya sokarsın. Hafif hafif çalış daha iyi olur daha sağlam olur. En azından geç olsun güç olmasın. :)

Yükleniyor...