Yapamazsam abim geberticek :(((?

Reloflex le bende spor yapiyorum evde birden koptu bu lastik kucuk parca ama icinden cikan pilastigi de icine sokamiyorum kayiyo manyak geri cikiyo daha kolay nasil yapabilirim?

Güncellemeler:
file:///C:/Users/Win7/Desktop/IMG_0093. jpg
resim yukleyemediğim için profıl resmı yaptım ordn bakabılırısınız

0|0
410

En İyi Erkek Görüşü

  • Googla a revoflex tamiri yaz youtube da videosu var birde how to fix revoflex yqzabilirsin daha cok secenek bulursun.

    2|0
    0|0
    • yaptımda gücüm yetmıyo :(

    • Hepsini Göster
    • Herzaman soguk degilim be. Gerektiginde. sqdece cok fazla sevgiyi sevmiyorum sadece. :) tesekkurler yorumu icin :)

    • :D :D senın bılcegın iş

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • Ellerin ne kadar güzelmiş ojeler kırmızı olaydı ve tırnaklar hafif uzun olaydı daha hoş olurdu.
    konuya gelecek olursa o plastik tıpayı botunun içine sokuyorsun ve tıpa ile lastik botuyu geriye doğru çekerek yerleştiriyorsun. iyice bastırdığında sorun düzeliyor.

    Ben alayım diyordum bundan demek ki kolay kopuyor.
    Sen en fazla 50 kg sun sende kopuyorsa bende darmadağın olur o 105 kg 1.92 boy birazcık kasım varda :D

    0|0
    0|0
  • sen link olayini beceremiyorsun Reloflexi töwwwbee yapaman :P

    0|0
    0|0
    • sen oyle san yaptım bıleeee :D

    • Hepsini Göster
    • dün actım bu sıteyı arstırmaya vaktım olmadı yoksa yapardım heralde :Dtesekkkurler senın dedıgını yaptım ben zaten olmadııı

    • eee en iyi cevap seçilecek performansta bir cevp verdim di :)
      hoşgeldin bu arada (f)

  • Ben abin olsaydim seni camdan atardim..
    Ayni seyi kardesim yapti şu an hastahanede

    0|0
    0|0
    • bende kardesın olsaydım bıdaha suratına bakmazdım o kadar da değil :D

    • Hepsini Göster
    • Ona Suphem yok zaten:)

    • olmasın olmasın :D

  • onların hepsi aynı... arkadaşım motorculardan renkli renkli lastik aldı. çözüm o

    0|0
    0|0
  • Bence sucu baskasina at

    0|0
    0|0
  • Spora devam ;) yaprsin sen hadi yapamassanda la yenisini

    0|0
    0|0
  • valla duzelmez o. abin kaycak kaçsan iyi edersin :D

    0|0
    0|0
  • Bende almayi dusunuyodum koptu diyince vazgectim

    0|0
    0|0
  • Allah rahmet eylesin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Arasına küçük bişey sıkıştır ben öyle yaptım

    1|0
    0|0
  • olmaz koptuysa kopmuştur kimseyi kandırma,
    düzgün diye yaptığı hareketten zarar görebilir karşıdaki

    0|0
    0|0
  • =/ yapman zor.

    0|0
    0|0
  • İstemeden oldu de. Alıp yedirecek hali yok ya :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...