Sanki doğru olan buymuş gibi ona hiç beddua etmedim. Sizce ben normal miyim?

Bana çok acı çektirdi halada çekiyorum hergün ağlıyorum.. önümüzdeki ay düğünümüz olacaktı onu seviyordum oda beni seviyormuş gibi davranıyordu ama meğer çok uzun süreli ilişkisi olan evlenmiş boşanmış çocuklu bi kadını seviyormuş..yüzünden akıyordu zaten ama akanın bu olduğunu geç anladım. 2 ay oldu ayrılalı bazen diyorum geri gelsin hatasını anlasın yalvarsın yakarsın güvenimi kazansın evlenelim ama hemen iç sesim diyoki ya onlar birbirlerini çok sevmişler kopamamışlar evlenip mutlu olsunlar..bunu gerçekten istiyorum yani sanki doğru olan buymuş gibi ona hiç beddua etmedim şu son bir haftadır hep bunu düşünüyorum onlar birbirlerine ait ve mutlu olmalılar diye..

beni hep aşağıladı beni annemi hiç kaale almadı buna rağmen onun mutluluğunu düşündüğüm için kendimi normal hissetmiyorum..

Güncellemeler:
onu çok farklı tanıdım yüzük takmadan önce tabiki beni yüceltiyordu çok nazikti hep beni düşünüyodu ailemi beni hep övüyodu...


aşağılaması, kaale almaması falan hep işler ciddiye bindikten sonra ortaya çıktı yoksa hayatımda hiçbir zaman adi insanlara prim vermedim ama bunu baştan anlayamadım işte olacağı varmış lütfen yorumlarınızı buna göre yapın

0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • evet normal degilisn hala onun mutlugunu düşünerek belki geri gelir mutlu oluruz umudu ile yaşıyorsun bitmiş gitmiş seni aldatmış bak bi erkek olarak sana diyorum ki aldatan bir erkegi asla affetme bunun bi mantıklı açıklaması olamaz ki zaten sna acı çektirmiş ağlatmış üzmüz daha neyin peşindesin gerçekten üzüldüm durumua :( eyer cidden sen anlattıgın gibi biriysen emin ol önünne daha niceleri çıkar onlar senin degerini bilir merk etme bitmiş artık bırak gitsin yeni bi umutla uyan hergün gün geçtikte ondanda her sayniye uzaklaştıgını fakredip kendini topla numarsı sil msnden faceden şurdan burdan sil bitir herşeyi 0a indir sanki o hiç hatta degilmiş gibi davran ama duyguların normal degil ihanet yalan ve ağlan bi kadın :(

    0|0
    0|0
    • sağol arkadaşım ama yazımı iyi okumamışsın sanırım bazen geri gelse diyorum ama sonra doğru olanın o kadınla mutlu olması olduğunu düşünüyorum dedim yani son karar onun o kadınla mutluluğu bana dönmesi değil onu heryerden sildim zaten yinede teşekkür ederim yorumun için

    • hayır demek istedigim onu düşünmen bile hata yani bu şekilde ağlatmış üzmüş dinlememiş vs. ben olsam yani ben kendimi senin yerine koyarak yazdım klasik stil :) herneyse pek yardımcı olamadım ama ben teşşekür ederim umarım layik oldugun mutlugu sevgiyi bulursun :) ama herşeye rağmen böyle düşünmen mükemmel yani ;)

Erkekler Ne Diyor 7

  • çok normal

    0|0
    0|0
  • Aynı olayınızı benım cocukluk arkadasım yaşadı..sen şanslıymışsın evlenmemişsiniz bu adamla..benim arkadaşım evlendi o kızla,kızın daha önce sevdiği varmış..bir cocukları oldu boşandılar ve kadın şimdi o sevdiği adamla evlenmiş..arkadaş tüm gercekleri boşandıktan sonra öğrendi..verilmiş sadakan varmış.kurtulduğuna bolbol dua et sevin,gül,eğlen,çoş..kalbinin gercek sahibini bulana kadar aramaya devam..

    0|0
    0|0
    • evet.. bi bakımdan iyi oldu tabi beni sevmeyen evlenmek için evlenen belki de sırf sevdiğine inat için benimle evlenecek birinden kurtuldum geçecek inşallah

    • Geçer..inşallah..

  • Yooo gayet normalsin, İyi niyetin suistimal edilmiş...Sevdiğin için de içinden bir kötülük geçmiyor... İyi bir huy olduğunu söyliyebilirim...tabi bence... :-))

    0|0
    0|0
  • evli birini seviyo seni sevmiyosa hele düğün arefesinde seni bırakıp gitmişse bence sen değil o normal değil gibi gözüküyor.

    1|0
    0|0
    • kadın boşanmış ama evliyken ilişkileri varmıydı bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Evlilik arefesinde ayrılmak zordur tanıdığım bir bayandan bilirim 3 yıl geçmesine rağmen hem kendisi hemde ailesi yıkıldı çok kötü günler yaşadı sen seviyorsan onu iyi düşün bence aşk bitti demekle bitmiyor aşk alınan satılan birşey değil aşk bitti dediğinde biterse aşk değildir zaten oyuncak değildir bene oda aklını başına alsın ortak akılda buluşun konuşun sende alttan al barışın derim ben kendini üzme bence

    • biraz değer verse arardı yaptığı hatalar bir değil iki değil, ben ararsam gururumu iki paralık ederim onuda bırak beni sevmediğini bildiğim birini dahada çok severim acı çekerim oda benimleyken acı çeker, büyük ihtimal o kadınla devam eder bunları bile bile onunla halledilecek hiçbi nokta yok arkadaşım..

  • normal değilsin. sana hakaret eden birisine aşık olduğunu yazıyorsun? dert etme daha çok hakaret eden birisini bulunca bunu çabuk unutursun.

    0|0
    0|0
    • tabiki hayır yukarıda öyle bi cümle kurduğumu hatırlamıyorum tam tersi onun efendiliğini aradığım biçok özelliği onda bulduğum için sevdim ama benimle evlenmek için can atan adam işler ciddiye binince yani -ilişkimizin son 2 ayı- tamamen değişti tanıdığım adamdan bambaşka biri oldu çok çektirdi bana ve gerçek yüzü ortaya çıktı bende bahsettim yoksa mazoşist olmadığıma eminim kendime saygımda var çok şükür ayrılmamda buyüzden zaten

    • 'beni hep aşağıladı beni annemi hiç kaale almadı' bunları yazdığın için 'hakaret' kelimesini kullandım. evlenmeden gerçek yüzünü görmüşsün büyük geçmiş olsun. ona olan sevgini değilde büyük bir beladan kurtulduğuna bak derim.

  • Ciddi anlamda '' Aşk '' yaşıyorsun sen ne mutlu sana . :) Normalsin..

    0|0
    0|0
    • bu kadar acı çekiyoken ne mutlu bana diyemiyorum inan..

    • Uzatmadan ; Aşk acı çekmektir diyip gidiyorum. :)

  • tabi ki normalsin büyük bir erdem sahibisin zaten yuva yıkanın yuvası olmaz sen mükafatını alacaksın o cezasnı çekecek etme bulma dünyası tecrübe konuşuyor...

    0|0
    0|0
    • ayrılan benim bunları öğrendikten sonra gururum el vermedi onunla evlenmeye ona kalsa evlenicektik ama mutsuz olucaktı benimle başkasını seviodu çünkü bunu hiçbizaman itiraf etmedi akrabalarından arkadaşlarından öğrendim o kadınla ilgili biriki durum oldu hah tamam dedim onu seviyo... kadının haberi yok benden kötü biri değil yani sadece buda değil mesele sürekli aşağılanmam eğitim maddiyat vs bakımlardan ondan üstün olduğum halde.. terkeden benmişim gibi ama aslında terkedildim bu durumda

    • yuva yıkan bi taraf yok gibi görünüyo şunuda söyleyim ona hiçbir zaman maddiyatıda eğitim durumunuda dile getirmedim hissettirmedim bile hep önemli dğil geçiniriz dedim okumak istediği için yardımcı olurum istersen dedim ne bileyim bir iki kere kızmışlığım bağırmışlığım var oda yine başka kızlar meselesi ama o yaptıklarından değil ben bağırdığım için çingene oldum edepsiz oldum yinede mutluluğunu istiyorum onun

    • yuva sadce evlilikten evden ibaret değil aldatmak, insanları kullanarak güvenlerini yıkmak aynı şey bana göre. zaten ev durduk yere yııkılmaz bunlar yüzünden yıkılır... yapacağını yapmışsın verdiğin değerlerin kıymeti bilinmemiş ayrılmışsın fazla üstünde durmamalısın onda dönse de bir işe yaramaz zaten sana zarar vermekten başka...

Kızlar Ne Diyor 7

  • Eh denemiş seninle olmayı başka hayatı.. Fakat işte olamamış yapamamış. Keşke ilişkine başlamadan iyice onu tanımaya çalşsaydın.. Neyse olan olmuş.. Gelse ne fark eder gönlü onda diye düşün ve unut..

    0|0
    0|0
    • çalışmazmıyım çalıştım tabi ama her konuda yalan söylemiş köşe bucak gizlemiş benden herşeyi ama işte Allah.. heryerden karşıma gerçekleri çıkardı ve bende doğru kararı verdim ama işte üzülüyo kahroluyo insan sevdiğin güvendiğin kişi tarafından kandırılmak aşağılanmak kadar kötü bişşey yok

    • Haklsın tabii.. Onun hatası büyük o ayrı.. Fakat olan bitenden dolayı kendini daha fazla üzme.

      Onun yaptıkları yüzünden gurun kırlmasın.Toparla kendini.

      Bırak kolunu kırandan medet umma değmez.. hem ya velensen bu adam hergun sana şiddet bile uygulardı. aman aman.. Bu tipler birde hep kendini haklı görür bak. Senin arkandan atıp tutacak kadarda karaktersiz olur. Çünkü yürekleri yok.. Vicdansız insandan korkmalı.

    • diyecek bişey bulamıyorum artık sadece unutmak istiyorum

  • Sen artık onu ve onun mutlulşuğunu düşünmekten vazgeç biran önce. Kendini ve kendi mutluluğunu düşün. Senin aşkın onda yazılı değilmiş bu besbelli; hayatına bak ve hayatını yaşa hayırlı kişi çıkacaktır karşına ve o sadece kötü bir anı kalacak hatta onun için bu kadar çok üzülmüş olmana anlam veremiceksin bile.

    0|0
    0|0
    • unutmayı başarabilseydim keşke..

    • Böyle sürekli düşünürsen başaramazsın tab. İlk olarak müzik dinlemeyi bırak, aklına geldiğinde direkt farklı uğraşlara geç, dışarı çık gez toz, erkeklerin (abazanların) sana kur yapmasına müsade et ve kaybettiği öz güvenini kazan. En önemlisi onu aklına getirdiğinde sadece kötü yanlarını düşün. Gözüne batan seni uzaklaştıran ama sevdyn için üstünde durmadyn hususları ;)

  • yyok bende senı anlamıyorum.bır gun bu agladıgın zamanlar ıcın cok pısman olucaksın.boyle bır ınsan ıcın degmez kı.eger boyle yapmıssa sana gercekten affedersen kucuk dusersın bence.bosver bence kıymet verseydı zaten bırakmazdı bundan sonrakı ılıskılerınde dıkkat mesafelı davran hakedene cok deger ver tamam mı.

    0|0
    0|0
  • yazının son kısmını görene kadar acı çeken bi kadın diyodum senin için ama seni küçük düşüren annene saygısı olmayan bi adam için hala daha ağlıyosan sana söylenicek pek söz yok

    0|0
    0|0
    • üzüldüğüm ağladığım kısım, onca zamandır tanıdığım sevdiğim adamın birdenbire değiştiği ve başkasını sevdiğini anladığım kısımdı.. kandırıldığını anlayarak evlilikten dönmenin nasıl bi şey olduğunu ancak yaşayan bilir

    • benzer şeyleri bende yaşadım anlayabilirim

  • Normal gerçekten sevmişsin .

    Seven kişi sevdiğine kötü düşünemez.

    Ama bu adamda kusura bakma ( diyemedim anla)seni niye bu duruma sokmuş ki

    madem başkasında gönlü niye seni sürüklemiş

    0|0
    0|0
    • sanırım onu unutabilmek için beni kullanmaya çalıştı..

  • İyi niyetlisin.Normal olmayan onun yaptıkları ama yine de sen kaliteni bozmuyorsun.Helal olsun.

    0|0
    0|0
  • Ya saçmalama onların mutlulukları batsın, sil aklından o düşünceleri, üstlerinde düşünmeye bile değmez. Sen etmiyorsan yerine ben beddua ederim çok sinir oldum.

    0|0
    0|0
    • Allah görmüyomu canım beddua etmeme gerek yok hem kadının haberi yokmuş onun bi günahı yok yani

    • Olsun, o adi sevgilin mutlu olamasın inşallah.

    • ...

Yükleniyor...