Kalça kısmımı nasıl eritebilirim?

boyum 1.65 falan kilom 50-51 arası değişiyor. kilom ideal böyle iyisin diyolar zayıflayınca yüzüm çöküyormuş her neyse ama ben kilomu direkt kalçadan alıyorum nasıl eritebilirim orayı tek sorun kalçam? napıcam


0|0
7|16

En İyi Kız Görüşü

  • bence boy ve kilon gayet iyi. kalçan büyükse günlük kalça egzersizleri ile kolayca eritirsin. nette pek çok egzersiz örneği var.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Merhaba
    Bayanlar genelde basen bölgelerinden kilo alıp, verirken de en az oradan verirler.
    Kalıcı ve sağlıklı zayıflamanın tek yolu egzersiz ve beslenme programı birleşimidir. Bu şekilde kas yağ oranınızı olumlu anlamda değiştirerek "çökmeden" kilo vermek ve bunu korumak mümkün olur. Kaldı ki, iyi tasarlanmış bir program ile diyet bir yana, daha çok yiyerek zayıflamak bile mümkün.
    Salona üyelik ücreti "ödemeden" antrenör eşliğinde profesyonel yardım (Özel Ders ya da Danışmanlık) almak isterseniz özelden ya da profilimdeki facebook sayfamdan bana ulaşabilirsiniz

    1|0
    0|0
  • ip atla günde 20 dk atlamayı alışkanlık edinirsen 4 ay sonra falan çok hoş bir görünüm olur :)

    1|0
    0|0
    • aa buda çok hoşmuş

    • çok iyi bir kardio bende kondisyon için birkaç şekilde atlıyorum kız arkadaşıma da atlatıyorum :D

    • hahah iyiymiş teşekkür ederim :D

  • Eritme eritme yemeğin salçalısı kadının kalçalısı :ASADA:

    1|0
    0|0
  • squad yapacaksın tabikide

    1|0
    0|0
  • Orayı çalıştırman senin için faydalı olur. Ne biliyim koşabilirsin, plates topu alıp üstünde zıplayabilirsin veya trambolin de

    0|0
    0|0
    • plates topunun üstünde boş boş zıplasamda mı işe yarar?

    • Hepsini Göster
    • :) boğazını biraz sıkı tutacaksın o zaman :) Türk kızları genelde armut tiplidir zaten :) Ama bu kalıcı bir şey değildir kendine özen göster biraz.

    • hahah tamam :D

  • Bana ver ;-))

    0|0
    0|0
  • soru takip asdgahsjklşi :(

    0|0
    0|0
  • Kıvır

    0|0
    0|0
  • Ne güzel işte zayıf ama dolgun kalçalı olmak bir artıdır eksi değil

    0|0
    0|0
  • Kalçarını iri olması daha iyi değilmi

    0|0
    0|0
  • Fitnısa git

    0|0
    0|0
  • fırsat buldukça dizlerini kırarak eğil kalk işe yarar

    0|0
    0|0
  • bırak öyle kalsın herkes öyle yapmaya uğraşıyor böle daha çekiciliğin olur

    0|0
    0|0
  • ŞAPLAK LA

    0|0
    0|0
    • xp yükseltmek için gereksiz yorumlar yapıyosunuz ya deliriyorum

    • Hepsini Göster
    • Kızlar erkekleri geçmiş derlerdi de inanmazdım ııyyyyy sinsi çirkef yılannnn

    • evet öyle

  • Bisiklet bin fakat ne kadar faydalı olur bilemem. Çünkü ben de ideal kilomdayım hatta zayıfa yakınım bacak baldırlarım ince değildir hafif iri. Genetik olduğunu düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlar bir el atın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bölgesel diyet yap pilatese falan git.

    1|0
    0|0
  • off o erımıyo be bacım

    0|0
    0|0
  • Spor yapicaksin. ya da en kolayı yuruyus

    0|0
    0|0
  • süm sen misin

    0|0
    0|0
  • pilates en iyisi protein takviyeside yap

    0|0
    0|0
  • benimde aynı derdim var ama et değil kemik dokununca elin hemen kemiğe değiyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...