Acil kızlar yorumunza ihtiyacım var :D?

http://i.hizliresim.com/glgjjb.jpg

şu resim hakkında bir yorum yapın sizce fiziğim nasıl abartılı mı normal mi...

Güncellemeler:
http://i.hizliresim.com/zRZQAD.jpg buda resmin orjinali resimle oynadın diyenler için!
arkadaşlar iyi kötü yorumlarınız için teşekkürler dikkate alınacaktır ama rica ediyorum yorum yaparken kibar olalım herkesin bakış açısı bir değil bunu anlıyorum ama ifade şekli insanı incitebilir teşekkürler!

0|0
11|4

En İyi Kız Görüşü

  • iyi bence abartili degil ama gogusundeki kilari alman gerek ozaman daha belirgin olur kaslarin

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Kıllar kötü olmuş.

    0|0
    0|0
    • biraz öyle sanırım vakti gelince kurtulmam gerek herkes aynı şeyi dediğine göre var bir sorun !

  • Üst tarafın fazla yapılı ama alt taraftan kilo falan al bide boyun kısamı?

    0|0
    0|0
    • 170 im orta boyluyum

    • Hepsini Göster
    • keyfin biliiir :)=

    • öyledir ya :D

  • Biraz kilo alman lazim. Ve killari yoket :D

    0|0
    0|0
    • anlaşıldı efendim sağolun efendim başüstüne efendim :D

  • Az daha oynasaydın resimle.

    0|1
    0|0
  • Abartılı olan bir şey varsa o da kılların.Yıkıl

    0|0
    0|0
  • O kılları al yeter fiziğin iyi.

    0|0
    0|0
    • teşekkürler sanırım hemfikiriz kıllar konusunda

    • Hepsini Göster
    • öyle yapacam inşallah dereyi görmeden paçayı sıvamam :)

  • Wooowww iyisin iyi :D

    0|0
    0|0
  • abi bu ne yaaa:(

    0|0
    0|0
    • anladık tamam anladık :D kıllar okey alacaz ağlamayın :D

    • kılı geçtim tamam da zayıfsın

    • evet 58 kiloyum en az 65 olmam lazım :) yiyip kilo alamayan tiplerdenim malesef

  • kılların olmasa iyi çocuksun aslında :D kurtul onlardan

    0|0
    0|0
  • o kıllardan kurtul

    0|0
    0|0
    • neden yaa :) kıllarımı seviyom yha :D

Erkekler Ne Diyor 4

  • http://i.hizliresim.com/27dvZq.jpg

    Olum, kafayı sporla bozup olmayan şeylerı zorlamayın..Mırdar olursunuz mazallah dsda
    Kas diyorsan yok, 3 aylık işle olmaz bu iş..

    İnce yapılısın, senın önce proteın takvıyesıne ihtiyacın var..
    Zaten ılk ıkı baklava sırası zayıflıktan çıkar. sandığın gıbı çalıştığından değil..

    Barfikse fazla yüklenmıişsin, azalt önce kitle endeksini oturt..
    Et şekillnedırıyorsun len, boru değil..

    Kardiyo ağılırklı program dayıyorlar , sonra böyle oluyorsunuz..

    1|1
    0|0
    • 2 yıldır sporu bırakmışım eskiden judo ve fitness yapardım vücut çok daha düzgündü belim ve bacağımda problem var şu an spor yapamıyorum... bu şimdiki vücut kıllandı salındı yıprandı :D

    • Sir ağda yaptır.. dsada

      Bırakınca çökeceğini bilmelisin..

    • farkındayım zaten arada idmana gidiyorum kondisyon aşırı düşmüş belim ağrıyor omurga düzleşmesi başlamıştı bir ara bir düzelsem çoktan başlamıştım spora...

  • gayet iyi bence

    0|1
    0|0
  • bro göğüs kıllarını al hem görsel olarak kötü hemde kas gelişimini engeller

    0|1
    0|0
  • abartılı derken kıllar mı abartılı diyosun yoksa?

    0|1
    0|0
    • onlar olabilir :D

    • sen burdakilerin aklına uyup kıllarını kesme daha gür çıkar :D mağara adamına dönersin

    • :D yok yaw epilasyon yaparız olmadı :D

Yükleniyor...