Her erkek kas yapabilir derler ama...?

kas yapmak oyle bir günde olmuyor, sağlıklı yemeye, düzenli spor yapmaya çaba göstermek lazım.
her erkek yapamaz bence siz ne diyosunuz?


0|0
620

En İyi Erkek Görüşü

  • Düzenli uyku , yeterli beslenme, ve egzersizlerin hakkını vericeksin...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • bazılarında bünyesel olmayacağını düşünüyorum. Olsada bruce lee gibi olur, onunda ne kadar çalışkan bir dingil olduğunu herkes biliyo. He kas var kas var onuda sormak lazım.

    Ben açıkçası ilk başlarda yalnış beslenmeden ve yalnış sporlardan düzgün birşeyler yapamamıştım. Şimdi beden sporu yapıyorum. Vücut baya iyi durumda. Ağırlık olarak sadece dambıl seti aldım yetti. Sadece şınav ve barfiksle oluşan göğüs kol ve sırtı gören kız, 2nciye gördüğünde ayağım burkuldu numarası yapıyo sırf hissetmek için.

    0|0
    0|0
    • havanı yesinler :)

    • Ağırlık olarak sadece dumbell seti seni bir yere götürmez yalnız :) Vücudu belli bir düzeye soktuktan sonra ileri gitmez kemik gelişimine bir şey diyemem ama ağırlık setleri önemli. :)

  • Bence de

    0|0
    0|0
  • bilmemde ellerimi havaya kaldırınca adonislerim inceden belli olunca daha çok dikkat çekiyor :D

    1|0
    0|0
  • Bruce Lee gibiyim vücut tipim öyle muay thai falan yapıyorum kanatlar uçuracak yakında ama açmadan çok ince gösteriyorum :)) yani şöyle söylemeliyim önemli olan iç kas. Futbolda deviremeyeceğim adam yok 2li mücadeleye her türlü adamla girerim. Kalıplı durması bir şey farkettirmiyor insanda yeter ki düzgün yap her şeyi =)

    0|0
    0|0
  • çok değişken olmasının yanısıra bazısınada yakışmaz zaten ;)

    0|0
    0|0
  • İşim olmaz, kendimi yoramam kimse içün

    0|0
    0|0
  • tabi ki öyle katılıyorum

    0|0
    0|0
  • Bana bak anla ;-D

    0|0
    0|0
  • söylediklerine katılıyorum.Kendim için söylemem gerekirse beslennmeme dikkat ediyorum.Spor yapıyorum.böyle devam edersem seneye istediğim durmda olurum herhalde :D sen burada birilerini gaza getirmeye mi çalışıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • Herkes yapabilir. Yoğun çalışırsan 1 ayda hayvan gibi vücudun olur. Bilirkişi yorumu ;)

    0|0
    0|0
  • ben yapabiliyorum lakin fazlasıyla zayıfım.

    THE END...

    0|0
    0|0
  • Azimli olan yapar kanka. Arkadaşımda göbek vardı yag torbasıydı iki senede hayvan gibi oldu oglan :D o degil oda zarar yani kas yapacam diye biyerlerden fedakarlık yapıyo :D

    0|0
    0|0
  • Yapamaması imkansız :D

    0|0
    0|0
  • Her kız zayıflayabilir diyorlar ama?

    0|0
    0|0
  • neden yapamaz anltsna birass

    0|0
    0|0
  • Tamamen irade olayı

    0|0
    0|0
  • Doğal veya hormonlu bir şekilde kas yapamayacak kimse yok şu an bu devirde yeterki istesin.

    0|0
    0|0
  • Aynen oyle 2 senedir yapiyorum hic gelisme yok :(

    0|0
    0|0
    • Abi o kadarda değildir

    • Valla millet 3 5 ay gidio hayvan gibi oluyo bende hocbisey yok :(

  • Her erkek yerine herkes kas yapamaz desek daha doğru olur.

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sabır azim ve zaman gerekli

    0|1
    0|1
  • valla herkes spor salonuna gidiyor artık kas takıntısı oldu mıllette

    0|1
    0|0
  • azimli olan erkek ve cok calisirsa bir erkek kesin kas yapar

    0|1
    0|0
  • İstedikten sonra bende yaparım, ama sorun istemekte. Mesela istesem kilo verebilirim ama isteyemiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Kas mas hikaye..

    0|0
    0|0
  • yapamaz bencede

    0|0
    0|0
Yükleniyor...