Eğer sporcu olmak isteseydiniz bu hangi alanda olurdu?

Bir spor dalını meslek haline getirecek olsaydınız bu hangisi olurdu?

  • Koşu
    22% (12)7% (5)14% (17)Oy Ver
  • Yüzme
    31% (17)24% (16)27% (33)Oy Ver
  • Basketbol, Futbol, tenis v.b
    41% (22)54% (37)48% (59)Oy Ver
  • Diğer
    6% (3)15% (10)11% (13)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
30|58

En İyi Erkek Görüşü

  • Futbol isterdim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 57

  • basketbolcu olmak yetiyor bana

    0|0
    0|0
  • Basketbol, Futbol, tenis v.b

    0|0
    0|0
  • körling

    0|0
    0|0
  • Futbol ve yüzme olurdu kesin. şuanda onları yapıyorum eğer erken başlasaydım futbolcu da yüzücü de olurdum :)

    0|0
    0|0
  • bir süre önce boks için ders alıyordum.üniversite hazırlık falan derken askıya almıştım.en kısa sürede kavuşmak istiyorum artık spora :(

    0|0
    0|0
  • Çocukken yüzücüydüm yaş gurubumda milli takımda yarışıyodum. Şimdi boks ve VG & Fitness la uğraşıyorum.

    0|0
    0|0
  • Yüzme olmasını isterdim

    0|0
    0|0
    • bende mod olmak isterdim :/ nasıl başarıyorsunuz şunu ya

    • Ekstradan bir şey gerekmiyor moderatör olmak için. Gerekli level'a sahipsen ve şikayet ortalaman barajın üzerine çıkarsa sistem otomatik olarak yönetime seni bildiriyor ve moderatörlük teklifi sunuluyor. Yani kuralları bildiğini ve uyduğunu ispatlaman lazım

  • motor sporları:D

    0|0
    0|0
  • yüzme..

    0|0
    0|0
  • 8 yıl basketbol oynadım sırf senden bu boyla olsa olsa basketbolcu olur dedikleri için ama cevabım futbol

    0|0
    0|0
  • futbol olur

    0|0
    0|0
  • Aikido..

    0|1
    0|0
  • tenis

    0|0
    0|0
  • futbol sonrada boksla uğraştım
    zor bu işler
    şimdi yatıyorum :)

    0|0
    0|0
  • kick box olurdu kesin şimdi olduğu gibi :=)

    0|0
    0|0
  • Sanırım futbol.

    0|0
    0|0
  • bir ara geliyordu oldu da az cok ama bir yere kadar.
    ki bazen özel turnuvalara katılıyorum streetball da
    yanı yan meslek basketbol zaten

    0|0
    0|0
  • uzun süre futbol oynadım meslek olarak iyi diyebilrm. ama şu an at biniciliği ve geleneksel okçuluk yapıyorum meslek falan umrumda değil bu dünyanın mutluluğu at üstünde elimde yay varken...

    0|0
    0|0
  • 100 metrede sevgili Yakalama yarışı :)

    0|0
    0|0
  • Isle Of Man TT Yarışlarında Pilot Olmak İsterdim...

    Bunlar Ne'ki.. )

    0|0
    0|0
    • dostum isle of man de motor kullanmak. . . . . . . . . ben binlik kullanıyorum ama onlar farklı bişey yapyorlar insan işi değil...

    • Allah Kaza Bela Vermesin Ne Diyim, Evet Onlar Fena Resmen Hayat İle Rus Ruleti Oynuyorlar...
      Ara Sokaklar'da 280 İle Geçiyorlar, Reflekslerin En Üst Düzeyde Olduğu Spor ya da Olay Diyebilirz Hiç Şüphesiz..!

  • Yüzme

    0|0
    0|0
  • madalyalı koşucuydum lise bitene kadar ege bölge şampiyonluğum var istikbalim çok açık olabilirdi koşu dalında ayrıca amatör futbolcuydum ama erken yaşta çalışmaya başlamak zorunda kaldım hayallerimde eskide :)

    0|0
    0|0
  • Meslek haline getirmedim ama, sporcuyum: Olimpic Okçuluk :)

    0|0
    0|0
  • Yüzme konusunda ilerlemek her zaman çekici gelmiştir bana. ;)

    0|0
    0|0
  • Futbol.

    0|0
    0|0
  • Profesyonel Tenis oynadım. Yani Tenis elbette ki.

    0|0
    1|0
  • tenis

    0|0
    0|0
  • tabi ki yüzme bir Michael Phelps bir Nathan Adrian kadar olabilmek için neler vermezdim

    0|0
    0|0
  • Her Sporu Denedim Olmayınca Olmuyor

    0|0
    0|0
  • net cevabı olmaz ki, kendine göre seç

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 30

  • Tenis ya da dövüş sporlarından birisi.Zaten bunları fırsat bulduğumda yapacağım ama milli sporcu falan olamam herhalde bu saatten sonra :P

    0|0
    0|0
  • Sanırım hiç biri. Voleybol oynuyordum okul takımında. Sonra baktım sıkıldım, bıraktım.

    0|0
    0|0
  • 3 yıl judo yaptım o yüzden judo olurdu

    0|0
    0|0
  • buz pateni

    0|0
    0|0
  • yüzme alanında olabilirdi ama korkum var, o yüzden tenis :/

    0|0
    0|0
  • Dans ya da voleybol

    0|0
    0|0
  • ben zaten profesyonel olarak boks ve kıck boks yapıyorum :) yüzücülükle de hobi olarak ilgileniyorum mesela :)

    0|0
    0|0
  • 5 yıl taekwondo yaptım sarmadı.
    Yüzme, voleybol ya da koşu olabilir.

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri. Bana spor demeyin...

    0|0
    0|0
  • Yuzme. Iyi yuzerim :)

    0|0
    0|0
  • Basketbol

    0|0
    0|0
  • Basketbol, Futbol, tenis v. b

    0|0
    0|0
  • telefon sporu en iyi olduğum spor

    0|0
    0|0
  • futbol :D tam bana göreeee

    0|0
    0|0
  • Futbol.

    0|0
    0|0
  • serbest paraşütcü olmak isterdim :)

    0|0
    0|0
  • Fencing

    0|0
    0|0
  • Basketbol

    0|0
    0|0
  • voleybol

    0|0
    0|0
    • voleybolcu olmak da zor bir sayı atıyosun tüm takım götünü elliyo iett otobüsü gibi valla :D

  • yüzme.

    0|0
    0|0
  • Yedi senedir basketbol ve jimnastikçiyim zaten lan.

    0|0
    0|0
  • basketbol :)

    0|0
    0|0
  • Bale, jimnastik

    0|0
    0|0
  • koşuuuuu

    0|0
    0|0
  • basketbol

    0|0
    0|0
  • iyi bir koşucu olmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Tenis oynamayı hep istemişimdir :)

    0|0
    0|0
  • Yüzme

    0|0
    0|0
  • Basketbol, Futbol, tenis v.b

    0|0
    0|0
  • erkek olsam futbolcu olmak isterdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...