Hiç şiddet uyguladınız ya da şiddete maruz kaldınız mı ?

Hiç şiddet uyguladınız ya da şiddete maruz kaldınız mı ?

Tokat yemiştim okkalı bir tane..


0|0
11|15

En İyi Erkek Görüşü

  • uyguladım bir kız arkadışım vardı yıl 2009/10 falan olması lazım cok seviyorduk birden ayrılmak istedi yapma etme dedim yaptı bir hafta sonra el ele başkasıyla terminalde gördüm birini ugurladı otobüsle arada bir ayfalan gecti aradı aglıyor salya sümük görüşelim diye görüşelim dedim buluştuk en merkezi yerde öyle bi sarıldı ki boynuma sanki bogar gibi sonra hep gittigimz kafeye gittik ama kuduruyorum hırsımdan işte anlatmaya başladı neymiş beni cok seviyormuş ayrınca anlamış kabahat ondaymış bik bik bik sordum terminaldeki kimdi dedim ayaga kalktı toparlanmaya başladı tutum kolundan oturtum yerine birdaha kalkarsan olacaklara karışmam dedim tekrar sordum agladı tekrar kalktı ayaga tutum yapıştırdım tokatı yere düştü insanlar ayaga kalktı garsonlar koştu hesabı öyle parayı attım kasaya cıktım an gibi saniye saniye aklımda sonran gittigimde aynı mekana garsonlardan biri tanıdı sordum ben gidince ne oldu diye sinir krızi gecirmiş ambulans gelmiş sonra garson sordu abi niye yaptın diye herkez dogasını geregini yapar dedim yapacak birsey yok o aşk da tarafların hak ettigi yerde bitti ben ayaktaydım o yerde :)))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • ikiside olmadı..

    0|0
    0|0
  • Sopada attım sopada yedim.Ama attığımda hep bir yada 2 kişiyi dövdüm,ama yediğimde yeminle gavura vurur gibi 5 6 kişi dalıyodu.Çok sopa yedim ama pişman değilim.Şimdi hepsiyle samimi dostuz

    0|0
    0|0
  • İkiside oldu

    0|0
    0|0
  • bir kere tokat yedim yüzümün yarısını hissetmedim...bir kızın kolunu sıkmıştım iftira attığı için.yanımdan uzaklaşmasını istediğim kişi kapının önünde durunca kapıyı açmak için kenara çektim biraz zorla...birde annelerin havada uçan terlikleri :D ama her zaman daha hızlıydım :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • ikisinde hem yaşadım hem yaşattım.

    0|0
    0|0
  • şiddet uyguladım dövüş sporlarıyla uğraştığım için şiddette gösterdim şiddette gördüm yanı sıra kavgayı dövüşüde severim biyerde kavga varsa kesin içindeyimdir yani :D:D

    0|0
    0|0
  • uyguladım da uyguladılar da, bazen öyle bir dayak yersiniz ki pırıl pırıl olursunuz, dertler unutulur gider vs vs. arkadaşlarla birlikte dayak yemek daha eğlencelidir, birlikteliği güçlendirir arkadaşlığı pekiştirir.

    1|0
    0|0
  • Hem uyguladım hem maruz kaldım.

    0|0
    0|0
  • alt devrelerin gazabına uğradım askerde :D sözde 100 den düşüşümü kutladılar, bittiğinde kolum kırık dişim geriye kaymıştı :D ne güzeldi ya

    0|0
    0|0
  • çok şiddetli bir lise yılları geçirdik kafa göz patlatırdık okul çıkışlarında

    0|0
    0|0
  • Uyguladım

    0|0
    0|0
  • napardım bilmem , şiddete maruz kalmışsam şiddetde uygulamışımdır. isyannnnnnn

    0|0
    0|0
  • olmadı ya keşke biri bana vursa bende ona vursam birbirimizn azını burnunu kırsak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • annemden bende cok kötü bi tokat yemiştim ama bişe yaptıgım için değil. özel bi nedeni vardı.. noldugumu anlamamıştım. hatta ne vuruyosun bile demiştim anneye hiç denir mi ne vuruyosun :)

    0|1
    0|0
    • +1 doğru diyosn denilmez ama annelerin eli kırbaç gibi vurdukları yeri yakıyolar yeminle

    • valla da billa 1 saat 5 parmagının izi kaldı suratımda hiç unutmuyorum

  • Hem uyguladım hem kaldım :D

    0|0
    0|0
  • evde ıkı kız olunca tabı kı sıddet yasanıyor ama tırmıklama falan:)bı de annem benı cama gecırmıstı cam kırıldı onu hatırlıyorum sebebı de ders calışmıyormusum baska bır seyın acısını benden cıkarttı da bahanesı buydu:)

    0|0
    0|0
  • ben bikere irkci bi alman öküzden okkali bir tokat yemistim bir de az birsey yerde sürüklenmistim sanirim

    0|0
    0|0
  • Kucukken annem cok dovrrdiki. :(

    1|0
    0|0
  • Yok allaha şükür :)

    0|0
    0|0
  • Annemden yediğim sopaları saymayayım şimdi. :)

    1|0
    0|0
  • hayattaki en rahatlatıcı şeylerden biri hak eden insanı benzetmekmiş ne yazık ki :))

    0|0
    0|0
  • Anamdan, çok yedim zamanında :(

    0|0
    0|0
  • İlkokulda çok çocuk dövmüştüm.

    0|0
    0|0
  • abim beni ben abimi dövdüm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...