Bel çevresi yağları eritme?

Bu bel çevresi hangi sporu yapsam çok pasif kalıyor sanki. Her yerim inceliyor onlar istediğim gibi değil daha. Hangi hareketler eritir bunları?


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • 2 adet dumbell al kilosu sana kalmış, yerdeyken omuzların yere değmicek birşekilde yat, dizlerini bük, ellerinde dumbellar olsun ve sol kolunu ayak bileğine değicek kadar indir çek aynı şeyi sağ kol için de yap

    1|0
    0|1
    • Anlamadım şimdi mekik çekerken havaya kalkmış gibi bir pozisyonda olucam. Sola doğru kıvrılıp ayak bileğine ulaşıp sonra sağa di mi? Yazarken anladım tamam :D bir de omzuma sopa alıp twist yapıyorum

      http://www.youtube.com/watch?v=1yq-hZbY5RY

      Böyle bu da işe yarar mı?

    • Hepsini Göster
    • Evet etkili olur bence de direk benim pasif kalıyor dediğim yeri çalıştırıyor denedim az önce. onu da yapıcam teşekkürler :)

    • rica ederim, kolay gelsin

Erkekler Ne Diyor 10

  • C vitamininin bel çevresi yağlarını eritmede yardımcı rolü var. Yardımcı rolü var diyorum, düzenli c vitamini kullanarak yok edersin demiyorum.
    Bilinçli bir beslenme disiplini, spor, c vitamini ve de sabır.

    1|0
    0|0
    • Düzenli spor zaten yapıyorum da özellikle oraları çalıştıracak bir hareket aradığım.

    • Bölgesel çalışmalar ile o bölgelerdeki yağlar yakılamaz. Genetik nasıl emrediyorsa o şekilde yağ yakarız.
      Normal spor ve karın çalışmaları ile devam edip yukarıda yazdığım şeyleri yaparak isteğine kavuşabilirsin.

  • yürüşüy yap bol bol. birde dambıllarla sağa sola eğilme hareketi var 2,5 kg yeter o hareketi günde 4*20 yap 1 aya bir şey kalmaz

    1|0
    0|0
  • sen cevabını almışsın zaten ama bir tavsiyede daha bulunayım sana bu hareketleri yapmadan önce bel kısmına 1 kat streç dolu bu şekilde fazlalıkların daha çabuk gitmesini sağlayabilirsin yüzde 70 daha fazla etkili olur hareketler

    1|0
    0|0
  • Bölgesel kilo verme diye bir şey yoktur. En son giden yer bel çevresidir. İstersen 1000 tane mekik çek göbek bölgesine etki etmez

    0|0
    0|0
  • Bölgesel zayıflama diye bir şey yoktur. Yağ yakmaya devam et, en son göbekten gidiyorsa genetiktir, yakmaya devam etmelisin.

    0|0
    0|0
  • Gym stıckle yapılan hareketlere bak kanks ıse yarar

    0|0
    0|0
    • http://www.youtube.com/watch?v=1yq-hZbY5RY
      Şunu yapıyorum olur di mi?

    • Hepsini Göster
    • Bikini :(

    • Giyersın merak etme mıllet ne halıyle gıyıyo kanks :)

  • genetik oluyor bazan gitmiyor

    0|0
    0|0
  • istersen kendini parala, istediğin hareketi yap, kas çalışmaaa ile yağ erimez!!!

    0|0
    0|0
  • koş...

    0|0
    0|0
  • oryantel yap

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bol yeşil çay ic ve günde en az iki litre su ic. Her zaman aldigin kaloriden biraz daha az almaya dikkat et. Ara öğün yap kendine ceviz, erik, kiraz vs gibi seyleri bol bol tuket. Gobek için ebru Şallınin 21 gunluk super karin dvdsini önerebilirim çok faydali oluyor. Beslenmenle de tamamlarsan iyi sonuc alirsin. Bir de haftada iki gun yürüyüş ekle.

    1|0
    0|0
  • Knk genç ve fit kardio programını uygula spor bu yedigine dikkat et bende de aynı sorun var işe yarıyo ben 54 kiloyuw sen

    1|0
    0|0
    • Spor zaten yapıyorum da direk o bölgeyi çalıştıracak bişey aradığım. Boyum 1.73 kilom 59.

    • Zaten bölgesel zayıflama diye bir şey yok canım vücut nereden vereceğini bilir zaten stres yapmak yok canım

Yükleniyor...