Galatasaray üst üste şampiyonlar ligine direkt katılan tek Türk takımı oldu ne düşünüyorsunuz?

galatasaray şampiyonlar ligine üs üste en çok giden takım oldu


0|0
2|20

En İyi Erkek Görüşü

  • iyi yönde olan tüm rekorlar bizde zaten :D ne bekliyodun ki :D gs toplam katılım sayısı 13 :D fb+bjk+ts+bursa toplam katılım=13 :D yani biz diğer türm türk takımlarına bedeliz katılımda :) bu yüzden türkiyenin en büyüğü galatasaray

    0|4
    0|3
    • yukardaki ne yazmış baksana

    • umrumdamı :D ben gerçeği buraya yazdım gerçekler değişmez malesef. millet konuşur durur boşver. gerçekleri kimse kabullenemez çekemez. takma sen kim ne derse desin benim yazdıüım yetiyo herşeyi anlatmaya. en çok katılan 11. takım galatasaray avrupada dahasını söylemeye gerek var mı

    • teşekkürler...bu arada fenev=6 bjk=5 ts ve bursa 1 er kez katıldı

Erkekler Ne Diyor 19

  • en yakın rakıbımız bızım yarımız kadar katılmış aslan parcası elma ıle armut toplanırmı hıc:))

    1|1
    0|1
  • İnşallah bu katılımların meyvesini alırız. Zira sadece katılım yetmiyor. Gelişmemiş gerekiyor. Bu sene aşırı duraksadık.

    cut.

    0|0
    0|0
  • Türk takımı... avrupa da en başarılı Türk takımı yiğidi öldürürüm ama hakkını yemem ;) Ama bu üst üste muhabbeti tamamen şans FB nin cezalı olmasından dolayı oldu ;) kısacası ballı GS diyebiliriz ;) :D

    1|2
    0|0
  • süreklilik önemli ancak su bir gercek bu sene fenerin cezasi olmasa direkt katilamiyorduk daha iyi calismaliyiz.

    0|0
    0|0
  • Şaşırdıkmıki? :) Herzamanki GS işte :)) Bu arada hani FB gidemedide bz gittik muhabbeti ön elemeyi geçer yine giderik hem şike yapmasalardı bzm sorunumuz değil ligde olduklarına dua etsinler :)

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçe nin başarısı ile övünen takım zaten bizim rakibimiz olamaz o yüzden ben gs yi rakip olarak görmüyorum :)

    0|1
    1|2
  • Türkiye'de futbol adına bundan sonra da bir ilk yaşanacaksa, bu yine GALATASARAY'ın sayesinde olacaktır...

    0|1
    0|0
  • başarıdır bence avrupada okadar iyi takımlar futbolcular varki şampiyonlar ligi finali büyük başarı olur uefa kupasını kazandığımız kadrodaki pres yapan takım olması gerekir ama en az çeyrek final bekliyorum umarım beşiktaşta elemeleri geçer guruplara katılır ve ülkemizi şpliginde beraber temsil ederiz yoksa şampiyon takım bile elemeyle katılıcak

    0|0
    0|0
  • Isterse her sene katılsın bısı yaptıklarımı var :)

    0|1
    0|2
    • siz ne yapıyosunuz hiçleri oynuyorsunuz biz yine gruplardan çıkmayı başarıyoz siz ön elemelerde dökülüyorsunuz

    • Hepsini Göster
    • belli beşiktaşlı olduğun zira çok çektiniz elimizden

    • Heheh sımdıde sen benım sınırımı bozmaya calısıyosun ama polemıge gırmem bı kadınla :)

  • özür dilerim bir kaçkez daha sizin sorunuda denk geldim de acaba yaş aralığı doğrumu merak ettim?

    0|0
    0|1
  • galatasaray herşeyin ilki oldu zaten artık şaşırmıyorum ilklere

    0|1
    0|0
  • Üzülüyorum..

    0|1
    0|1
    • üzülme geçer acısı sizde bir gün katılırsınız 3 sene arka arkaya

    • Hepsini Göster
    • Benim hangi takım olduğumu bilmeden yorum yapman ilginç, siz emek hırsızısınız

    • başarılarımıza bahaneler bulun kızgınlığınızı anlıyoruz

  • Fenerbahçe'li olarak tebrik etmekten başka birşey demek yakışmaz bize.

    1|0
    0|0
  • Galatasaray Farkııı :)

    0|2
    0|2
  • fenerbahçenin canı saolsun...

    0|2
    0|2
  • Fenerbahçe saolsun :))

    0|1
    0|0
  • Büyük bir başarı umarım Beşiktaş ta aynı şeyleri yaşar.

    0|1
    0|0
  • Türkiye'nin Avrupa'da en başarılı takımından beklenecek bir şey zaten.

    0|1
    0|0
  • tesaduf

    0|1
    0|2
    • yapma ya demek tesadüf o tesadüfü denk getirmek bile başarı anlayamazsınız

    • Hepsini Göster
    • şl ligine gidiyoruz hoşçakaaaaalllll

    • hahaa :) başarılarrrrrrrr :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Galatasaray tektir. Birincidir. Süperdir. Gururumuzdur! Yaşa Cimbom

    1|0
    0|0
  • Keşke birazda cirkef olmasalar güzelce temsil edebilseler :// Fenerbahçe'ye bu konuda büyük haksızlık yapıldığının farkindasinizdir umarım?

    0|2
    1|1
Yükleniyor...