body ci arkadaşlar yardım?

selam arkadaşlar.şurdan başlıyım yaşım 19 boyum 1.83 kilom 60 civarı malumunuz zayıfım ama dumbell larla filan çalışıyorum kendi çapımda, fit ama ince bir vücudum var,3 aylık spor geçmişim var ayrı ayrı zamanlarda.ama vücudumu geliştirmeyi çok istiyorum, özellikle kıyafetlerin oturması ve özgüven açısından, neyse çok uzattım;
fotogaleri.haberler.com/.../
şu tip bir vucudu yapmam kaç ay alır ve protein tozsuz bu mümkün mü? şimdiden teşekkürler


0|0
012

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaparsın.Ama protein tozu yerine çok sıkı yiyeceksin.Sıkıdan kastım et, yumurta, süt ve süt ürünleri vs her gün belli oranda yiyeceksin.Eğer bunu kabul ediyorsan anlatmaya başlayayım.

    0|0
    0|0
    • kabul etmezmiyim abi, çok istekli ve azimliyim zaten:D

    • Hepsini Göster
    • ee peki nerde yapıcaz biz bu sporu 1 barfiks barı yeterli mi

    • Bir de dips yapmak için yan yana iki bar olursa yeterli olur. Gereken ekipmanlar bunlar.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 11

  • 2 yildir bodyciyim kas icin belirli tarih verilemez vucut yapisi degisiklikler gosterir ben 9 ayda anca baklava kol kasi cikarabildim protein tozu sart ama sagliksiz oldugu dogru spora basla hergun kendini iyi gorceksin tozsuz falan 1 yil vermen gerek kolay gelsin

    0|1
    0|0
  • merhaba. öncelikle uzman bir spor salonuna gitmeni tavsiye ederim ve kesinlikle toz tablet igne türevi kimyasallar kullanma. egitmeninin verecegi takvim ile sabah kahvaltından gece yemegine kadar sana verecegi tavsiyeye uyarsan daha iyisine sahip olursun. unutma sen kilo vererek kas yapmayacaksın kilo alarak kas yapacagın için daha kolay. (küçük bir örnek: kilolu bir insan 2 günde bir spora gider ve sabah aç karna bir meyve suyu ile spora gider. sen aksine sabah bol proteinli enerji dolu bir kahvaltı ile spora hergün gideceksin )

    0|0
    0|0
    • mantıklı:D

    • ben karete hocasıyım ve çok ögrenci yetiştirdim yani bunları ezbere söylemedim sana ;) saglıklı günler

    • size de hocam, takip edeyim o zaman sizi:D

  • Bu vücut zor bir vücut değil. Düzenli bir kilo almadan sonra 1 bulk dönemine bakar. 1 kış demektir bu. Güvenebileceğin bir spor salonuna git. Önceliğin kilo almak. 80 kiloya kadar çıkıp bulk döneminin ardından 75'e düşersen kendine bile aşık olursun :) Yardımcı oluruz

    0|1
    0|0
    • valla yardımcı olsanız çok iyi olur ya, çünkü oturduğum yerdeki salon hocası ilgisiz biraz diyet listesi bile yazmıyor, ben sizi ekleyeyim o zaman olur mu

    • Tabii olur. Çok online değilim ama yardımcı olurum. 2 kış sonra istediğin vücut senin. Yeter ki azmini yitirme :)

    • teşekkürler:D

  • Çok müthiş bir vücut değil. Kollar 35-36 cm yağ oranı %15 falan omuz göğüsdede fazla birşey yok... Anlayacağın zor değil. Ama burada hiç kimse sana kesin bir zaman söyleyemez.Antrenmanın, genetiğin, beslenmen, dinlenmen yani yaşam tarzın çok etkiliyecektir. Spor salonuna gider azami dikkatle sporunu ve gerektirdiklerini yaparsan (beslenme ve dinlenme) 6 ay veya 1 sene gibi bir süre zarfında ulaşırsın.73-75 kiloya çıkman lazım.

    0|0
    0|0
    • öyle bir vücut yapayım da isterse 2 senemi alsın abi:D ah bir 75 kilo olsam..

  • proteinsin sansin yok

    Protein alman lazimki antiramandan sonra kaslarin tamir olsun sonucda acilio velan vilan ve bol proteinli yemekler yemen lazim et gibi tavuk gibi seyler balikda mesala cok Protein var dedim gibi Kilo ala bilirsen 4 aya Kadar biseyler cikar

    0|0
    0|1
    • ben en iyisi toz alayım, doğal yollardan çok masraflı çünkü

    • Hepsini Göster
    • İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Adam 60 kiloyum diyor. Öncelikle yemek yemesi lazim. Wheyler kilo aldırmaz kas yapılanmasına destek olur. Adam kas yapmadan önce kilo almalı. Protein tozu henüz gerekli değil.

    • yanlis Bilgi verdigim velan 6 senedir box sporuyla ilgileniyorum arti Fitness yapiorum hocalarimi degdini yapdim ve cok sükür istedigim gibiyim, Adam Fitness yapicak artik Kilo alicak sirf Kilo istemiorki alamiorsa Kilo wheyde kaslarin genislemesine yardimci olur

  • yapılır bir şey yok onda sağlam yemen lazım ama

    0|0
    0|0
    • haftada 4 gün body 1 gün yüzme yeterlimidir sizce abi bir de fazla iştahım yok maalesef aşırı yiyemiyorum toz konusunda ne düşünüyosunuz

    • Hepsini Göster
    • karbonhidrat tozu çok şeker içerdiği için yağ olarak aldırır diye duydum abi, o yüzden protein tozunu tercih ediyorum hacimlendirdiği için, teşekkürler

    • doğal yollardan kilo artırmaya çalış sen

  • adam 60 kg...weight gainer kullanmalısın..yoksa sağlıklı yağlanıp, elbiseleri dolduramazsın..çok zor.

    0|0
    0|0
    • weight gainer kullanmışlığım var ama tadnı falan hiç beğenmedim bir de yarısı şeker onların sağlıksız yani onu kullanacağıma çikolata bisküviye abanırım yine alırım ama istediğim o değil..

    • Hepsini Göster
    • Sadece dekstroz yok weight gainer da..

    • yani hocam? olumlu mu bu dekstroz ne şekeri bilmiyorum da anlayamadım yani

  • fitness ı boşver, koşu yap, ardından barfiks, mekik falan çek.
    hiçbişey yapmasan da koşuyu kesinlikle yap

    0|0
    0|0
    • koşu=kalori değil mi? benim mümkün olduğunca az kalori harcamam lazım..

    • Hepsini Göster
    • görüntü işini neden bu kadar çok takıyorsun. fit bir erkek kadınların vazgeçilmezidir. çok kaslı erkeklerden hoşlanmazlar. koşu yap ki bacak kasların güçlensin. üst tarafı ne kadar çalışırsan çalış yükünü bacaklar taşıyacak. koşudan sonra çekilen mekik paha biçilemez, sporun hemen ardından nohut pilav ya da k, fasulye pilav yersen karın kası falan yaparsın5-6 ayda

    • fit bir erkek genellikle incedir ince olunca da kıyafetlerin içini dolduramıyosun gömleğin kol kısmı sallanıyo resmen boşluktan.six pack konusuna gelirsek te bende var zaten 1 ay gibi bir sürede çıkardım mekikle yağ az olduğu işim kolay oldu..ama bir faydasını göremedim kıyafetin altında belli bile olmuyo zaten:D

  • 6 ayda fotomdaki gibi oldum. sixpack zor sadece. çağataydaki kadar net değil :) ama zayıfsan çok zor. Yeterli beslenebiliyosan protein tozu kullanma

    0|0
    0|0
    • valla helal bro, iyi vücut yapmışsın ama çağatay kadar hacim yok sanki ama yine de iyi başarı tabi:D

    • Hepsini Göster
    • şu paranın gözü kör olsun kardeş, parasızlığın da:D

    • Aynen kardeşim. :)

  • Sporu bırak kilo al..

    0|0
    0|0
  • mümkün öncelikle 80 kilo olman lazım ve en az 6 ay düzenli çalışma lazım (ilaçsız)

    0|0
    0|0
    • yani önce 80 kilo olup sonramı başlayayım?

    • aynen öyle o kiloya ulaşmadan hayal bahsettiğin vucuda sahip olman

    • kas olarak alırsam mümkün, ama çok uzun zaman ve iyi beslenme istiyo tabi, öğrenci olduğumdan maddiyat sıkıntı neyse kısmet artık o kadar yapamasam da ona yakın yapsam yeterli:D

Yükleniyor...