Şimdiye kadar kimsenin aklına gelmeyen bi soru soracagım size!

şampiyon kim olurrrrrrrrrrrr?şampiyon?şampiyon?nnnnn


0|0
11|8

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • baydıı

    0|0
    0|0
  • Tamam

    0|0
    0|0
  • körfez fk.

    0|0
    0|0
  • bak bu hiç aklıma gelmemişti

    1|0
    0|0
  • bu soruyu bugün 68975 sitede 85962958 kere cevapladım.

    0|0
    0|0
  • ergensin anladık, ama aptallığını herkese gösterme be kızım.

    0|0
    0|0
  • Allah akıl fikir yağdırırken; sen şemsiye tutuyordun sanırım.Galatasaray şampiyon olacak.

    0|1
    0|0
    • yani zorla küfrettireceksiniz

    • Kaç yaşındasın sen?

  • Gizli Kullanıcı bacı: elazığ olmuştu haberin yok mu:P

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • güzel soru==)

    0|0
    0|0
  • vaov çok ilginç bi soru oha nerden aklına geldi?

    0|0
    0|0
  • haha inan cevaplamaktan bıktım :D galatasarayy... :)) oldumu

    0|0
    0|0
  • ezik misin yoksa geleceğin ergen modeline aday mısın.

    0|0
    1|0
  • Emin ol bu soru kimsenin aklına gelmedi ve daha önce hiç sorulmadı. :)))

    2|0
    0|0
  • aa hiç kimse sormamış bu soruyu ilkmiş.

    0|0
    0|0
  • helal sana 40 yil dusunsem aklima gelmezdi

    1|0
    0|0
  • Valla kız aklıma hiç gelmemişti, hay allah.

    1|0
    0|0
  • Hiç bu kadar fantastik bir soru görmemiştim ya <3

    0|0
    0|0
  • of çok sıkıldım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...