Şike davasında dananın kuyrugu kopacak mı ? Bence koptu bile....

işte haber burda . . . uefa nasıbını almayanlaraa nasıbını verıcek...

link

kimilerini akladıgını sananların çelişkili acıklamalar kararlar sergıleyenlerın pek de umdugu gıbı olmayacak gozukuyor . . .avrupaya gitmeme kararı demek suclunun yanında sucsuzun yanması demek...eger federasyon kararından donmezse sucsuz olan takmların yapacagı eylemlerr turk futbolunu nereye goturur hepımız bılıyoruz...cezası olan varsa kume dusurulmelı sıkeye prım tanınmamalı...siz neler dusunuyorsunuz ?

Güncellemeler:
Herşeye rağman ŞAMPİYON GALATASARAYIM ;))))
bu arada fatih hocamızın da cezası ertelendi YANİ KADIKOYDE KULUBU DE HOCAMIZ ŞAMPİYON GALATASARAY ;)))

0|0
9|10

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • Senin derdin ne ? Hergün oturup dua edeceğine kavga çıkarma çaban.

    Yeter dava bitti sen halen kendi kendine yazıp çizyorsun. Aş bunları..

    1|1
    4|2
    • kavga cıkarıcak cumle kullandım mı bı altında kı mod duzgun cevap vermeyen var mı dıyor.fıkırllere saygılı ol dıyor ama cevabı basıp engellıyor bu ıkı yuzluluk nedır...bak yorumlastık kacıcak bır durum varmıydı ..onun bı altndakı kız hc kotu bır soz kullanmamama ragmen bana adam olmadıgını farkettım dıyor pekı sen neden rahatsız oldun kavga cıkarlcak ne gordn bak baklım soru dtyına...fenrbahce gozuyle deıl...normal gozlerle bak...hıc kavga cıkarıcak bır durum yok soru sordum ıstn cevaplsn cevaplmsn

    • Hepsini Göster
    • O sana değil sezoxx..

    • peki . . .

  • Spor centilmenliktir burada uğruna birilerine hakaret ettiğin insanlar saha dışında arkadaşlar. Kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yok. Sen her şeye rağmen galatasaraylıysan diğer insanlar her şeye rağmen fenerbahçeli, beşiktaşlı.

    0|1
    3|1
    • o zaman bayan adamlıktan bahsetmesınn hakkı yok...duzgun cevap versın...vermıcekse de cevp yazmasın.kımseyı kırmıyoruz durp dururkenn...satasmanın alemı yok.

    • Hepsini Göster
    • anca burdakı yorumları kaldırırsın

    • hakaret yok doğruyu yazmış.

  • Dana :)Kuyrugundan iyi döner olurdu yau :D

    0|1
    0|0
  • valla ispat yoksa ve suçsuzsa bir adam o kadar süre içinde hapiste yatamaz kimse kusura bakmasın..bu dava anca uefada çözülür.

    2|1
    1|0
    • volfie bana dıyorkı herkesın fıkrıne saygılı ol ondan asgıda yazdıgı yorumdan sonra engellıyor cok da umrumda tukurdugunu yalıyor resmenn engel cakıcak durum yoktu modluk nerelere gelmıs vay sıtenın halıne...

    • Hepsini Göster
    • aha bir sazan geldi :/

    • cıkkssss kaldırma engelle zaten , yönetime özellik mesaj atıcam buraya havuz grafiği falan koysun sazanlar çok havuza ihtiyaç var :/

  • Bunu en başından düşünüceklerdi.. Bir gündem yarattılar don lastiği gibi bi oraya çektiler bi buraya sivrinin biri de geldi kopardı.. Bir deli bir kuyuya taş attı 40 deli o taşın arkasından atladı...Geçmiş ola..

    0|1
    6|3
    • evet canım... demıorene oy verenlerın hepsı saolsun...trabzon bukelamunu da dahıl ...

  • Biraz önce ben de Platiniyle görüştüm galatasaray küçük Fransa'dır gözümüzün nurudur ne 6erekiyosa yaparız dedi ayrıca beş para etmez bir adam olduğunu tescil ettim.

    3|0
    4|4
  • sana katılıyorum.düzelir umarım bu durum

    0|1
    2|0
  • sana bir haller olmuş sezoooo konuşulası halin yok

    1|0
    2|2
    • teltoka konusma umrumda deıl...burda hakaret fılan yok kımseye...bırı kotu laf ederse cevabını verırım...cokta umrumda fenerlı kızın dedıgı lafa bak ne de olsa modlar bı ıse yaramıyor hakeden hakettıgını almıyor bızde cevabımızı verırız...

    • Hepsini Göster
    • neyden bahsettiğini zerre anlamadım tek anladığım birilerine kızıp bana saldırdığın oysa ben sana kendi çapımda sitem etmiştim sorunu bile okumadan neyse işine bak artık benim için sezox yok.

    • mesaja gel bi... !

Erkekler Ne Diyor 10

  • Nasıl oluyor da fenerbahçe yöneticileri ceza alır iken bu yöneticileri köpek yerine koyup sahiplenen aziz yıldırım ceza almaz hayret ! Gençlerbirliği- Fenerbahçe maçı tarihi hatırlamıyorum tv de izledim ilk yarı 2-2 aziz yıldıırm bir yöneticiyi arıyor ve diyor ki ağzına sıçarım bu maç nasıl böyle gider ? velhasıl kelam bu itler sahipleri olmadan adım atamaz. aziz yıldırım suçludur cezalandırılmalıdır.fenerbahçeye cezanın en büyüğü verilmelidir. Sonuç olarak aziz yıldırım şikeyi ne için yaptı ? Şampiyonluk için kimi şampiyon etmek için ? Vanspor u mu ? fenerbahçeyi evet. demirörenin annesini burdan taaa dereye kadar eşşekler kovalasın o adam bir futbol katilidir ! ve bu ülkede hukuk yok !

    2|2
    0|0
  • yöneticileri ceza alıpta ceza almayan klüpleri bence sıkıntılı günler bekliyor

    uefadan yeterli ceza verilene kadar ilgili takımları süresiz olarak turnuvalara almıyoruz kararı bekliyorum

    çünkü bu durum öyle karışık ki

    turnuvaya alsa, o takımlara elenen takımların dahi tazminat hakkı doğar, işler iyice karışır

    uefayı ayarlarsın baktın fifa disiplin komitesi devreye girer

    ayrıca uefa toptan bir ceza verirse bu ülkede oynamaz denen bazı taşlar yerinden oynar

    1|2
    1|0
  • UEFA Juventus'a Milan'a acımadı bunlara neden acıyacak. Herkese aynı standart gidecek. TFF varsa onun üstünde de UEFA var. Yani kaçış yok. TFF li birçok yöneticinin FB li olduğunu biliyorum ben.

    0|1
    1|0
  • uefa da olmazsa futbol çekilmez :D

    1|1
    1|0
  • zaten bu işin sonunda soruşturmayı yürüten polisler savcılar hakimler içeri alınacak bak görsen!

    Fenerbahçeyi ve diğer şike yapan takımları kurtaracağız derken Ülke futbolu büyük yara alacak.

    1|3
    2|0
  • bu dosyanın uefa ya gitmesi şart oldu

    1|2
    1|0
  • aşağıdaki yorumları okudum da gerçekten ne ülkede ne de bu sitede futbol ve siyaset konuşulmuyor. Alt tarafı bir futbol yüzünden kan gövdeyi götürmüş iş kişilik tartışmasına gelmiş üzüldüm sadece çok üzüldüm gerçekten

    1|0
    0|1
  • Stadını bile tokinin yaptığı.. Eski başarılı dönemleriyle övünürken çek sahteciliği iddiaları ile boğuşan bir kulübün habire fenerbahçe muhabbeti çevirmesi komik oluyor.. Senin takımın tertemiz diye sen öne sürüyorsun biz değil..

    4|0
    4|7
  • Bu konuyu açanda bi galatasaraylıdan başkası olamazdı zaten. Güncellemelere bak ey Allahım.

    1|0
    3|4
  • gs nin yaptıgı pis işlerde birgün gün yüzüne çıkar elbet.

    0|0
    1|2
Yükleniyor...