Yağ yakımı hakkında bilgisi olan?

yağ nasıl yakılır arkadaşlar bilgilerinizi paylasır mısınız?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Merhaba
    İyi tasarlanmış bir egzersiz + beslenme programı kombinasyonu ile vücudunuzda kontrollü olarak enerji açığı oluşturup, bu açığı kapatması için daha önceden yağ şeklinde depoladığı enerji stoklarını kullanmaya zorlamanız gerekli.
    İşin güzel yanı ağırlık antrenmanı yaparak kilo verirseniz diyette bile olsanız normal bir insandan daha fazla yiyebilirsiniz.

    Profesyonel yardım (Özel Ders ya da Online-Birebir Danışmanlık) almak isterseniz özelden ya da profilimdeki facebook sayfamdan bana ulaşabilirsiniz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • ilkönce sunu sölim kulakdan duyma sözlerle konusmucam kendim fıntness eğitmeniyim sabahları kalktıgında aç karnına su iç gün içerisnde bol su iç ve sana 40 gün süren bir diyet programı yazıcam onu uygula bunun yanı sıra sölücem ekzersizleride yapmalısın eger kısa sürede saglıklı ve hızlı kilo verim diyosan yağ yakıcı kullanarak cardio yapmalısın inanılmaz sonuclar elde edebilirsin

    0|0
    0|0
  • spor yapıcan işte

    0|0
    0|0
  • 1-kaslan 2-metabolizma hızlandır (yeşil çay, acı, sinidirimi zor protein ve kompleks karbo) 3- her ögün başlı başına ayrı vücut mekanimaları içerir, hepsini öğrenip doğru beslenmelisin 4-haftada en fazla 2 kez kardiyo, yağ yakım amaçlı değil, kan dolaşımı hızlandırma ve bazal metabolizma hızlandırma amaçlı

    0|0
    0|0
  • bizim dolmışlara koyuyolar bir miktar mazotla beraber. ama motora zararlı diyorlar onun için de hemn egzozdan baya kirli atıyor dumanı belli oluyor dolmuşun yağ yaktığı

    0|0
    0|0
  • spor salonundan başkası işe yaramıyor kardeşim. hani diyolar ya yürüme yapın ne bilim akşam koşşun felan hikaye. en iyisi spor salonu

    0|0
    0|0
  • Ateşleeeeeee :/

    0|0
    0|0
  • 7000 kalori yakarsan
    yani eksiğin olurs 1 kilo verirsin tek bildiğim şey

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bol su iç 2 litreden aşagı sakın inme her gün egzersiz yap ekmegı kes kesemem dersen azalt yanı bır ıkı dlım anca ye bır gunde toplam olarak sonra yemegıde kıs bıraz bogaznı tutcan az yıcen aburu cuburu bırak bınde bır agzına ı lokma sok şeker ve tuzu tamamen bıtır yıceksende öglen arası kullan aksam kullanma aksam 6 dan snra hc bıse yeme bunları yap faydasnı görürsün

    0|0
    0|0
Yükleniyor...