Galatasaraylı futbolcuların terbiyesizliği ile ilgili düşünceleriniz.?

www.ajansspor.com/.../...bahceye_ucakta_kufur.html ne kadar karaktersiz olduklarını gösterdiler bence birde karakter dersi verirler sizin düşünceleriniz.


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Kötü söz her zaman sahibinindir bunu savunanda aynı kefededir :))

    0|3
    0|2

Kızlar Ne Diyor 3

  • siz etmiyosunuz dimi. valla karaktersiz diyemezsin bu bir. ikincisi gayet iyi valla. tabi onlar yapmışlarsa bazıları inkar etmiş ama.yapmadım diyolarsa yapmamışlardır. ama benim için sorun yok güzeldi :D

    1|1
    0|2
    • senin içinn güzel olan ne anlamadım edilen küfürlermi :) ?

    • Hepsini Göster
    • Ben seni anlıyoeum olaya fanatik gözüyle bakıyorsun tek sorunun bu beşiktaşlılar bile kendilerine yapılan haksızlığa sizin kadar itiraz etmiyor kaldiki hata herkese yapılıyor sen şimdi bana hakemler yüzünden şampiyon olamadık dersen geçen seneki şampiyonluklarınızda hakemler sayesinde derler.

      Seneye umutlanmayın tekrar şampiyon fener

    • Ben hakemlere bağlamıyorum bu sezonki kötü gidişatın sebebi iç sorunlardı en önemlisi yerli ve yabancı futbolcular arasındaki kutuplaşma fenerbahçenin rakipsiz şampiyon olmasını sağladı umarım gelecek sezon bu sorun halolur ve çekişmeli bir lig izleriz

  • Bence size az bile siz çok terbiyeli olsaydınız önce saha içinde saygılı olup sonra bize taş atardınız.Stadlarda bu küfrü eden takımlar yok sanki.Onlara suç duyurusunda bulunmazsınız ama, ar damarınız bugünler de mi kabardı?

    0|0
    0|1
  • kime ne :D

    0|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 13

  • 1453 Şu GS yi bir azad et artık :))) Tabiki hoş şeyler değil ama yani GS GS kimse sütten çıkmış ak kaşık değil kimse kusura bakmasın keşke olmasa.. Bu arada Ordu ve Samsun veya ikiside finale çıkarsa playofta kadıköydeyim sende gel beklerim yabancılık çekmem :)

    0|1
    0|0
  • O değil de beste de Calinti :)

    0|2
    0|1
  • Bakın arkadaşlar bu futbolcuların bir çoğu leş gibi maganda, cahil ve kişiliksiz insanlar. Hayatları boyunca tek bildikleri şey futbol oynamak olmuştur. Boş kalan vakitlerini eğlence, aile ve tatilden başka birşeye harcayamazlar çünkü çok az boş vakitleri vardır. Sürekli idman sürekli kamp ve sürekli uçakla ordan oraya giderler. Lütfen futbolcuların ve takım yöneticilerinin fanatiği olmayın. Futbolu bir spor olarak sevin ve değerlendirin. Siz galeyana geldikce bu işten para kazananlar daha çok zengin oluyor.

    0|1
    0|0
  • İyi yapmışlar, sanki diğerleri yapmıyor.Video alındı diye bir tek galatasaray yaptı değil mi?

    0|0
    0|1
    • senin ne yaptına anlam vermek zor bir takım tutmuyorum diyorsun birde ağlıyorsun.

    • Hepsini Göster
    • O zaman neymiş? Kimse masum değilmiş, saygısız bir topluluktan saygı beklemek saçma olur zaten.

    • uçakta futbolcuların etti küfürle bunların alakası yok ama neyse devam böyle.

  • fbden öğrebnidm karakter desini fb mi vercek bir ara bunlara ugrayın http://www.youtube.com/watch?v=3d_eIbp8cqY

    0|1
    0|1
    • zaten karaktersizli savunduna göre aynı kefede olmuşsun onlarla afferin sana.

    • Hepsini Göster
    • hala laf atıyosun sunu baska bir takım dese haklısın derdim de fb gibi şereften yoksun bir takım söylüya

  • tarih uefa kupasını yazacak..eywallah..ama bu beyoğlu veletlerının serefsızlıklerınıde yazacak..malatyaya giden doğanları 8-0'ları vahap beyaz-ahmet çakarları muhendis oktayları kendı stadlarında yedıklerı dayakları heep yazacak..nefretımsın galatasaray..

    0|1
    0|0
  • Sözün bittiği yer derler ya ordayız :) bu ilk değil ki. Kendilerini rezil ediyorlar her seferinde. Yoksa bizim****mizde değil.

    0|1
    0|1
    • Aynen birde bu durumu savunmaya çalısan gs taraftarları kendılerını ıyıce kucuk dusuruyorlar

  • Fenerbahçe taraftarlarından terbiyeli oldukları kesin. Sonuçta gidip kimse fb store'a saldırmadı değil mi?

    0|1
    0|2
    • gidip kimsede gs otobüsünü taşlamadı dimi?

    • Hepsini Göster
    • Bizdende kimse galatasaray taraftarı öldürmedi değilmi

    • Biz o konuyu kapattık arkadaşım, sarıldık öpüştük barıştık. ;)

  • Gecen sezonlarda fenerbahçe tenekesine kavuştu diye alay edenler bugün aynı tenekeye deliler gibi seviniyor :)

    0|1
    0|0
    • ya canım biz ona değil o teneke kupalarımızın sayısı 15 oldu ya hani fb ve bjk nin toplam teneke kupa sayısı (6+9) ona sevindik biz. yani hem bol para demek ziraat kupası + süper kupa işte 2 kupa artı milyon para :D

    • Hepsini Göster
    • ben zaten hakemler yüzünden şampiyon olamadık demedim. teknik direktörümüz değişti kadro oturmadı yeni oturuyor şu an sonra deplasmanda maç alamadık ruhsuz oynadık ruhsuz oynadığımız için elendik zaten chelseaye.ama bunda inkar etmeyelim az da olsa hakemlerin payı var.

    • yerli yabancı arasında bende kava olduğunu düşünüyodum ökhan zan olayı da destekledi buunu ama sonra ol sevinçlerinde falan yaptıkları davranışlar öyle bişey olmadığına ikna etti beni.ama hakemler...

  • Mustafa Kemal boşuna dememiş "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim" diye. Bunlar türk futbolunun yüz karası. Fransız tohumundanda böyle bir şerefsizlik beklenirdi işte!

    0|1
    0|1
  • her zaman siz küfür edecek, çirkeflik yapacak değilsiniz.bir kere de biz yapalım.

    0|1
    0|1
  • :D iiyi olmus beğendim :D :D fenerlilerin her zaman yaptıgı şey bu ve hiç bir zaman galatasaray gündem yapmaadı bu çoluk çocuk işleriinii

    0|0
    0|1
  • ondan zaten 6saraylı böyle birşey yapmaları gayet doğal eşşege altın semer baglasan eşşek eşşektir, alıştık artık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...