7 yıla yakın Amerika'da eğitim için kalan bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

Bu sorum özellikle erkekler için,

Bir kızla tanıştınız ve yedi yıla yakın Amerika'da tek başına bir yaşantısı olmuş eğitimi için.. o kız hakkında kötü düşünür müsünüz? Türk örf adetlerini unutmuştur ya da oraya adapte olmuştur diye? Bu kız ile ciddi düşünür müsünüz? Cevaplarınız benim için çok önemli.. Teşekkürler!


0|0
15|58

En İyi Kız Görüşü

  • Zaten karakteri sağlam olmayan insanlar kendisini belli eder, burnu yukarda bakar heryere, Amerika'yı över, Türkiye'yi yerer, etrafındakileri ince ince aşağılar... Yani bütün bunlar yoksa zaten sorun yoktur. Amerika da insan yaşayabiliyorsa Türkiye'de bu harikalar diyarı ülkemizde dünden yaşar... Bir de her insan değişir, değişmiyorsa hiç dışarı çıkmamış, hayatı hiç görmemiş, hiç hata yapmamış, stabil bir hayat sürmüş yani hiçbirşey yapmamış demektir, her insanın kendine göre değişiklikleri vardır, kimse bıraktığın gibi kalmaz... Ya insanın karakteri sağlamsa, sınırlarını, inançlarını ve prensiplerini yanında götürebiliyorsa nereye giderse gitsin problem olmaz. Amerika'nın çok özgür ülkesinde insanın nefsine hakim olup da bozulmadan kalabilmesi hele ki bu zamanda çok zor olsa da imkansız değil. Sen 7 yıl kalmışsan ve kendinden eminsen, karakter olarak yani, etrafa birşey anlatmak zorunda değilsin. Gözünde samimiyet olup da etrafındakiler bunu farketmeyip önyargılı düşünüyorsa zaten bırak gitsin, seni anlamayacak, sende olmayan kötü huyları varmış gibi gösterecek ya da düşünecek insanlar bir bir ayıklanır. Geriye kalanlar da senin canın ciğerin olur.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 58

  • Yok vermiştir, yok anal takılmıştır, yok oral yapmıştır. Yahu gidersiniz kuzeninizle evlenirsiniz garip kaçmaz. Babanızla ananız arasında sübyancılık sayılıcak yaşta fark vardır, hiç kurcalamazsınız. Sokakta her gördüğünüz kıza asılır, fahişe gözüyle bakarsınız. Bekaretini kaybetmiş kız buldunuzmu hemen götüriyim mantığı zaten had safhada. Daha yazarda yazarım. Namus abidesi triplerine giripte tanımadığınız bir kızı, Amerikada kaldı diye her türlü sex fantazinize sokup şöyle yapmıştır, böyle yapmıştır diye yazmak çok kolay.

    Arkadaşlar batı ülkelerindeki yaşantı sizin p*rno sitelerde izlediğiniz videolardaki gibi değil. Ayrıca sizinle aynı havayı soluduğumdan, bu nasıl adalet diyorum oda ayrı konu.

    Soru soran arkadaş cevabıma gelirsek. Bir insan kendini bildikten sonra nereye giderse gitsin kolay kolay bir değişim yaşamaz. Gayette ciddi düşünürüm, evlenirimde.

    5|0
    0|2
  • Çok çok istisna hariç genelde 10 kişiden 2 sinde bir değişiklik olmaz.Hatta %50 değişiklik olmaz.

    Fransada yaşayan kızlı erkekli eski arkadşalarımdan biliyorum.

    Ordaki kız arkadaşlarımın dediği aynen şu ;

    '' Burada dinini rahat yaşayamıyorsun,örf ve adetlerini tam olarak yerine getiremiyorsun,etrafta ne bir ezan sesi nede ramazanda davul sesi.Sokağa çıkıpta bir olaya şaşırıpta ''Allah Allah'' , ''Allah korusun'' , '' Allahtan'' vs.Sözler duymuyorsun.Sosyal aktiviteler hiç bizim kültürümüze uymuyor mecburen onlara ayak uyduruyoruz. vs vs ''

    Bunları hepside söyler,ve hiçbiride avrupada yaşamayı tavsiye etmezler.

    Ben ne düşünürüm ? Dini , kültürü , namusu,dürüstlüğü ve sadakati değişmediği sürece.Birşey olmaz.

    1|1
    0|0
  • Ben şahsen insanlar hakkında önargım yokdur.

    kişiliği ve karakteri önemlidir benim için.

    KISACA İNSAN OLSUN YETER.

    iç güzelliği dış güzellikden daha değerlidir.

    Aynı şekilde iç kirliliği (kişilik vs...) dış kirlilikden (görünüş vs...) de daha fenadır.

    2|0
    0|0
  • Kotu veya ıyı dusunmem kızın karakterı ıle ılgılı olur.Bır ınsanın ıcınde varsa en tutucu yerde bıle yaacagını yapar.Dırek amerıkada okumus orf adetını unutmustur kotudur dıyemem.Genelleme yapmak yanlıs olur. Dedıgım gıbı hersey ınsanın karakterınde bıter.:)

    2|0
    0|0
  • Biri hakkında herhangi birşey düşünmek içinonun ne kadar nerede nasıl kaldığını bilme ile olmaz ki.Bu tarz şeyler insanı tanıdıkça öğrenilir. Sanırım sen 7 senedir amerikada okudun ve yalnız yaşadın. Ve şuanda birinden hoşlanıyorsun. Sen düşünme bunları, kendin ol bırak o karar versin duruma. Kendine güveniyorsan zaten problem olmaz.

    2|0
    0|0
  • amerikada 7 yıl kalmış olması insanlığını etkilemediyse beni sevip benimsediyse bende onu sever benimserim ve ciddi düşünürüm no problem derim ona :D

    3|0
    0|0
  • ben olumlu düşünürüm, kendi başına bir "birey" olabilmiş bir kızdır, olgunlaşmıştır, erkeğin yanına yakışır.

    3|0
    0|0
  • amerikada veya baska bir yerde kalması onemli değil bence.onemli olan anlasma vede birbirini sevme.ciddi dusunurum.

    3|0
    0|0
  • karekterli ise 17 yılda kalsa dğeişmez...

    3|0
    0|0
  • Ben düşünürüm de başkasını bilemem. Kültür, ortak bir kültür yaratacak sevgiye sahip olduktan sonra çok da sorun olmaz. Garip gelebilir, zorlayabilir fakat farklı kültürlere ilgili kişiler için güzel birşey bile olabilir. bonus aşk her engeli aşar.

    1|0
    0|0
    • peki birde surekli yanliz yasamis oldugunu bilseydiniz hala onunla birlikte olmak istermiydiniz? yani buradaki yasam tarzi cok farkli gerci turk orf ve adetlerine asla karsi bir davranisi olmasa bile icinizde aklinizda sizi kurcalayan birseyler olmaz dimi?

    • Benim için, kendi hayatını sürdürebilen, kendi ayağı üstünde durabilen birisi itici değil tabiki. Yalnız sen benim kişisel görüşüme bakma. Dur bakalım, genel olarak ne diyecekler. Hani paranoya yapanlar da çıkabilir..

    • tesekkur ederim

  • 7 yıl okumuşsun türkiyeye gelip napıcan işşizler arasına katılırsın bence işini orda kur geliştir kendini türkiyeyede tatillerde gel:))

    2|2
    1|0
  • düşünrm

    2|0
    0|0
  • bunu sorun edecek erkek sanırım bekarete onem veren erkek olur...o yuzden kuskuyla yaklasılabılır.

    ben şahsen yurtdısında yedı yıl kalmıs bırıyle ki bu sure egitim için harcanmış bir süreyse cok daha makbuldür, seviyorsam ciddi düşünürdüm.

    2|0
    0|0
  • düşünürüm neden düşünmeyim ki sonuçta aşk sevgi çok farklı duygulardır yani oraya gitti diye her şeyi unutacak hali yok ya

    2|0
    0|0
  • yurt dışında yaşayıp ve hatta orada doğmuş ama bizden daha türk ve dine bağlı insanlar varki sen onlardansan sorun yok bence seninle evlenirim

    4|0
    0|0
  • o kız kesin vermiiştir.. bizim milletimizde dışarıya özenti var bide artist gibi 7 yıl orda kaldıysa hemen onlara ayak uydurmustur ülkemize dönünde burdakilerede geri kafalı sanıp o gözle bakıyodur

    1|1
    6|1
    • yüzde doksanı böle kardeşim hristiyan sinemalarından öreniyolar hayatı bunlar dizilerdeki gibi sanıyolar

  • ciddi düşünmem amerıkada 7 yıl ne yaptıgı bellı degıl bakıre degıldır yada oralla uçmuştur dıe dusunurum

    2|3
    9|2
    • yok artik.türkiyede o.. gibi yasayan kizlardan emin oluyorsun ama öylemi? egitim amacli gitmis sonucta. hicbisey bilmeden tanimadan böyle nasil yargilayabilirsinki?

    • arkadas duşuncemı sordu bende soyledım yanlıs veya doıgru benım dusuncem turkıyedekı kızlardan emın olmak degıl yanımda olmasın baska bır ılde olsun cıkar gıder gorursun guven verır guvenın olur ama bu yurt dışı olunca guven ısı cok zordur BENCE

  • İyi eğitim almış diye düşünürüm.

    3|0
    0|0
  • çok şanslıymış derim

    2|0
    0|0
  • önemli olan orda nasıl hareket ettiği değil, döndükten sonra nasıl hareket edeceği.

    2|0
    0|0
  • kötü düşünülecek bir durum yok benim açımdan..ne güzel gitmiş eğitilmiş gelmiş..

    3|0
    0|0
  • Bu çok hassas bir konu.Kızla ilgili bir kanıya varmadan önce örf ve adetten ne beklediğimizi bi gözden geçirelim..Eğer annemizin annanemizin zamanındaki gibi bi beklenti içindeysek en baştan yanlış bir yolda olduğumuzu belirteyim..Her zaman farklı kültürler içinde yaşamış insanlar ister kadın olsun isterse erkek ister istemez hayatlarına farklılıklar katmışlardır..Bu durum bi insan hakkında kötü bir duygu düşünülmesini gerektirmez.Kızla ilgili ciddi bir düşünce işine gelincede bunu erkek kendi özünle ilgili bir muhasebe sonrasında karar vermeli..Genel kültür anlayış ve yaşayış açısından eğer kıza uyum sağlayamayacağına kanaat getirirse hiç kızıda üzmesin kendinide..Gitsin köyünden birini bulsun eminim daha mutlu olur..

    1|0
    0|0
  • Türkiye'de büyümüş biri için ne düşünüyorsam onun için de aynı şeyleri düşünürüm. Türkiye'de yaşamasına rağmen örf-adet bilmeyen pek çok insan var, kadın erkek farketmiyor.

    1|0
    0|0
  • farklı bi medeniyet görmüş,kendini geliştirmiştir diye düşünürüm.

    3|0
    0|0
  • Ben ciddi düşünürümde o ciddi düşünürmü 7 yıl amerikada eğitim alan birisi muhtemelen kendi dalında daha iyi seviyede olan birisiyle evlenir :D

    zatn türklerin örf adetleri saçma gelıyor bana çok gereksiz

    2|0
    1|0
  • "7 yıl orada yaşamış. bu kız kötüdür" diye yaklaşmaz kimse. kızın karakteri, erkeğin nasıl düşünmesi gerektiğini sağlar bence. erkek bakar, karşısında hoppa bir kız görürse "ulan bu kız her haltı karıştırmıştır" der. ama aksi halde efendi bir kız için kimse öyle düşünmez.

    0|0
    0|0
  • Orada her türlü şeyi yapmış olabilir diye düşünebilirim ancak bu bakışımı olumlu yönde etkiler. Ne güzel, bizim kalıplarımızı aşmış bir kız diye düşünüp ona daha sıkı sarılırım.

    2|0
    0|1
  • ciddi düşünebilirim... üstümden ezikliğini atabilirsem =)

    3|1
    0|0
  • Çok büyük bir sorun bu insanlar bozulmuş gözüyle bakıyorlar sizin yaptığınız espriler türkçeyi kullanmanız felan göze batıyor.Ben de Rusyada yaşıyorum eğitim için Türkiyeye gidince herkes değişmişsin diyo.Halbuki onlar da senin kadar değişmiş oluyor ama sen göze batıyorsun.

    0|0
    0|0
    • benim turkcem hic bozulmadi acikcasi bozulanada pek inanasim gelmiyor..

    • Ne güzel işte :D İnglizce pronunciation bakımından fazla sorun yaşatmıyor.Rusça,arapça gibi diller çok konuşulunca sesleri biraz daha sert çıkarıyorsun

  • zamanla kendisini belli eder ve ona göre muamele görür.abd de çuvalla ceviz kırmıştır karakteri adeta evrim de devrim yapmıştır... emin ol bu memleketin denizi ile kerizi bitmez.onu bile alan olur. geyik mi yok :D:D

    0|1
    5|0
  • Erkekler Devam
    28

Kızlar Ne Diyor 14

  • önemli olan sensin nerde olduğun değil sanki burda yaşayıpta örf ve adetlerine uymayan kızlarda war sen insanılığını inancını koruyabildiysen ister ingilterede ister brezilyada yaşa bir şey olmaz önemli olan senin o kalbin ...

    Eğitim için gitmiş olabilirsin bu garipsenecek bir durum değil sonuçta daha iyi bir iş imkanı we iyi bir hayat için okumalısın sende bunu yapıyorsun elinde olan fırsatları değerlendirmişsin ... bunu anlayabilecek kişilerde mutlaka çıkar sen kafanı takma :)

    0|1
    0|0
  • Sen 7 sene Amerika'da eğitim gör, gel nasıl şahane bir kariyer yaparım yerine "beni alırlar mı?" diye düşün yetmez gibi bir de sor?

    3|1
    0|0
  • ya bunu düsünmemen gerek aslinda. herkes dengini bulur sonucta. tanistigina hemen anlatma herseyi. ve zaten yabanci gibi davraniyorsan anlasilir;) ve sunuda eklemek istiyorum.burda erkekler oha olmaz falan yazmislarda. rus denince niye havalara ziplayip savunma moduna geciyorlar acaba?

    0|1
    0|0
  • 7 yıla yakın amerikada eğitim için kalan bi kız diye düşünürüm...

    0|0
    0|0
  • genelde sorun olmuyor bu tarz seyler.

    1|0
    0|0
  • Ooo cok zengin mis derim! :D kiz oldugum icin baska ne dusune bilirim? :D

    0|0
    0|0
  • Orf ve adetle ne alakasi var onu anlamadim ben simdi bende hollandada yetistim ama orf ve adetlerimizi hic bir zaman unutmadim unutmamda.

    0|0
    0|0
  • kendini bozmadıktan sonra neden kötü düşünsünler ki hatta bi artıdır erkekler için diye düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • intihar edesim geldi.

    1|0
    0|0
  • 7 yıl amerikada yaşamıs erkek ne güzel olurdu :)

    0|1
    0|0
  • erkeğine göre değişir

    0|0
    0|0
  • Deniz Yıldızı'nda ki banu gibi olmasın sonu nolursa olsun :D

    0|0
    2|0
  • 4 sene tek yaşadım bende şimdi evime döndüm artık. gittiğim gibiyim hiçbişey değişmedi. orda bi ilşkim de olmadı tr ye geldim artık birini bulup evlenmeyi düşünüyorum. henüz yurtdışında onca sene yalnız yaşadığım için olumsuz bir tepki almadım

    1|0
    0|0
  • ben 6 yildir okuyorum amerikada ve turkiyede sevgilim var yani ben orf adetlerimi unutmadim ama tek basima yasamiyorum :)

    1|0
    0|0
    • peki kisa zaman icinde donuyormusun turkiyeye? uzaktan iliski zor olmuyor mu? bu arada cok sevndim senin adina! :)

    • Hepsini Göster
    • sizin iliskiniz bizimkine cok benziyor benimde erkek arkadasim gecen sene mezun oldu ve simdi turkiyede bende yanina gitmeye calisiyorum..

    • oylemi allah kavustursun zor ama sevince sabrediyo insan ;)

Yükleniyor...