Sevgilim çok ilgisiz hiç mesaj atmıyor, böyle davranmasının sebebi ne olabilir?

Gidip öldürcem o olcak zorla beni katil edicek.

Ooff sevgilim çok ilgisiz hiç mesaj atmıyor atıyor ama arada sırada aklına gelirsem :( o atmıyordu ben atıyordum bi süre cevap vermedi sonra kafam iyi dedi bugün hiç mesaj atmadı aramadı da :(( sürekli ben çabalıyorum onda bi tık yok böyle davranmasının sebebi ne olablir bi erkek niye yapar bunu ? bu kız beni bırakmaz ayaklarına mı yatıyor hatasını nasıl anlar ki ya ?


0|0
12|8

En İyi Kız Görüşü

  • sakın yanlış anlama beni, artık birşey söylerken korkar oldum :) bu tip soruları çok görüyorum burda.. ama mesaja göre yada aramaya göre bir insanın sevgisini ölçemezsin bence.. belki bu düşündüğün gibi seni elde ettiği için, cepte gördüğü için böyle davranıyo yada canı buaralar feci sıkkın, işi başından aşkın ve seninle konuşabilecek durumda değil.. yani hep kötüye endekslenmemek lazım bence. En iyisi ona bunun nedenini sorman ve bu durumdan üzüldüğünü, bu şekilde devam ederse ilişkinin bitebileceği sinyalini vermen..

    0|0
    0|0
    • yok istediğin tepkiyi verebilirsin harbiden bugün hiç aramadı başına onca bela geldi bn yanındayım herşey güzel olucak bunlarda gecicek dedim sürekli mutlu olucaksın hep iyilikle yaklaştım bi kere ayrıldık afedersn ama köpek gibi mesaj attı şimdi çıkıyoruz tık yok tamam sıkıntıları var kendine göre mesajlarıma cevap vermiyor bu durumda bende atmıyorum artık ne yapacağımı şaşırdım

    • Hepsini Göster
    • Çok zor o ya atmaz gerçi bu da bi gerçek

    • Sadece bundan mı oluyordur

Erkekler Ne Diyor 8

  • senin kafası iyi olan çocuklar la ne işin var kızım manyak mısın

    0|0
    0|0
  • Bak harika bir taktik verceğim birinden örendimbişe istediğinde takmıyomuş gibi vb. Yap oda arka plana düştüğünü anlıyınca daha çok önem vercektir çünkü kendisini arka planda hissedecektir

    1|0
    0|0
  • Kendini agırdan satıyor yada artık sallamıyor duruma göre başka biride olabilir.

    0|0
    0|0
    • nasıl davranıcağımı şaşırdım şuan

    • Hepsini Göster
    • keşke öyle olsa valla ya

    • Bulursun yaa o gelir seni bulur panik yapma :)

  • ya git öldür ya da defet hayatından adam akıllı atıyorsa atsın atmıyorsa defolsun...ortada kalana uyuz olurum...

    0|0
    0|0
    • neden böyle yaptını anlasam

    • Hepsini Göster
    • farketmezsede yuh artk

    • bakıcazz duruma sen dedıgımı yap.

  • sende üsteleme olsun bitsin bulunmaz hint kumaşımı ki o sende hata. Demekki senin ilgin kadar sevgisi yok sana.

    0|0
    0|0
    • ya bilmiyorum tüm hatalarına rağmen onu seviyorum değer veriyorum onun için bunların önemi yokmuş gibi yapıyor

    • yokmuş zaten tavırlarından belli değilmi.

  • Gay olabilir

    1|0
    0|0
  • bırak bence kendi haline dönerse senindir dönmüyorsa zaten senin olmamıştır

    0|0
    0|0
  • ağır takılıyor ,ilgini çekmeye çalışıyor

    yada seni takmıyor ,olsanda olur ,olmasanda

    0|0
    0|0
    • bi kere ayrıldık köpek gibi mesaj atıyordu çıkıyoruz adamda tık yok

    • gene ayrıl şekerim sende

Kızlar Ne Diyor 11

  • kaybetme korkusu yok ne yapsam bırakmaz kanısında

    0|0
    0|0
    • aynen öyle nasıl kaybetme korkusu oluşablr bunda

  • benimki de böyle hep yoğun biraz dan arıcam der 10 saat sürer araması ben aramasam hatırlamaz beni ama çok sordum mesela ayrılmak mı istiyosun ben sana naptım benim suçm ne diye hep saçmala seviyorm ben seni der daha 1 saat önce sırf bu yüzden tartıştık ama gene barıştık bende anlamış değilim yani

    0|0
    0|0
    • al birini vur ötekine neden yapıosun diyorum uyuyormuş genelde işi oluyormuş cart curt sanki başçavuşun eşeği var karşısında mesaj atmayı cok görüyor

    • Hepsini Göster
    • ne kadar yanında olduğunu bilsede kaybetme korkusu olmayınca böyle oluyor

    • Kaybetme korkusunu bi aşılasam ona

  • Git öldür bencede.

    1|0
    0|0
  • Sevmiyodur yani :(

    0|0
    0|0
  • şuanki durumum seninkiyle aynı.. sizin sonunuz nasıl oldu. sen mesaj atmayı kesince o ne yaptı

    0|0
    0|0
  • Buldunmu bir care

    0|0
    0|0
  • Sevmiyordur

    0|0
    0|0
  • Kacan kovalanir durumu tersine cevirmeye calis derim

    0|0
    0|0
    • mesaj atmıyorum şuan da bakalım öyle olucakmı

  • Ayrıl kurtul maden öyle siz kızlar ne garipsiniz ya

    0|0
    0|0
  • valla benimkide fazla sevmez mesajı aramayı ama sevmediği anlamına gelmiyor bence abartıyorsun

    0|0
    0|0
    • gerçekten bugün hiç mesaj atmadı bn yazınca zorla konuşuyor sanki

    • Hepsini Göster
    • o zaman takip et onu

    • o biraz olur ama

  • ilgilenme sende ama ayrılmada dönmeyebiliyolar :)

    1|0
    0|0
    • ilgilenmiyorum ondanda tepki yok bu da canımı sıkıyor :(

    • Hepsini Göster
    • sarılmak istediği zaman gelirim kesn

    • benimkide özledim bıdıbıdı diyodu buluşalım dedim çocukta tık yok :)

Yükleniyor...