Fenerbahçeli olan arkadaşlarımı göreyim hafta sonu bizim için kader maçı...

Ne düşünüyorsunuz?Kaptan alex' e güvenimiz tam... Sizce nolur bu maçta


0|0
7|7

En İyi Erkek Görüşü

  • 22 puan fark attığımız Beşiktaş mı bize yattı? Biz maç boyunca kontrollüydük ve galibiyeti sonuna kadar hak ettik.İstersen maçı bir kez daha izle.

    Ya da 9 puan fark attığımız Fenerbahçe nasıl olur da hala şampiyon olacağını iddia edebilir? Öncelikle haftasonu ben Galatasarayın yeneceğini hatta süper finalden de şampiyon çıkacağını düşünüyorum. Açıkçası Galatasaray gönüllerin şampiyonu olmuştur bile. TFF nin çıkardığı bu yeni uygulama Digitürk'ün ve FB nin ekmeğine yağ sürmekten başka hiçbir şey yapmadı.

    0|0
    0|0
    • sen macı izleyip byle diyorsn benm izlememe gerek yok lan ben ordaydm be szn o korudugnz ebue götü warya taraftarları kıskırttı hakemde gsli ztn basketbol takımnda oynams fotoları war

    • Hepsini Göster
    • blader noldu :D

    • Valla unutmamışsın.. :) Tebrik ederim ne diyeyim :) Ama yensek de yenilsek de,şampiyon olsak da olmasak da ben bu sezon takımdan ve taraftardan çok memnunum :) Böyle giderse bir kaç maç kaybederiz belki ama ileride çok şey kazanırız :) Allah herkesin gönlüne göre versin :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • artık fbyi tutmuyorum :)

    0|1
    0|0
  • cimbombom hıh!

    0|0
    0|0
  • Bu iş bu kadar ! Ne demiştik ? :)))

    0|0
    0|0
  • :) Fenerbahçeli ne kadar çok arkadas varmış görüyormusun :)) hahahah

    Yenicez dostum ;))

    0|0
    0|0
    • ya siz fark yemeyinde yenmek şurda kalsın :)

    • Hepsini Göster
    • bu sike işlerini km baslattı o göt basbakan war ya o aziz bunun ihalesini aldı o da bunları ortalıga cıkardı tüm takmlarn hepsi gecmiste ve günümüzde sike yapmıstır ve hala yapılmaktadır... azizin arkası saglam olsa smdiye cıkardı mrk etme sen ama elinde sonunda cıkcak o zman yapcagı shwu herkz izlicek

    • Demek ki söylenti değilmiş. Neyse umarım dediğin gibi olur da biz de tertemiz bir lig izleriz. Zira birilerinin futbolumuza bulaştırdığı leke hala temizlenmedi.

  • alex olmasa ne yapacakmışınız bilmem zaten :/

    berabere bekliyorum bu maçta da bakalım...

    0|0
    0|0
  • Satilmis bir hakem varsa sizde gaysarayin altina yatabilirsinniz boş konusma

    0|0
    2|0
    • biz yatmayz mrk etme hakeme laf sallıcagınıza mustafa pektemek o golü atsaydı sus byle iste

    • o maç için öyle olabilir ama kimse Gs kadar şampiyonluğu haketmiyor bu sezon..

  • Burası beşiktaş alayına giderrrrrr

    0|0
    2|0
    • okuman yazman yokmu? yukarda fener yazıyo gördük gideri gs ye bilerek yattınız

Erkekler Ne Diyor 6

  • BeşiktAŞK.

    0|0
    0|0
  • 9 puan fark attığın halde şampiyon olamadığın bir ligte futbol oynanıyor...

    1|1
    0|0
  • Galatasaray ezer geçer feneri

    0|0
    0|0
  • galatasarayı her iki maçtada yenersek şampiyonuz ve yapamıcağımız bişey değil bu :)

    0|0
    0|0
    • hic kmse bize güvenmiyor ama ben takımdan ümitliym bekir e ragmen:D

  • ben,Fanatik sayılmam kabul olur mu?

    0|0
    0|0
  • fenerbahçe tarihinin en iyi yabancısı alexmi okachamı sence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...