Nasıl ölmek isterdiniz?

Herkes eceli ile ölmek ister. bir gün dünyaya gözünü açamadan.. Her gün gazetede bir sürü ölüm haberi okuyoruz. trafik kazaları, cinayetler, iş kazaları, sağlık sebebinden yaşamını yitirenler, yangında ölenler v.s. tabi bize bu v.s. kısmını söylemek çok basit geliyor ama bir gün aramızdan birilerinin bu saydığım durumlardan birisiyle ölmeyeceğini kimse bilemez.. Allah en gecinden versin tabii kide sorum şu: Eceliniz ile ölmek dışında aşağıdaki seçeneklerden hangisi ile ölmeyi tercih ederdiniz? Şimdi kalkıp ölmek istemiyorum triplerine falan girmeyin sakın, hepimizin sonu böyle olacak :))

  • Suda/havasız yerde boğularak.
    14% (2)0% (0)12% (2)Oy Ver
  • Cinayete kurban gitmek. (tabanca, bıçak ile)
    14% (2)33% (1)18% (3)Oy Ver
  • Yanarak.
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Ölümcül hastalıklara yakalanarak. (kanser, verem)
    43% (6)33% (1)41% (7)Oy Ver
  • Trafik kazasında.
    29% (4)34% (1)29% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
seçeneklerde ecel yoktur. lütfen şıklardan birisini seçiniz. i wanna play a game make ur choice :D
1. cinayette tabanca ve bıçak seçenekleri eklenmiştir. çünkü bıçaklanarak öldürülmek, boğazı kesilerek v.s. kurban bayramında izlemişinizdir canı geç çıkarır.

2. suda boğularak ölmek isteyen arkadaşlar nefes almak istediğinizde o an ciğerlerinize su dolacağını biliyor musunuz?

3. Trafik kazasında ölecek arkadaşlar ilk kapıdan sağa dönünüz. peki kazada sakat kalmak mı (bacaklarınızın olmaması) yoksa ölmek mi isterdiniz?

4. niye kimse yanarak ölmek istemiyor :S ateş sizi çağırıyor!
Hz. Peygamber Efendimizin (asm), savaşta şehit olanların dışında, doğumdan dolayı vefat eden kadının, boğularak, yanarak ölen mü´minlerin de şehit sayıldığına dikkat çekmiştir. (İbnu Mace, Cihad, 17)


kimse yanarak ölmek istemedi :) veya boğularak. sadece 1'er kişi. kararınızı tekrar gözden geçirin bence. şehitlik cennet mertebesinde çok yüksek bir rütbede bulunuyor çünkü. tüm cevap veren ve ölmek istemeyen arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım. ama öleceksiniz maalesef niahahahaha :D

0|0
30|10

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 30

Erkekler Ne Diyor 9

  • Ecel, bir sabah uyanmamamı sağlayamıyorsa; sıksın birisi kafama da bitsin bu oyun. Ya da çarpabilrsiniz de. Yoksa atlayacağım dostum ;) (seçenek beğenemedim, a/c değil ama :D )

    0|1
    0|1
    • e dedim, b ye de aklım kaymıyor değil hani.

    • Hepsini Göster
    • En iyisi birisi sıksın kafamıza ^^ Onu da yapamıyorsa yani bıraksın gitsin usta.

      Kaza sakat harbiden, öleceğinin garantisi yok. Ben bir de yüksek biryerden atlamayı düşünüyorum, lakin sakat bırakacak kadar engin olmamalı.

    • tamam sana trafik kazasında direk ölüm yazıyorum yanınada big king. büyük seçim olsun istermisiniz?

  • Ölüyorum galiba, ölüm dedikleri bu mu lan? Yok olamaz. Dur bakim gözlerim de kararıyor. Tansiyonun düşüyordur olm kendine gel. Valla bu son nefesim olabilir. Neyse tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakayım ben. Azrail nerdeysen çık karşıma! Azını burnunu yırtarım bak!

    Azcık bilincim yerinde olsun, yavaş yavaş olsun. Sağa sola atarlanabileyim yahu.

    0|1
    0|1
  • Yanardağa düşerek ölmek...

    0|1
    0|1
  • Uykumda olmek ısterım

    0|1
    0|1
  • ALLAH hayırlı ölümler nasip etsin hepimize...

    0|1
    0|1
  • ben ölmek istemiyorum...

    0|1
    0|1
  • kanserden veremden gideyim birinin beni öldürmesi ve salaklığımdan ölmek zoruma gider :D

    0|1
    0|1
  • Donarak =s

    0|1
    0|1
  • Elektirikli testereyle vücudumu parçalayarak öldürmelerini tercih ederdim.

    0|1
    0|1
Yükleniyor...