2000'li yılların Türkiye'sinde +1990 doğumluların yaşadıkları gördükleri ve söylemleri nelerdir ?

izlemelik: link :)))

lütfen şıklara yoğunlaşalım HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZE +1 <3 ;)) link</a>

  • Karma din açısından bizim ülke 1. bence. + HACI naber? - Nolsun ya uğraşıyoruz. Dün PEDERle PAPAZ olduk da ondan bozuğum biraz. + Boş ver be HAFIZ olur öyle şeyler :))
    50% (2)0% (0)29% (2)Oy Ver
  • Evlenme programında adam ''eşim öldü'' diyor.Eşi telefonla bağlanıyor sonra adam '' o benim içimde öldü '' diyor olaya bak lan :))
    25% (1)33% (1)29% (2)Oy Ver
  • Türkiyedeki marketlerin %50 sinin adı 'Kardeşler' değilse bende bir şey bilmiyorum :))
    25% (1)33% (1)29% (2)Oy Ver
  • 'uykum geldi' dediğinde,uyuma konuşalım diyene sevgili,sucuk ekmek yemicez mi? diyene kanka,sabah kalkamıcan yat zıbar diyene de anne denir :))
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Yaşı 13 boş bira şişesi görse yeni rakı şişesi zanneder gelmiş burada "içki yasağı yüzünden bugünde ayrana devam" yazmış, la bir zektir git bir şey anlatıyoz dimi burada m.k :))
    0% (0)34% (1)13% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • bi tane kız hiç ewlenmwmiş esra erolda talibi geliyo ewlendim ayrıldım diyo adam

    kız- eşin yasıyomu

    erkek- ewet

    kız - ölseydi yaa ne bilim kaza geçirse kalp krizi geçirse iyi olurdu dedi :) öldüm gülmekten

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Karma din açısından bizim ülke 1. bence. + HACI naber? - Nolsun ya uğraşıyoruz. Dün PEDERle PAPAZ olduk da ondan bozuğum biraz. + Boş ver be HAFIZ olur öyle şeyler :))

    0|1
    0|0
  • Evlenme programında adam ''eşim öldü'' diyor.Eşi telefonla bağlanıyor sonra adam '' o benim içimde öldü '' diyor olaya bak lan :))

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...