Kpss çalışıyorum ama vatandaşlık mat Şu an yeni başlıycam

çok stresliyim bütün günü bugün dersanede geçti 2 denemeye girdim hiç çalışamadım bugün denemeye girmekten kafam 4 döndüü dersaneye gtmediğim günler çok iyi çalışıyorum yarın drsane var ama gitmiycem ders çalışcam evde üstelik bir hocam var çok yakışıklı sürekli bana bakıyo konsantre olamıyorum hoşlanıyo sanırım benden ben dee etkleniyorum eimlei kapatıyom yüzüm konsantrem bozulmasın diye işin özü mat ve vatandaşlık işi nasıl olcak psikolojşm bozuldu stresten lisansım


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Vatandaşlık tamamen ezber.Matematik temelin yoksa bu saatten sonra 10 dan fazla yapamazsin.Bolum nedir

    0|0
    0|0
    • yok genelde 18 yapıyorum daha hiç başlamadım alt yapım var problemler olasılık say mantık sıkıntılı onlara bakaağım da dersane işi kötü parasını verdim gitmiyorum gitmesem senet onlarda gttim diyelim orda bir hoca var çook ilgili etkileniyorum aynı yaştayız tarih dersine giriyo bir dee sevgilisi var bana da bakıp duryo bir de beni aradı

    • Hepsini Göster
    • Bolum demiştim?

    • maliye

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben bu sene dershaneye gitmedim daha iyi hazırlandım. Dershane'ye gidince dersler falan yoruluyorsun akşam ders çalışamıyorsun fazla. O hocaya sınavdan sonra görüşelim anam bir ara de bakmasın :) Vatandaşlık zor bir ders değil ya halledersin.

    0|0
    0|0
    • yaa blmiyorum hocam sen nasıl çalışıyosun matematik çalıştın mıı tarihe bnasıl çalışıyosun neler yapıyosuun lisansmısın hoca rahatsız ediyo baktığı zaman bir de bir ara araıştı beni

    • Hepsini Göster
    • Gazetecilik. Sizin ?

    • maliye

  • suratsız hoca bulcan :)

    0|0
    0|0
    • onu nerden bulayım srekli bakıyo bir ara kafayı kaldırdım dik dik bakıyodu o akınca netlrim düşüyo zaten:)

    • bilmiyorum ben suratsız olsaydım :)

    • nese bunlar geçici vtandaşlık nasıl çalışmalıyım

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...