Sevgilim arkadaşının evine çağırıyor ne yapıcamm

sevgilim arkadaşının evine çağırıyor gitmelimiyim sizce kamera falan koyarlar mı ki


0|0
7|21

En İyi Erkek Görüşü

  • sakın gitme derim Öncelikle ileri de evlenince ortaya çıkar rezil olabilirsin ,

    Kamera koymuş olabilir sizi ilerde rezil edebilir .yıllarca saklanılanları gördük

    diğer yönden dini boyutu da var .Cehenneme tövbe etmeden giden ler örneğin harama bakanların gözlerine kurşun döküleceğini duymustum ki tövbe ederse kabul olacagını da duydum.

    diğerini sen düşün ,Birde şu var evlilik olmadan yapılan işler ileride evlilikte aile sevgisine baglarına ciddi zarar veriyor bilimsel bir gerçek

    1|0
    0|0
    • haklısın ama anlamıyo işte napıcam

    • Hepsini Göster
    • Kız biraz islamı bilen biriydi.İslamın Aynı eve yalnız girme sen sağlam Kuvvetli sabrlı birisi olabilirsin ama bir anlık dalgınlıkla şeytan seni kandırabilir emrini bilen Aynı eve yalnız başlarına girmeyeceğini tahmin ediyordum O an anladım ki İslama uyan kişileri böyle koruyor.Bir Sahabe kötü kız alıp evine görüyor kız hadi yapalım diyorO biri görürse ne yaparız diyor.Kız kimse görmez diyor.Shb 2 senin 2 de benim meleklerim şahit Allah görüyor dahası mı var der.aglar özet anlattım ama kısacası

    • kısaca sende dini sebebleri sunabilirsin,Ailevi sebebleri sunabilirsin,eve davet ettiklerinde meşgul olabilirsin vs vs vs

      Kötü niyetli insanları gördüğüm için bunu anlatıyorum yanlış anlama senin kalbin temiz olabilir karşındaki çok iyi laf yapan insanları ikna edebilen saf kalpli görünen biri olabilir.

      Benim tavsiyem güvenme sırf seni düşndüğüm için yani

Erkekler Ne Diyor 20

  • çocuğun güvenirliğini bilmiyoruz.ilişkiniz kaç senelik

    0|0
    0|0
  • bişiler olur ama kamera koyar mı onuda sen bileceksin.

    0|0
    0|0
  • kamera falan koyarlarmıki dediğine göre işin ilişki yanı zaten yaşanmış demektir kameradan kaçmak kolay seni illaki evin bir odasına çekmeye çalışacak sende onun götürdüğü odaya değilde başka bir odaya gidelim dersin olay biter :D

    0|0
    0|0
  • Feysimi acicam demek ne ya şaka mısın? Adam seni kullanmak istiyorum sen onun feysbukuna takmissin şaka gibi kusura bakma ama seni kullanan çok olur bence sen kaç kurtar kendini o senin sevgilin değil başka bişeyin olmaya çalışıyor ve olunca da sana basacak tekmeyi

    0|0
    0|0
    • evet taktım o yüzden bunla tehdit ediyo işte

    • Hepsini Göster
    • ama seviyorum ayrılamam ki

    • Iyi sonra ağlayıp sizlama devam et aynen

  • Bu feyis olayı ne ya önemli bişimi

    0|0
    0|0
    • facede eski sevgilisi falan var

    • Hepsini Göster
    • söyledim ya ısrar ediyo

    • Etsin gitme

  • bebem ne içtin sen bu saatte bu soru ne avare mi kaldın yoksa işin mi yok? sallama sorularla milleti oyalama hayde sen git oyun oyna.

    0|0
    0|0
    • yorum yapma o zaman

    • iyi ne güzel sizde üçlü yaparsınız ne güzel işte.. bende ki de iş ne halin var sa gör

  • bekaretini koru

    o eve gitme

    ilişkinide sonlandır

    seninle evlenmek isteyen bir erkekle ilişki kur

    0|0
    0|0
  • bu soruyu burada sorduğuna göre güven olayında eksiklik var demektir. eğer öyleyse riskli işler yapma derim ben .

    0|0
    0|1
    • yeni olduğumuz için güvenemiyorumm

    • Hepsini Göster
    • tabi ki hayır ama seviyorum

    • nedense sabah uyandığımda bu gün küfretmiyecem diye söz verdim kendime

  • Sevgilinin erkek arkadaşı da olacak mı gittiğin o evde.. Detaylı olmadığı için cevap veremeyeceğim : )

    0|0
    0|0
    • olmıcak sadece ikimiz olcaz

    • ben de sevgilimi eve çağırmıştım fakat kendi evimdi. Sonuçta arkadaşı da olmayacaksa gittiğin yerde eşit olacak. Aradaki tek fark güven duygusu. Ben çağırdığımda benim sevgilim de tedirgin olmuştu olur da her insan çekinir. Fakat o geldiğinde ona hiçbirşey yapmayaağımın güvenini de verdim. İçeçek dahi olsa ağzı açılmadı gittim kendine açtırdım. yani her insan aynı psikolojide olmayabilir. amacı farklı da olabilir.ama senin davranışın çok önemli imtiyaz verirsen hep verirsin ona göre : )

    • ya sen gibi davrancağını bilsem giderim ama öyle davranmıcağını biliyorum o yüzden gitmek istemiyorum ama söylüyorum facemi açarım diyip tehdit ediyo gelmem için :

  • Allah'ım Sabır Ver

    0|0
    0|0
  • eve gitmek dönüşü olmayan bir yola girmektir.. iyice tanımadan güvenmeden yalnız kalmayın bence...

    0|0
    0|0
    • çok haklısın söylüyorum ama feysimi açarım diyo

    • Hepsini Göster
    • ayrılırsa peki

    • seviyorsa ayrılmaz ve hatta değerin artar gözünde.. mesafeni korumakta fayda var..

  • kamera koymaya ne gerek var ki yukarıda Allah var

    sen Allah tan utanmıyorsün ki kuldan utansan ne olur

    0|0
    0|0
  • gitde sana bir grup yapsınlar D:SaD:ASD::ASD

    0|0
    0|0
  • 2 aylık ilişkiye eve çağrıyorsa bir dur düşün derim sağlam pabuç değil o çocuk

    0|0
    0|0
  • Madem sevgiline güvenmıyorsun neden onla sevgilisin :)

    0|0
    0|1
    • eve gitme konusunda güvenmiyorum ayrıca daha şimdiden benden bişeyler sakladığını öğrendim :)

    • O zaman sen napacagını dah ıyı bılırısn

  • Git ama arkadaşlarınla git

    0|0
    0|0
    • öyle kabul etmez ki

    • Hepsini Göster
    • kusura bakma ya :) ya ne dicem peki direk güvenmiyorum sana desem olur mu

    • Hayı demek bu kadar zor değil, güvenmemek çok farklı bir konu istemiyorum olmaz dersin biter ister face açsın ister pankart açıp taksime çıksın

  • ben sevgilimi bir eve davet edicek olsam ondan faydalanmaya çalışırım kapiş (:

    0|0
    0|0
  • Önce kendini düşünmelisin sana aşık değil belli ki.

    0|0
    0|0
  • :)) Sevgilin sapık mı ?

    0|0
    0|0
    • sapık mı oluyomus :)

    • Bilmem kamera falan deyince öyle düşünüyosun sandım. Ne yapcaksınız ki kameraya çekilebilcek?

  • yaşanıcakları kabul ediyosun derdin kamera yani sadece öylemi

    0|0
    0|0
    • ya zorla yapar bişi olur

    • eve gidiyosan kontratı imzalamış oluyorsun zaten zorla morla falan değil yani:D

Kızlar Ne Diyor 7

  • güvenmiyorsun gitme

    0|0
    0|0
    • daha 2 aydır çıkıyoruz o yüzden güvenemiyorum

    • Hepsini Göster
    • bi kere daha oldu aynısı gelmicem dedim tekrar sormaya başladı o zamanlar tersti ama bir süre sonra düzeldi

    • tamam işte sana baskı yapmasına izin verme

      zorla olmaz bunlar

      iki tarafta istemeli

  • güvenmediğin birinin evine gitmek sence doğrumu

    0|0
    0|0
    • değil ama feysimi açıcam falan diyo

  • Benimle sevişmezsen feysimi açarım dicek tüh ne yapcaksın sevişirsin de artık feys önemli dimi açmasın ama sen açıl ona :D Hay Allah'ım gerçekten güldürdün beni :D

    0|0
    0|0
  • eskiden pul koleksiyonu gösterirlerdi şimdi face gösteriyolar demek ki:)

    oyun değil yavrucak bu gittiğinde başına bir iş gelirse yine yalnız başına temizlersin

    gereksiz kütürt

    0|0
    0|0
  • Bnce gitme gidersen o eve kız gider ,kadin olarak çıkarsin:)

    0|1
    0|0
    • haklısın güvenmemek lazım :)

    • Hepsini Göster
    • ya seviyorum çünkü

    • ?Tezat bence seviosun ama güvenmiyorsun .seven insaan güvenir.

  • sakınnn gi,tmeee

    0|0
    0|0
  • GİTME GÜVENME YAPMA ETME :) KENDİ BİLDİĞİN YERDE YAP NEYAPCKSN SEN ONU DAVET ET :)

    0|0
    0|0
    • söyledim gelmek istemiyorum diye korkuyorum yani feysimi açarım falan diyo :(

    • Hepsini Göster
    • yapma canım bak o adamdan sana hayır gelmez dikkat et kötü bsy olmadan kurtulmaya bak

    • Ne yaşamış olursan ol korkma hiçbirşey senin hayatından kıymetli değiğl umarım ne demek istediğimi anlamışsındr

Yükleniyor...