Hiç kullanıldığınızı hissettiniz mi?

Sorum hayatınızdaki bütün herşey için geçerli? Maddi anlamda ya da duygusal olarak kullanıldınız mı? Anladığınızda ne yaptınız?


0|0
11|18

En İyi Kız Görüşü

  • her insanin illa hayatina basa gelebilir birileri fark eder diyerleri fark edmez, ya da is isten gecdikden sonra anlar...böyle durumda o kisiden uzaklasiyorum baska yapcak birsey yok...imtikan vs. seyler bos o seviyeye inemem

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Evet hissettim. 4 yıllık bir ilişkimin karşı tarafın sorunları bitinceye kadar olduğunu anlayınca fazlasıyla hisettim.Ayrıldı, canı sıkılınca dertlenince aradı, arama diyemedim üzülsemde sesini duymaya değer dedim.Açık açık gursuzluğuma sövüp kendimi maymun ettim.En sonunda arama artık kullanma beni diyebildim, birkaç kere daha deyince tüm yollarını engelledim.5 aydır aramıyor.

    1|0
    0|0
  • Her ne kadar karşı cinste bunu yaşamasam da yaşadığım an çeker giderim. Fakat Bi arkadaşım vardı baya eski,hep yakılmaya çağırırdı bara kafeye ama beş kuruşu çıkmazdı. Kardeştir deyip çekersim ama iyice kullanılıyormuş gibi hissettim ve mesafe koydum getttiii

    0|0
    0|0
  • Aynen yahu çok kullanıldım ben insanlar menfaati bitince atıyor ben o sıra anlayamıyorum anlasam neler yapacam da genelde kullnıp attıktan sonra benim haberim oluyor napcaz işte bende saf gldim saf gideceğim bu saatten sonra değişemem

    0|0
    0|0
  • bedenen kullanıldım

    beni peçete gibi attı!

    0|0
    0|0
  • izin vermem

    0|0
    0|0
  • Son kullanma tarihim geçeli çok oldu.

    0|0
    0|0
  • empati yapmaya yerım dar bazen, o yüzden kullanılmak karsımdakıne saygısızlık olsada here daim biraz kullanıp, kullandırılmaya pay verıyoruz ki ilerlesin dsda

    0|0
    0|0
  • Eskiden tabiki... Artık öyle bir şansları yok...

    uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşım naber, nasılsın diye mesaj atarsa, Ne istediğini söyle diye cevap yazıyorum

    0|0
    0|0
  • Kullanılmak mı bilmemde , hissettim.

    Yapacak birşey yok. Devran döner ^^

    0|0
    0|0
  • Birkaç defa oldu her insan bunu yaşar hayatında zamanını bekleyip güzel bir söylemle lafı gediğine oturttum,bu gibi insanlar birde pişkin olurlar kaybeden kim?

    0|0
    0|0
  • hissettim sonra baktımki paranoyamış genelde hep ben kullandım maddi bakımda değil ama sonrada üzüldüm

    0|0
    0|0
  • Çok hissettim :) PAram yokken gitti hepsi kurtulmuş oldum :)

    0|0
    0|0
  • Hayır Hissetmedim

    0|0
    0|0
  • çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk.farkettiğim an lanet olsun arkamı döndüm gittim gidip beni neden kullandın mı deseydim zaten insan olsa kullanmaz

    0|0
    0|0
  • eskiden evet hissetmiştim

    0|0
    0|0
  • bazen oluyo.genelde siliyorum hayatimdan.

    0|0
    0|0
  • kullanılmadım ama çok kullandım :) bir kız evleneceğimizi sanıyordu bilmiyordu ihtiyacımı giderdiğimi haha

    0|0
    0|0
    • sdfghjkldfghjk onun ahı nasıl çıkıcak merak ediyorum :D

    • Hepsini Göster
    • çok gülüyorsun ama altımdaykende zevkten gülersin böyle :D

    • o* çocuğusun işte senin ananıda kullanmışlar sen olmuşssun :D

  • hemde çook

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • ewt arkadaşlarm saolsun

    1|0
    0|0
  • evet hissettim daha bu sabah :(

    0|0
    0|0
  • Hissettim ..

    0|0
    0|0
  • Hayır .. o kadar saftrik olmadım.

    0|0
    0|0
  • eski sevgilim tarafından kullanıldığımı ayrıldıktan sonra hissetmiştim zaten sevgilisi varmış onu kıskandırmak için yapmış

    0|0
    0|0
  • Hayır, hissetmedim.

    0|0
    0|0
  • Hissetmedim.

    0|0
    0|0
  • Hisstemedim .

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • kullanandan intikam almıştım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...