Beşşar esad zulmü.....

o kdar ınsanın acı cektgını gormek ınsanı cok uzuyor.bazen surıye cumhurbaskanı olmak ıcın acaba ne yapmalıyım demeden kendımı alamıyorumm.. :/

link

Güncellemeler:
duyarlılıgınız ıcın tesekkurler arkadaslar..

0|0
0|14

En İyi Erkek Görüşü

  • zalim esedin mıyadı doldu zafer çok yakın inş EL NUSRA

    0|1
    1|7
    • milletin kafasını kesiyorlar nerdeyse adamların organlarını yiyorlar insan dersen zaten değil hayvan dersen ayıp kaçacak hayvanlara. sen kalkmış bunları destekliyorsun ALLAH AKIL VERSİN!

    • bunları yapan el nusra deıl cahıl herıf onları yapan ışıd IRAK ŞSLAM ŞAM DEVLETIDIR cahıl cahıl konusma

    • iki tarafta aynı ddüşen pilotun kafasını kestiler insanlıktan çıkmış hepsi

Erkekler Ne Diyor 13

  • esad halkını koruyor.Malesef bu ölümlerin sebebi biziz.Topraklarımızda bir sürü terörist besleyip suriye halkının üzerine salıyoruz ve gönderdiğimiz tırlar dolayı silahlarda cabası.

    0|2
    0|0
    • +1 bebekleri çocukları masumları öldürdüğü için savunmuyorum ama olaya diğer pencereden bakarsak böyle..istemiyor amerikan himayesi olmayı..

  • Halkin Seriat isteyen 30% Sudi Arabistanli ve diger vatandasli Teröristleri ülkeye sokmasinlardi.

    Suriyede halkin 30% yapti bu olanlari.

    Suriyenin seküler 70% hala Esad arkasinda. Suriye halki Esadi istiyor, istemeseler Esad 3 senedir ayakta kalamz degil mi.

    Burda aglayin sonra Suriyeye Silah dollu 40 Tir gönderen AKPye Oy verinki Suriyede daha fazla insan ölsün.

    Cehalet gercekten kötü bir hastalik.

    1|2
    0|1
  • esadı desteklemiyorum ama adam kendi ülkesine amerikan füzelerini sokturmak istemiyor..bu bile saygı duyulacak bir nedendir bana göre...yani amerikan himayesine girmek istemiyor

    eee o zaman kim daha vatansever kendi ülkesine patriotları yerleştiren tayyip mi yoksa sokturmamak için için direnen esad mı!

    hep bu amerikanın boklukları yüzünden adamlar dünyaya sahip olmaya çalışıyor..amerika yıkılsa dünya rahat nefes alır aslında ama bu da ütopya maalesef!

    0|0
    0|0
    • Evet masallarla uyutuluyor. Sözde kahraman masalı, sözde mükemmel insan masalı. Dediğim kişinin kim olduğunu tahmin etmişsindir. İnkar edersen kendinle çelişirsin dostum.

    • güzel +1

  • Esadın ordusu da muhalifler de aynı bok arkadaşım. Esadın askerleri muhalifleri bulduğu yerde işkenceyle öldürüyor. Muhalifler de esadın askerlerine aynı şeyleri yapıyor. Bunların müslümanlıkla alakası yok. Savaş hukukuna kimse uymuyor, Osmanlı çanakkale savaşında savaş hukukuna sonuna kadar uymuştur, anzaklar bunun için bize bu kadar saygı duyar. Tanrı Türk ordusunu korusun ve yüceltsin, içinde Allah korkusu olmayan askerlerden her şey beklenir

    0|1
    0|1
  • Çok iyi ya bayılıyorum. Bir hitler değil ama olabilir daha çalışması gerek. Daha büyük katliamlara imza atmasını diliyorum.

    0|0
    0|0
  • Ölen çocukları, masumları asla savunmuyorum fakat Esad haklı. Ordusunun aşırıya kaçtığını biliyorum fakat muhaliflerde aynı b*k. Sözde müslümanlar mühalifler adam namazın vakitlerini yanlış saydı diye kafasını kopardılar top gibi oynadılar.

    Suriye halkı kısacası salak, Arap halkı salak, Türk halkı bile salak daha geçen aylara kadar aynı duruma düşeceğimizin gerçeğini idrak edemediler.

    0|0
    0|0
    • türk halkı yıllardır masallarla uyutuluyor..amerika bile işi çözdü 2 rekat namaz kıl bir ayet salla al oldun başbakan:)))))))))))))))))

  • Bi benzeri de Türkiye'de oldu. 94-95-96 yılları.

    0|0
    0|0
  • zalimler icin yasasın cehennem

    0|0
    0|0
  • onun zulmu değil amerika ile rusyanın zulmu,ikisi ne zaman anlaşırsa iç savaşları biter.

    0|1
    0|0
  • esad zulum filan yapmiyo orda halki için mücadele veriyo bizim basimizdaki coban gibi soymuyo halki birbirine kirdirmiyo polisle halki birbirine düşman yapmiyo esada laf atacagin yerde azcik ülkene bak :)

    0|0
    0|0
  • Vay amerikancı vay

    0|1
    0|0
  • Beşar esad sonuna kadar haklı teröristlerle onların dilinden konuşuyor.. helal olsun adama delikanlı adammış bizimkiler de adam olup kürtlere aynısını yapsaydık kendi ülkemizde bu kadar rezil durumda bu kadar aşağılanmış olarak yaşamaya mahkum olmazdık

    1|2
    0|0
    • kucucuk bebegın terotistın anlamını bıldıgını nasıl dusunursun..

    • esedın baas rejımını bılıormusun?

    • Teröristle bu dilden konuşmazsan akşam terörist olur gündüz o bebeğin anası babası olur sen de hiç bir şey yapamazsın öyle meal gibi insan hakkı diye bakakalırsın en sonunda da terörist kazanır ... adam olması gerekeni yapıyor ...gerçekten akıllı adammış ..

  • içinde vicdanı olan herkes üzülür ama başa gelen çekilir ne yapcan sen cumhurbaşkanı olsan senide indirir idam ederler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...