Lise aşkını saçma bulan var mı aranızda

bana hep saçma gelmiştir ben lise son sınıftayım bugün arkadaşla konuşuyoduk ayrılmış dün gece içtim felan dedi bence çok saçma her şey hormonların halt etmesi bence sizce saçma mı


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • platonikti saçma şeyleri vardı tabi ne ağlamıştım onun için saf saf beden derslerinde dersi dinlemez pencereden onu izlerdim bizim sınıf tuvaletin yanındaydı tuvalete girince kapıya çıkardım falan ama çok abartanlar da var tabi küçüksün daha lisede

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • saçma değil aşk aşkdır bence

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle çok saçma. Bi de ayrılmiycaz diye söz verip evlilik hayalleri kuranlar, birbirind sen benim ailemsin diyenler falan var ya :DDD

    0|0
    0|0
  • ben buluyorum o yaslar eglenme yasları aklıma bıle dusmedı benım oyle birşey ama herkeste aynı etkı olmayabılır erkeklerın cogu lıse asklarını unutamyrlar sureklı akılları oraya gdyr hazır kendı ılıskılerını mahvedyrlar

    0|0
    0|0
  • Çok sevdiğim 2 öğretmenim de lisedeki sevgililileriyle evliler. Kişiden kişiye değişir lise aşkları :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ayrıldık, içtim. Bu şekilde yanıma yaklaşan arkadaşlarımı boğasım geliyordu ulan. Bu kadar özenti Bi durum olamaz. Bana da çok saçma geliyor, sırf içmek için ayrılıyorlar bildiğin.

    0|0
    0|0
  • Saçma Geliyor Bana da

    0|0
    0|0
  • her şey hormonların halt etmesi = aynen katılıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...