Türkiyede oynamış en iyi "pasör futbolcu" sizce kim?

Türkiye'de oynayan Türk ve yabancı futbolcular arasında, en iyi pasları atan oyuncu sizce kim?

Ben bu konuda kimsenin Guti Hazretlerinin yanına yaklaşamayacağını düşünüyorum..

Selçuk İnan da iyi..

  • Guti
    50% (2)20% (1)33% (3)Oy Ver
  • Guti Hernandez
    25% (1)0% (0)11% (1)Oy Ver
  • Real Madrid'li Guti
    0% (0)20% (1)11% (1)Oy Ver
  • Beşiktaş'taki Guti
    25% (1)60% (3)45% (4)Oy Ver
  • Guti Haz.
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
link Maçlarından sadece bir tanesi <3
Guti Hernandez'in pasörlüğünü Alex ya da Selçuk'la kıyaslamak futbol cahilliğinden başka bir şey değil..
Beyler Guti Hernandez derken, şu Real Madrid'in kaptanı olan Guti'den bahsediyorum asdfhj


Hani şu Sneijder'in 1 seneden fazla tutunamadığı Real, Selçuk'un hiç kapısından giremeyeceği Real..Yada Alex'in adının bile geçmediği Real..


İşte bu adam o Real'de kaptanlık yaptı liseli dolmuş site haberi yok kimsenin :D:D

0|0
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • C dedim..

    Guti deyince efsane olan Real madrid'teki topuk pasıyla yaptığı asistler geliyor aklıma <3

    2|0
    0|2
    • Güncelleme = Alex Türkiye'ye gelmiş en iyi futbolcudur ama Pasörlüğünü guti ile kıyaslamak ironi olur

    • Hepsini Göster
    • i-roni olur derken bile içinde "ironi vardı" <3

      Selçuk yazmışlar ya asdmkaldög.

      Götüme döndüm o bile " abi ben buna gülemem" dedi

    • asdasfjk bu güzelmiş bi' ara kullanayım da akılda kalıcı olsun lazım olur <3

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 17

  • Zamanında rakiplere Gutimizle gülüyorduk :)

    0|0
    0|0
  • Türkiye son 5 yılda Sneijder´den daha iyi pas atan oyuncu gelmedi adam poposuyla bile adrese teslim paslar veriyor

    0|0
    0|1
  • Guti

    0|0
    0|0
  • böyle saçma soru mu olur?

    adam gibi sorsaydın da cevap yazsaydık.

    0|1
    0|0
  • Bir Selçuk Şahin gerçeği var bu ülkede guti kim oluyormuş

    0|0
    0|0
  • alexander hleb :D

    0|0
    0|0
  • hagi

    0|0
    0|0
  • Asla bir alex değil

    0|0
    0|0
    • Bende aynı şeyi guti için düşünüyorum alex adamın ağzının içine pas atar guti demek futbol cehaletidir

    • Fatih altaylının kandırmayın fenerbahçelileri başlıklı yazısını okumanı tavsiye ediyorum

  • Guti demis hey Allahim ya en iyi Selçuk Inan ve Alex tir baskada yoktur.

    0|0
    0|0
    • Ulan varya bana illa 2. Kozumu oynatcan hadi Hagiyede bir karsilik bul hadi dunyada efsane olmus adamdir Hagi daha cikip bana guti dersen asil sen futbol cahilisin demektir

  • Aynen

    0|0
    0|0
  • Real Madrid'li Guti

    0|0
    0|0
  • ordinaryüs alex...

    0|1
    0|0
  • Beşiktaş'taki Guti

    0|0
    0|0
  • Selçuk inan derim,her zaman

    0|1
    0|0
  • Alex de souza bence

    0|0
    0|0
  • oğuzhan özyakupda iyi

    0|0
    0|0
  • Alex

    .

    0|0
    0|1
Yükleniyor...