Paintball zevklimi arkadaşlar ?

bi türlü gitmek nasip olmadı genelde go kart yaparız arkadaşlarla . paintball nasıl . çok can yakıyormu mermiler :D


0|0
39

En İyi Erkek Görüşü

  • güzeldir,yorucudur birazda can yakar ama değer.özellikle yakın mesafe mermileri can yakıyor,başlarken herkes taarruzla başlıyor,vücuduna mermi denk gelenler bir daha baya temkinli oluyorlar,bi keresinde arkadaşlardan biri yakın mesafeden taraya taraya geliyor,elime ,göğüs kafesimin yan tarafına,bacağıma gelmişti mermiler,kızılcık sopasıyla sopa yemiş gibi oldum,denk gelen yerler baya bir morardı.tabi kafada maske var fakat maskelerde nefes için ızgaralar var,ağzından vurulup boya yutanlar,savaştaymış gibi baya ciddiye alanlar,call of duty teki gibi kendi nefes sesini duymalar,o psikoloji fena,bi de kısa boylu arkadaşlarınızı takımınıza alın,hem siperlerde iyi saklanıyorlar,hemde pire gibi bir oraya bir buraya fena gidiyorlar,kaskın camına aniden bir mermi gelip ödünüzün kopmasıda işin ayrı zevki.yalnız mermiler tam hizalı gitmiyor.

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Valla bende çok merak ediyorum.

    Dediğin gibi gidemedim bir türlü. Gerçi ben çıldırırım heralde sadece vurmak yetmez, kafa göz girerim.

    0|1
    0|1
    • hehe :D iyi bir nişancıysan canını fazlasıyla yakarsın karşıdakinin :D

  • harika bir oyun

    0|0
    0|1
  • Çok eğlenceli, gidebilirsin inşallah.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Güzel çok can yakmaz

    0|0
    0|0
  • ınanılmaz zevklı hayatımda oynadıgım en zevklı oyunlardan bırı can yakma konusuna gelınce yakıo kardesım ama adrenalın felan fazla hıssetmıosn ben o mermıyı sole bı 30 santımlık mesafeden yedım arkadsım saka olsun dıye sıktı 1 hafta morardı bacak ama korkma yanına manyak arkdaslar almadıgın surece sıkıntı yok

    0|0
    0|0
    • benim nişancılıgım bide iyidir :) sıf meraktan gidicem ya :)

    • ıyıyse guzel tabı savas gıbı heycan yapıosn yeteneklerınde sıkıntı yasayabılırsın benden solemesı...denemeye deger ama mutlaka bıkere gıdılmelı :)

  • Acıyor biraz ama tadı orda değil mi be biraz :D çok zevkli, çok. Arkadaşlarınla iletişim guzel ve eğlencelilerse bide

    0|0
    0|1
  • Biraz yakıyor benim gibi kafadan vurulduysan daha çok yakıyor :D ne dersen de acıtıyor tabi kıyafete de bağlı kalitesine göre değişiyor dostum

    0|0
    0|0
  • www.shop.evosports.com bence bu siteyi ziyaret edebilirsin sorularının cevabını bulacaksındır.

    0|0
    0|0
  • gidin la :) eğlenceli valla ben eğleniyorum :D

    0|0
    0|1
  • muthıs zevklı :)

    0|0
    0|1
  • zevkli bence :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...