Elini tutmam içinmi yaptı?

normal bir arkadaşım varda çarşamba günüde bugunde ojelerini çıkarttırdı merak ettim sırf elini tutmam içinmi yaptı diye

Güncellemeler:
ne dedim ben şimdi herkessin alaya alacağı açık konussanıza?

0|0
6|5

En İyi Kız Görüşü

  • devrelerim yandı. -.-

    0|0
    0|0
    • ne dedim ben şimdi herkessin alaya alacağı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Abicim bu nasıl bir ego? Ahahaha hangi dünyada yaşıyorsun sen :D

    0|0
    0|0
    • kızın hiç bir şey anlamıyorum açık konuş

    • Neden öyle birşey yapsın diyorum. Bu kadar önemseme kendini diyorum. Kızdan hoşlanıyor musun diyorum?

  • ojelerini çıkartmaya üşenmiş sadece.

    0|0
    0|0
  • peşinden oje de sürseydin.

    0|0
    0|0
  • hayır sadece raslantıdır bence ayrıca neden silsin ki saçma

    0|0
    0|0
  • Ay sen oje mi çikarttin yerim :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bi kız yanında çok üşüyorum derse hiç uzatma al eve götür

    Bi kız herhangi bir şekilde elini tutmanı isterse al eve götür

    Bi kız sana "çok farklısın yieaa" diyosa al eve götür

    Bi kız poponu avucluyosa hiç uzatma al eve götür

    0|0
    0|0
  • verecek

    0|0
    0|0
  • seni yakın gördüğü kesin ancak senin davranışların ve arkadaşlığına olan güveninin göstergesi yanlışa yormak olmaz kız seviyor seni ya arkadaş dost olarak ya da sevgili olarak bunu sen bileceksin.

    0|0
    0|0
  • Ajahahajshsjsjdlhşhşdş senin kafa uçmuş abim

    0|0
    0|0
    • Aseton u fazla çekmiş dimi

      Banada öyle geldi -.-

    • ne alaka

    • Dostum, bir arkadaşının elini tutmak istediğini ojelerini silme olayına bağlaman komik ve anlamsız oldu.

  • belkıde ole degildir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...