Kabinlerde soyunurken

Mağzaya gittim pantolon denemek için kapı kapalıydı.Hafif ittirdim.Kapı acıldı.Boş zannettim.İçerden kadın çıktı.Pardon diyip kapattım hemen.Eşide kabinlerin ordaydı.Ben pardon özür felan diyince adam üste çıkmaya çalıştı.Kapıya vur ilk önce görgü görmedin mi dedi üstüme geldi güya beni korkutacak.Gözlüklüydü adam.Ne diyosun la gözlüklerinin camını sokarım içeri karında arkadan kapıyı kitleseydi süslük koymadılar dedim.Bi daha ağzını açarsan o zaman görürüm seni dedim.O diklenen adam gitti yerine oturdu sessizce bekledi karıya yabancı bişeler dedi.Siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız ? Benim gibi mi Yoksa daha sakin bir şekilde adamın üstüne çıkmasını mı izlerdiniz ?

Güncellemeler:
Bu arada kadın yabancıydı :D

0|0
6|5

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • tekme tokat yapıştırırdım ikisinede

    0|1
    0|0
  • asıl adam haklı aferin karısını heralde ki müdafa edecek sende mallık etmeseydin de hafif aralık bile olsa kapıyı vursaydın höst yani

    0|1
    0|2
    • Sen soyunurken kapıyı kitlemeden soyunanlardansın herhalde.

    • Hepsini Göster
    • peki empati kur bakalım senin karına aynı şey yapılsa sende bunu gördün gıkını bile çıkarmaz mısın adama ?

    • Anlayışlara karşılardım.Salak üstüne gitmezdim.Sonucta karısını skmiyoruız orda

  • iyi yapmissin ashdjfdjskfsgdjds

    0|1
    0|0
  • keşke adamın dediklerini anlayabilseydin, neyce konuşuyorlardı? :D ben senin yerinde olsaydım merak ederdim.. bence iyi yapmışsın yaygaraya verilmeyecek bişey olduğunu kendi başına anlamadığından sen anlattırmışsın ;)

    0|0
    0|0
    • Almanca konuştu anlamadım.Türk mürk bişeler dedi.Pantolonu denerken duydum kabinde.Düşündüm aslında çıkıp nediyosun la sen diye demeyi ama yapmadım sonra :D Adam şok olurdu bu almanca mı biliyo diye hahahuasua :D

    • Hepsini Göster
    • Yok malesef hatırlamıyorum ya :( .Şiddet yanlısı değilin.Ama böylede anlayışsız adamlar olunca dövesi geliyo adamın :D

    • aman ya kekonun tekiymiş baksana :D

  • iyi olay çıkmamış ne çirkef kadınlar var adma üste çıkmaya çalışsa olayı büyürdü

    0|0
    0|0
  • Yabancı türk karşılaşması hahahahahaa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Adamın o atarımdan sonra karşılık vermesini gönülden isterdim. Kafayı koyduğum gibi indirirm yere hıyarı.

    0|0
    0|0
  • Bende kapıyı hafif aralıkta görsem vurmadan giriyorum boş zannediyorum yapabilicek bişey yok yaptığın ayıp ama adamda hak etmiş tabi

    0|0
    0|1
  • İyi yapmışsın :))

    0|0
    0|0
  • Karisini alip gotururdum ben

    0|0
    0|0
Yükleniyor...